20 dec t/m 26 dec 2013 mama's (kleinschaliger kletscluppie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal8, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ ientje, wij zaten ook aan deze te denken: Pssst... Ik heb een geheimpje... Achterkant: Nee, niet op mijn rug, in mama's buik!
    Die vind ik geweldig.

@ Chantal, wat een leuke shirtje zeg.
    Ik ga voor je duimen dat deze echo goed is. Kindje met een mooi knipperend hartje.

@ svv, mooie kamer hoor. Hier alleen al voorzien.
    Wat fijn dat de echo goed was. En wat mij betrefd mag je hier gewoon blijven.

@tieta, leuke romper zeg.

@verhoefem, ik zou ook gewoon even bellen. Je kan altijd vragen of je een echo mag hebben.

@ dreamer2012, mooie echo zeg. Fijn dat alles goed is.

@ fairytale4, welkom hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

@ hier, Ik heb gisteren de vk gebeld. Ik had ’s morgens wat bloedverlies en daarna roze afscheiding. Ik had het er echt niet op. Ze heeft me gelukkig gerust gesteld. Nu moet ik morgen ochtend naar de praktijk bellen om een echo in te plannen. Ze gaat kijken of ik deze week nog terecht kan.

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stokstaartje, gefeliciteerd. Ik zou over dag of 2 nog met ochtend urine testen. Het streepje moet dan duidelijker worden.

@ suusd, fijne vakantie alvast. Kan ik het dan niet vergeten.

@ neffie, klagen mag hier altijd he. Gooi het er maar gewoon uit. Zou er ook gek van worden.

@ hier, Ik heb gisteren de vk gebeld. Ik had ’s morgens wat bloedverlies en daarna roze afscheiding. Ik had het er echt niet op. Ze heeft me gelukkig gerust gesteld. Nu moet ik morgen ochtend naar de praktijk bellen om een echo in te plannen. Ze gaat kijken of ik deze week nog terecht kan.

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Chantal ik heb je blog gelezen, jeetje heftig man!
    We gaan dit keer voor de mooiste echo aller tijden, deal? Kan me heel goed voorstellen dat je nu veel aan die keer moet denken.

Fairytale welkom en gefeliciteerd! :)

Deesjedees o wat schrikken! Gelukkig ben je gerustgesteld, hopelijk kun je deze week terecht.

Wij zitten alweer lekker in de zon, heerlijk! Fijne zondag meiden!

4. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesjedees ligt het aan mij of heb je int verkeerde topic gereageerd? Zie allemaal onbekende namen voorbij komen :)

5. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @verhoefem Ik zit nu weer even te rekenen, maar volgens mij kán het ook helemaal geen week later zijn. Wij hebben namelijk een hele week na de berekende ovulatie niet geklust! (nachtdienst enz) Of kan het ook zo zijn dat de innesteling gewoon heel lang geduurd heeft? Ik weet het ook niet. We zien wel en anders maar een weekje later. Al hoop ik toch niet dat ik met oud en nieuw aan het bevallen ben!

@ientje de krampen zijn nu gelukkig over. Het deed echt zo’n pijn! Alsof mijn maag en darmen dus blijkbaar ook, door tien mensen werden samengeknepen. Vlak voor de arts kwam kreeg ik er nog één, dus ik zat al puffend daar op de stoel :p

@fairytale4 welkom en gefeliciteerd met je vierde kindje! Een beetje ervaring kunnen wij desperate dames wel eens gebruiken :p Voeg je jezelf inderdaad even toe aan de lijst?

@chantal bahbahbah wat een verhaal. Ik hoop ook voor jou dat het goed mag zijn. Dit gaat een gelukstopic worden!

@deesjedees volgens mij reageer je inderdaad in een ander topic dan je dacht ;) Wel even schrikken van je bloedverlies! Hopen dat alles goed is.

Ik zit ook al weer in de zon. Dit keer goed ingesmeerd. Mannetje moet weer werken vandaag, van 3 tot middernacht. Maar natuurlijk eerst nog Ajax kijken. Niet heel veel spannends vandaag dus.

Mijn afspraken voor echo’s worden waarschijnlijk wat veranderd. Gisteren zei de arts dat ik maandag moest bellen voor weer een afspraak over 2 weken. Het zkh wil me gewoon nog een keer zien. Mijn vk afspraak laat ik wel gewoon doorgaan op 15 mei. Dus 13 mei zkh komt te vervallen. Maar dat werk ik later wel bij in de lijst. Oh mèèèn we zijn zo blij..! Ik hoop en gun het allerbeste voor jullie allemaal! (en ik ga niet weg hoor, veel te gezellig hier ;))

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ chantal, wat stom zeg. Je hebt gelijk. Ik klets ook mee in nog een ander topic. Lekker blonde actie

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @svv, ik ben met de zwangerschap van mijn zoontje 5 dagen naar voren gezet terwijl ik precies wist wanneer ik die cyclus mijn ei sprong had gehad. Ik vond dat ook zo raar.

8. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    dees, gewoon zwanger, gooi ook al mijn domme acties daarop haha. Ik weet ook precies wanneer, 31-3, en heb getempt dus weet dat ik 1 april mijn ovulatie heb gehad. Ben benieuwd wat ze bij mij gaan zeggen dinsdag.

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Nu weet ik het niet precies. Ik denk 30 maart. Als het goed is heb ik deze week een echo. Kunnen ze me vast wat meer vertellen als het allemaal goed is.

10. kiekeboe83

21 apr 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    svv: wat super fijn! heerlijk genieten van dit mooie nieuws.

Ik ben het weekend lekker weg geweest. Morgen mag ik de gyn bellen van mezelf, ben benieuwd wanneer ik dan een afspraak krijg. Ik zal in ieder geval aangeven wat mijn voorgeschiedenis is, anders sturen ze me gelijk door naar de vk!

11. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Gisteren het verteld aan mijn familie.. opa en oma waren helemaal verrast zooo lief.. sommige mensen huilen echt mooi om te zien hoe mijn familie met ons mee leeft !!

Voel me superr.. aankomendr dinsdag 1ste echo ontzettend veel zin in ! Hopelijk horen we un mooi hartje kloppen.. weer een meilpaal !! :-D :-D

12. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @kiekeboe83 ik hoop voor je dat het zsm kan!

@tieta wat leuk dat ze zo reageerden!

Ik voel me beroerd. Hoofdpijn, misselijk, rommelen in mijn buik. Vanmorgen was ik net 2 uur wakker en ik was doodop! 2 uur geslapen vroeg in de middag. Nu net weer een uur geslapen! :O
    Nu even babyboom terugkijken.

13. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ik ben kapot einde van de dag.... Heb eigenlijk een middagdutje nodig maar dat lukt bijna nooit. Als ik nou snachts maar eens goed slaap.

Ook wel buikpijn, er gebeurt duidelijk een hoop!
    Mijn darmen zijn nog niet helemaal ok.

14. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd die nachtrust zou toch echt beter kunnen!
    Pfff vet verbrand vandaag....oeps!
    Nu met aftersun op naar bedje toe.
    Aftellen tot dinsdag!!!
    Trustr ladies!

15. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    Hey Ladies,
    Hier ben ik ook weer eens. Lees al jullie verhalen mee, check de hele dag door of er nieuwe posts zijn, maar ben niet zo vaak in de gelegenheid om te reageren. Vind het ook niet handig met de telefoon...

Jeetje zeg wat is er weer veel gebeurd afgelopen dagen. Heb een paar mooie echo's voorbij zien komen :)
    Welkom Fairytail4! Leuk groepje zo ;)

Ik ga lekker slapen, schiet aardig op naar dinsdag...
    Truste dames!

16. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou ook wel weer eens een nacht goed willen slapen....Vannacht kon ik niet slapen, omdat mijn borsten zo'n pijn deden. Sinds vanavond heb ik nu pijnlijke steken in mijn rechterborst en oksel. AU! Zo maar eens kijken hoe ik lekker kan liggen.
    Welterusten dames.....

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Sterkte vandaag Chantal! Enig idee hoe lang de operatie zou duren?
    Heb je een beetje afleiding, of ga je mee?
    Toi toi toi in elk geval!

18. kiekeboe83

21 apr 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Chantal!

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Vanmorgen een echo gehad. Het was gelukkig goed. Heb een mooi knipperlichtje gezien. Hier onder de echo.

echo.jpg

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @deesjedees ah mooi! wat mooi ver ingezoomd ook! dat deden ze bij mij niet. mooi dat alle echo's tot nu toe goed zijn!

@chantal ik ben heel benieuwd hoe de operatie is gegaan vandaag. heftig allemaal, sterkte!

vandaag verteld aan best vriendin2. ze was helemaal ondersteboven en vond het bijna nog leuker dan ikzelf! haha!
    verder best brak vandaag. de moeiheid hakt er echt stevig in sinds dit weekend. en ook heb ik de hele dag niet zoveel behoefte aan eten of drinken. niet echt misselijk, maar ook niet prettig.. zo bij mijn ouders eten want, jawel: manlief is weer de hele avond werken! gelukkig heeft hij vanaf morgen een week vrij

Deel Deze Pagina