Nee, helaas niet (in dit geval dan). Nog steeds erge buikkramp, zowel onder als boven (bij mijn darmen). Erg veel lucht (sorry)
Oeh knufje, das even griezelig! Maar wat je zelf ook zegt, het kan best een geknapt vaatje zijn. En die darmen, wie had daar nou nog meer zo'n last van? Daar bleek het ook allemaal goed te zijn. Snap je ongerustheid heel goed hoor, vk bellen kan zeker geen kwaad. En blijf vasthouden aan het beeld van het kloppende hartje! Porkie, wat een lange wachtlijst, belachelijk! Bizar dat dat kan eigenlijk. Zijn er dan zo weinig kdv's in België? In nl heb je in de grote steden ook wel lange wachtlijsten. Ik woon in een iets kleinere stad en daar is dat voor zover ik weet een stuk minder. Zelf geen kdv nodig, de 2 oma's passen ieder een dag op, zo luxe! Ik hoor een draakje kletsen en roepen, die ga ik maar even uit bed vissen. Heeft heel de nacht lopen spoken, de wallen hangen op m'n knieën!
Knufje heb je de vk nog gebeld? En hoe is het nu met de krampen? Bv: om de bv te laten slagen is het sowieso heel belangrijk dat je goed voorbereid bent. Lees je goed in, zodat je weet wat er allemaal mis kan gaan en wat de valkuilen zijn. Dat is namelijk waar het bij heel veel vrouwen fout gaat: verkeerd/niet goed voorgelicht of verkeerde begeleiding in ziekenhuis of door kraamhulp.
Vanochtend VK gebeld en kon om half 10 al terecht. En, het allerbelangrijkste, wederom een sterk kloppend hartje gezien!! Helemaal happy! Ook helemaal geen last meer van bloed. Verder voel ik me wel belabberd. Misselijk, hoofdpijn en darmkrampjes, maar het is voor een goed doel!
Blijkbaar zijn er niet echt veel ik denk als je een privé chreche wil je sneller plaats hebt maar dan betaal je je blauw! Dan kan ik evengoed half tijds gaan werken. Groetjes
@kiekeboe mooi zeg! Je kunt echt zien dat het twee zijn. Overduidelijk. Ik snap dat dat nog moet landen
Mooi Kiekeboe! Is dit nu een 2eiige 2ling? Hoop dat de shock niet al te groot is en ben je snel aan het idee gewend. Succes meid!
Dank jullie wel voor alle melevende reacties! De shock is inderdaad best wel groot. Ik heb altijd gezegd dat ik liever geen tweeling zou krijgen. Maar ja, je hebt weinig te kiezen als ze je dit vertellen Het is waarschijnlijk een 2-eiige tweeling, omdat ze niet kunnen achterhalen of er 2 eitjes zijn losgekomen(2eiig) of dat het een vroege deling is geweest en naar 2 embroy's is gegroeid (1eiig) kunnen ze het niet met zekerheid zeggen. Belangrijk is in ieder geval dat ze ieder hun eigen vruchtzakje ed hebben. Hierdoor is de kans op complicaties en 'de sterkste krijgt het meest' veel kleiner. Ik heb het dezelfde mensen vertelt als al wisten dat we zwanger waren. Ouders, broers/zus en beste vriend en vriendin. Iedereen reageerde heel verrast, maar gelukkig allemaal positief: dat kunnen jullie! Dat is wel fijn. @bv: ik wilde heel graag bv proberen als dat zou lukken. Wel heb ik altijd praktisch gezegd: als het niet lukt, dan helaas en maar de fles. Nu ga ik er denk ik maar niet aan beginnen, dan is bijna het enige wat je aan het doen bent een van je kinderen aan het voeden... Gisteren was ik echt helemaal overdonderd, vandaag gaat het al wat beter en vind ik het niet meer vreselijk. Ik hem manlief gister behoorlijk laten schrikken toen ik zei dat ik het niet leuk vond! Ik moet nu wel onder controle blijven in het ziekenhuis en zal dus niet met de vk maar alleen met de gyn te maken krijgen, voordeel is dat ik meer controle ga krijgen en dus ook meer echo's! @ alle echo's: wat een superscore! @verhoefem en anderen die nog mogen, dit is alleen maar een voorbode voor de echo;s van volgende week Wil iemand mijn afspraken in de lijst zetten, ik ben daar niet zo handig in ma 28 mei, termijnecho woe 5 juni, intake met gyn
@knufje gelukkig dat alles goed is !! @kiekeboe gefeliciteerddd !! @borstvoeding ik ga het niet geven. Ik heb vanmezelf al hele gevoelige borsten duss lijkt me idd iets heel moois tussen moeder en kind maar ook zonder bv zul je speciale momenten hebben met je baby toch ? Ik zit nu in de nachtdienst.. afgelopen nacht erg misselijk geweest en ontzettend moe.. pfff de nacht duurde erg lang.. nu nog 3nachten te gaan !!Meer mensen ervaring met nachtdienst ??
Fijn dat ze hun eigen vruchtzakje hebben, heeeel belangrijk! Mijn zus mag ook heel vaak spieken! Mn lief heeft me verrast met een nachtje middelburg. poepiechique kamer, heerrrrlijk! Spreek jullie later!!!
Hallo! Jaaaa, een groepje waar ik bij pas. Ik ben volgens de berekeningen op internet uitgerekend op 26 december. Tweede Kerstdag! Hebben jullie al je eerste echo gehad? Ik krijg hem 17 mei. Groetjes, Suzanne
Kiekeboe: ik kan me je shock echt voorstellen hoor, dit is gewoon niet iets waar je echt over nadenkt als je zwanger wilt worden (tenminste, ik dacht er echt niet over na! Zit hier ook niet in de familie). Gelukkig heb je nog een aardig poosje om aan het idee te wennen. Suzanne, welkom! Velen hier hebben al een echo gehad, jij, verhoefem en ik horen bij het selecte groepje dat nog mag of waren er nog meer? Ben het effe kwijt. We hebben een lijstje met uitgerekende data, afspraken e.d. Die kun je zelf bijwerken of even je gegevens doorgeven dan zet iemand anders het er wel bij. Dames, morgen meer, nu eerst slapen! Trusten!
♥ Uitgerekende datum ♥ 20-12-2013 svv (23 jaar) 1e kindje 21-12-2013 deesjedees (27 jaar) 2e kindje 22-12-2013 Knufje79 (33 jaar) 2e kindje Tieta (25 jaar) 1e kindje 23-12-2013 Verhoefem (27 jaar) 1e kindje Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes) kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje 24-12-2013 Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje) Ientje (30 jaar) 2e kindje (1* kindje) 25-12-2013 Porkie (23 jaar) 1e kindje 26-12-2013 Gupperdegup ( jaar) e kindje Afspraken 13-05-2013 svv eerste echo in zkh (8w3d) ientje echo vk deesjedees intake vk 15-05-2013 svv afspraak vk met tweede echo (8w5d) verhoefem eerste echo vk (8w2d) 17-05-2013 Gupperdegup eerste echo (8w4d) 22-05-2013 Dreamer2012 tweede echo (9w1d) 27-05-2013 Chantal8 intake vk & 2e echo=termijnecho (10w) 28-05-2013 kiekeboe termijnecho 05-06-2013 kiekeboe intake gyn
Misschien handig om nieuwe afspraken in limegroen dikgedrukt te zetten voor degene die niet zelf de lijst aanpassen, dan is het makkelijker terug te vinden
ik had laatst mijn afspraken veranderd, maar nu zijn ze weer terug gezet??? of is de verkeerde lijst gekopieerd. @suzanne welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! ik heb nu één echo gehad waar een duidelijk kloppend hartje op te zien was. we konden het nog niet horen, maar we hebben wel geluidsgolven gezien. @chantal wauwie! geniet ervan! iemand nog speciale dingen vandaag? hier niks bijzonders
Goeiemorgen! Zeg Chantal ga jij eens van je dagje weg genieten ipv op zp rond te hangen lekker geslapen? Hier geen grote plannen vandaag. Even naar m'n ouders waar m'n zus en haar gezin logeren. Die wonen in Frankrijk en zijn dit weekend over. Gezellig! Ik heb haar verteld dat het jammer was dat ze maandag niet meer hier is, dat ze anders mee had gemogen naar de vk Ze heeft me nu moeten beloven dat ze dit jaar met kerst hier zijn Morgen ben ik jarig en dan ga ik met m'n moeder en zussen+szus high tea-en. Zussen en szus zijn ook deze maand jarig dus dat is ons kadootje aan elkaar. We zien elkaar niet zo verschrikkelijk vaak dus ik heb besloten dat ik het dan ook aan de anderen vertel. Fijn weekend meiden, hopen op nog een beetje zon!