20 dec t/m 26 dec 2013 mama's (kleinschaliger kletscluppie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal8, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Welkom Regina! En gefeliciteerd natuurlijk :)

Bedankt voor de feli's, ontbijtje op bed niet gehad maar wel kadootjes op bed. En beneden wel een lekker ontbijtje dus ik klaag niet ;)
    Verder een gezellige dag gehad :) smorgens schoonouders verteld en smiddags m'n zussen en schoonzus. Vonden het allemaal heel leuk en schoonzus dacht het van de week al aan me gezien te hebben!

Limegroen: ik snap er werkelijk niks meer van, haha! Ik dacht dat het handig was om zo losse afspraken terug te vinden zodat ze dan in het lijstje gezet konden worden, maar nu zie ik een groene afspraak in het lijstje!

Nog 2 nachtjes tot de echo... Spannend!! Nu komt hub net met het bericht dat ie niet zeker weet of ie eerder weg kan van z'n werk, grom. Dat werkt niet echt positief op mijn humeur! Maar goed, het is nog niet zover en wie weet lukt het hem toch.

Zo even m'n MvM flessen wisselen, dan gaat een week toch nog best hard!
    Kreeg trouwens van de week een mailtje van MvM dat ik binnenkort een boekje in de brievenbus kan verwachten :)

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @regina welkom en gefeliciteerd!

@chantal ik zit er ook aan te denken om zo'n angelsound te kopen. mijn schoonzus is behoorlijk gezet en kon het ook vanaf 9 wk horen. zij deed het omdat hun kindje na 39 weken plotseling overleed. zo kon jeze, als ze even niks meer voelde, zichzelf gerust stellen.
    manlief is erg lief. vraagt elke dag hoe het met me gaat enzo. moest in het begin wel aan mijn stemmingswisselingen wennen, hoor! haha! hij ziet aan me als ik moe ben en dan moet ik lekker gaan liggen van m. pakt ie een dekentje enzo. superlief!

@ientje wat leuk dat ze fijn reageerden! is altijd wel een soort opluchting he dan hoef je ook niet meer moeilijk te doen met smoesjes en dingen verbergen, of verspreken :)

3. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames!

Eindelijk een nachtje doorgeslapen :D Vandaag komt er wat visite voor de verjaardag van mijn broer en vader, zo'n raar idee dat iedereen het weet over een week! Nog 4 dagen tot mijn echo....

Ientje, ik hoop dat je man eerder weg kan op zijn werk! Gebruikt hij een smoesje om eerder weg te kunnen of is hij eerlijk over de reden?

Ik heb het limoengroen nooit zo begrepen! Er werd gevraagd om een nieuwe opdracht in het lijstje te zetten in het limoengroen, dus dan deed ik het maar. Maar na jouw beschrijving snap ik het, Ientje!

Nieuwe dames die op dit forum komen, zullen toch niet meteen weten dat zij het in het limoengroen hun informatie moeten zetten, dus het heeft dan alleen zin voor de bestaande leden van dit forum?

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ientje heeft gelijk, als je iets in de lijst wilt hebben en je doet niet zelf, dan in limegroen in je berichtje zetten zodat het makkelijk opvalt en door mij in de lijst is te zetten. :)

Ientje wat leul die positieve reacties! Ik hoop dat je vent op tijd vrij is, is natuurlijk wel zo leuk om het saampies mee te maken.

Svv, je kunt het natuurlijk niet helemaal als geruststelling gebruiken, wordt ook wel voor gewaarschuwd. Het ka zijn dat je in later stadium, als je het kindje niet meer voelt een dag, dat je checkt met de angelsound, een hartslag hoort en gerustgesteld raakt terwijl er toch wel iets mis is.
    Andersom kan het zij dat je een x het hartje niet hoort en in paniek schiet terwijl er niets aan de hand is....

kortom; als je het niet vertrouwt, niet vertrouwen op de angelsound maar op jezelf en de vk bellen.
    Desondanks lijkt het me toch leuk. Ook omdat mijn vriend straks niet altijd meekan en dan toch thuis het hartje kan horen en ook toch wel fijn voor mezelf, om er af en toe naar te luisteren.
    Hier een link: AngelSounds Doppler echoapparaat - YouTube

Verhoefem, nog 4 dagen!! Hopen dat ze het niet aan je merken vandaag! Ik tel met je af! :)

5. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Mijn man is ook heel erg lief voor me !! Ik kwam net beneden lag er un kado klaar voor moederdag aaahhh echt heeel erg lief van hem !!
    Ben mama van een garnaaltje van 8wk en danal kadootje hihi

6. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Hier ook een lieve man die extra veel doet nu ik niet erg fit ben....
    Mn hoofd tolt en mn maag wil echt niet pffff. Alles voor een goed doel maar wel lastig!

7. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen aan de oma's vertellen.... ben benieuwd hoe ze reageren!

IMG-20130511-WA0005.jpg
    IMG-20130511-WA0006.jpg

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Chantal, superrrr!! Dat gaan ze gaaf vinden! :)

Wat een romantische mannen hebben jullie zeg, kadootjes voor Moederdag, beschuitjes, nachtjes weg! Hier niet zo'n romanticus hoor, ben erg benieuwd of ik nog wat krijg van m'n zoon morgen... ;) een dikke kus waarschijnlijk :D :p

Angelsound: bij mn eerste zw over nagedacht maar niet gedaan. Ik denk dat ik alleen maar héél erg zou gaan stressen als ik het hartje niet gelijk zou vinden. M'n vk was er ook niet echt happig op, teveel bezorgde vrouwen die in paniek bellen terwijl er niks aan de hand blijkt. Ieder z'n ding natuurlijk, in het geval van jouw zus svv snap ik het overigens wel heel goed hoor! Bedoel het niet om af te kraken hoor! Maar ik laat het zelf toch maar liever aan de pro's over ;)

9. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Agelsound: ik twijfelde of ik het zou kopen maar nu hoorde ik gistere. Dat ik het mocht lenen waarschijnlijk van iemand dus dan ga ik dat denk ik toch doen.

@ Moederdag hier is de man ook zo romantisch niet want toen ik voor te lache zei Hey vanaf nu horen wij daar ook bij en toen zei hij dat ik nog geen 'mama ben zolang dat er niet uit is dus... Zeer romantisch he;);)

Maar het is vandaag ook dag van de verpleegkundige dus zal ik daar maar aan mee doen!:p

Zo nu maar eens vertrekken om te gaan werken.

Groetjes

10. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @ chantal heeeel leuk die ehbo doos! ben benieuwd wat ze ervan vinden!

@chantale en @ ientje die verhalen ken ik wel ja, maar ik denk dat je er wel anders over denkt als je zo'n voorgeschiedenis hebt. er iets niets ergers dan een volmaakt babytje in een kistje te zien terwijl hij een week later geboren had moeten worden. tuurlijk kun je de hartslag wel eens niet vinden, maar daar ben je geen prof voor en je weet niet hoe het ligt. ik ga heus niet iedere week met dat ding in de weer maar vind het gewoon leuk dat zoiets wel kan.
    ze zouden eigen echo apparaten op de markt moeten brengen, haha! je krijgt er als je pech hebt maar 2!

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Svv dat begrijp ik hoor, daarom gaf ik dat ook aan dat het in zo'n situatie juist heel begrijpelijk is.
    In mijn omgeving ook een soortgelijke situatie meegemaakt, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Dat zou geen enkele ouder mogen overkomen! :(

Misschien heb ik me een beetje ongelukkig verwoord, maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat je er nuchter en verstandig mee om moet gaan, met zo'n apparaat. Denk dat er veel mensen zijn die er te makkelijk over denken zeg maar. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
    Ik las van de week een topic hier op zp van iemand die met 5 weken al hartje zocht en in paniek naar het zkh was gegaan. Niet zo raar dat ze geen hartje kon vinden, met 5 weken klopt het nog niet eens!

12. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @ientje hmmm dat is ook wel heel naïef...
    ik gebruik 'm puur voor de fun. als ik bezorgd ben bel ik de vk wel en dan zullen we het zien.

13. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Svv, daarom heb ik hem ook gekocht, ik ga echt wel elke week luisteren :)

Nou heb t mijn fam verteld net. Mijn mams met een rompertje, de zussen en aanhang en neefjes/nichtjes met een taart. Positieve reacties gelukkig. straks maar schoonfam, daarvoor ben ik stuk zenuwachtiger!

Trouwens uberschattige slabbertjes gekregen samen met ontbijt op bed. echt zooooo lief! Zet fotos wel in mn foto album

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Fijn, posi reacties Chantal! :) hopelijk is het bij je schoonfamilie meegevallen! Spannend hoor, kan me voorstellen dat je er een beetje (boel) tegenop zag.

Mooie taart, zelf gemaakt? Ik heb dat babyvormpje ook, kan die echt niet opeten als ik hem op een taart heb gezet, haha! Net echt!
    En leuk die slabbetjes!

Ik begin hem nu echt een beetje te knijpen voor morgen, brr! Hub denkt dat ie het echt niet gaat redden dus dan moet ik alleen. Zie er best tegenop! Hij heeft al vaak vrij gehad de laatste tijd en werkt er pas 2 maanden. Hij kan het niet echt maken wéér vrij te vragen vindt ie. Naja, niet te lang over nadenken maar. Dit was het 'alleenmaarmooieecho's-topic' toch? ;)

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh, het gaat dus over m'n vk afspraak morgen ;)

16. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ientje, spannend maar idd, jij surft straks ook mee op de positieve echoflow! Ja lastig net een nieuwe baan, ik hoop dat hij toch nog een mogelijkheid kan vinden.

Schoonfam reageerde verrassend genoeg superpositief!!! Echt heeeeel fijn.
    Nu lekker naar bed, morgen werken.

17. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    hee wat fijn @chantal! mooi dat ze positief waren

@ientje heel veel sterkte morgen. idd dit is het supertopic! :) je man kan daaf toch vrij voor krijgen? of zegt hij de reden niet?

hier hard gewerkt in de bloemenwinkel vandaag voor moederdag. chaos! gelukkig was mn mannetje superlief toen ik thuiskwam.
    vanavond op tijd naar bed! fijne avond en slaap lekker dames!

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Chantal fijn dat ze zo positief waren! Wat kunnen mensen toch verrassend anders reageren dan je verwacht he :)

Svv ja hij kan er wel vrij voor krijgen maar hij wil idd liever nog niet zeggen waar het voor is. Plus dat hij met een stel collega's op een locatie staat en hij daar geen scheve gezichten wil krijgen. Ik begrijp hem wel, dus ben er niet boos over. Maar hij grijpt wel elke kans om toch eerder weg te kunnen hoor, hij weet dat t belangrijk is. Maar of ie het op tijd redt.. Zit ook nog eens anderhalf uur van huis ;)

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @ientje ah okee, nou in ieder geval veel plezier!

ik heb echt een baaldag. ja. nu al.
    vanmorgen vroeg opgestaan om 3 kwartier te rijden voor mijn afstudeeronderzoek. begint ineens mijn auto te roken! :O
    sta ik hier langs de snelweg, gelukkig net bij een tankstation. bel ik de school waar ik naartoe onderweg was, zegt ze: 'oh was dat vandaag? dat kan helemaal niet want wij gaan op kamp!' lekker dan. alles voor niks.

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh svv wat kl*te! :x en dan gaat t ook nog eens niet door, grom.
    En moet je nu op de wegenwacht wachten of heb je een andere oplossing?
    1 'geluk' dat je bij de benzinepomp bent, sta je in elk geval droog em kun je een kop koffie drinken ;)
    Succes!

Deel Deze Pagina