ben nu thuis. mijn mannetje kon me ophalen die is nog 1 dag vrij. baalde ook wel, maar niks aan te doen. anwb heb ik niet omdat ik eigenlijk alleen maar binnen een straal van 15 km rij van mijn woonplaats. daarnaast heb ik ook echt nog nooit wat gehad met mijn auto. ik werd vriendelijk geholpen door een man die bij het tankstation moest zijn, dus dat was wel fijn.verschillende mensen zeggen dat het waarschijnlijk de radiateur is ofzo. geen verstand van. ik weet alleen van een oude auto die mijn man ooit gehad heeft dat dat in de getallen met twee nullen gaat lopen. zuur dus, héél zuur....
@ ientje, veel succes vandaag bij de echo. Hoe laat moet je? @ hier, vanmiddag voor de eerste keer naar de verloskundige. Is een intake gesprek. Krijg dan ook papier mee om de termijn echo en combinatie test aan te vragen. Voor de combinatietest heb ik wel een beetje de zenuwen. Bij de zwangerschap van mijn zoontje hadden we een kans berekening van 1 op 148. Toen nog een vlokkentest gehad. Gelukkig was het allemaal goed.
Svv dat zijn echt kl*te reparaties, grrr! Zo zonde van het geld! Deesjedees krijg jij geen echo dan vanmiddag? Spannend die combitest, komt dan al gauw dichtbij zeker? Ik heb de echo om 1810u pas, en hub heeft net laten weten dat ie het niet redt vet baluh!
@ientje zeker ja. je hebt het nog zacht uitgedrukt, haha! veel succes vanavond. idd wel spannend alleen. zal aan je denken! jij ha nog geen echo gehad toch? @deesjedees succes bij de vk vandaag! de combitest ga ik denk ik niet doen. je veranderd er weinig aan, althans: wij beëindigden het niet, laat ik het zo zeggen. bij de echo's kunnen ze namelijk ook al een hoop zien. bij mijn broer en schoonzus zagen ze bij 9 weken al dat het een afwijking had. wij nog 2 nachtjes slapen en dan zien we onze uk voor de tweede keer. wel spannend weer. ik voel me bijzonder goed, op een paar vlagen van misselijkheid op een dag na. fijne dag verder allemaal!
Vandaag de intake en echo gehad.. en alles was goed! Een mooi kloppend hartje, 1cm groot en ongeveer 7,5 week nu. Zo bijzonder en mooi om te zien! Ook zoveel echter en meer werkelijk nu. Ze vertelde ook dat de kans op een miskraam nu nog maar 2% is, weinig he? 11 juni mogen we voor de 12 weken echo, kan nu al niet wachten
Ientje je bent nu bij a aan de beurt, ik zit hier te duimen!! Regina fijn dat alles goed was, op naar de volgende mijlpaal! Svv wat een dikke vette pech zeg! Dat geld geef je liever aan de baby uit denk ik zo! Dees, vind het nog steds eennlastige keuze die combitest. trisomie 18 zou ik denknik wel laten afbreken, mmm vriendinnetje van mij hier heeft dat ook gedaan, was net zo oud als ik en bleek bij combi test niet goed; trisomie 18. Das gewoon niet levensvatbaar, dus dan kan je het beter afbreken.... ik dub nog even door! Zijn er nog meer echos op komst deze week?
Oh mensen ik was me een partij nerveus! Had dezelfde vk als toen bij mk en die zag dat ik nerveus was, mocht gelijk op de tafel voor een echo. Met dit resultaat: Bekijk bijlage 324599 Keurig volgens schema, volgens deze meting zelfs 3 dagen langer zwanger, maar ik houd voorlopig gewoon de 24e aan. Precies over een maand de volgende controle en dan gelijk intake. Daar was nu geen tijd voor. Maar, helemaal happy! Regina jij ook een goeie echo, Jeej! Deesjedees hoe was het bij jou?
Hoi dames Weer een paar echo's zien passeren mooi mooi ben stiekem jaloers ik moet nig een week wachten. Vandaag heel misselijk geweest en overgeven niet leuk als je moet werken maar ja. Zo weet ik dat alles goed is. Alle denk ik toch Lieve groetjes
@regina en @ientje, mooi dat jullie echo's goed waren! toch weer een opluchting he. en dit blijft het supertopic @deesjedees hoe ging het bij jou? ik ga nu heerlijk slapen. vandaag een vermoeiende dag gehad met alle sores. was om half 1 helemaal gebroken en het is dat ik om 2 uur wakker werd gemaakt, anders sliep ik volgens mij nu nog! slaap lekker!
Porkie succes met wachten! De dagen duren dan zooo lang! Balen dat je zo misselijk bent, maar het geeft mij wel een iets zekerder gevoel om iets van kwaaltjes te hebben.
Vandaag weer wat misselijk geweest maar gelukkig is het voorbij! @ ientje ik word er ook wel zekerder door al begin ik dan soms te denken misschien lullen we het ons eigen aan en is er toch iets mis maar voelen we dat omdat we denken zwanger te zijn.... I know ti's ver gezogt maar toch blijft er in mij. Achterhoofd iets knagen waardoor ik bang heb dat het mis gaat/is. Groetjes
wat rustig hier vandaag! de tijd is echt voorbij gevlogen. heb een prinsessen tafeltent gemaakt, helemaal leuk. de klant was er blij mee man en ik hebben sterk het idee dat die van ons een jongen zal zijn. waarom weten we niet, maar onafhankelijk van elkaar hadden we gewoon sterk dat gevoel. hebben jullie een vermoeden? (al kan het nog alle kanten op ) morgen zijn we voor de tweede keer aan de beurt voor een echo. intake bij de vk. ben wel klein beetje zenuwachtig. ik voel me iedere dag beter. de afgelopen twee dagen zijn de vlagen van misselijkheid niet langs gekomen. afwachten dus. ik laat het jullie morgen weten. vanavond komen mijn zus en zwager gezellig langs. fijne avond!
@svv sucses morgen!! @hier gast het goed nog steeds kwaaltjes.. pijnlijke borsten,misselijk,erg moe soms wat krampjes ach jaa hoort er allemaal bij he dan weet ik teminste zeker dat mijn wondertje er nog is !! Ben nu 3wk gestopt met roken ontzettend trots op mezelf !!! Hier al een hoop kadootjes gekregen jullie al veel gekregen ?? Vind het heerlijk die babyspulletje hihi...
Wow wat veel babyspulletjes Tieta! Superleuk zeg! Wij hebben nog niks gehad, maar het dan ook nog niemand verteld. Morgen vertellen we het m'n schoonouders, spannend hoor! Wel fijn om het mensen te gaan vertellen, want hebben nu lang genoeg de schijn opgehouden En wat fijn die goede echo's, toch fijn die bevestiging he? Wij willen waarschijnlijk geen combinatietest doen, omdat het voor ons toch niets zou veranderen. Willen jullie trouwens allemaal weten of het een jongen of een meisje wordt? Wij twijfelen nog? Een meisje lijkt mij heel leuk omdat we aan mijn kant van de familie alleen maar kleine neefjes hebben (5!) en helemaal geen meisjes. Maar natuurlijk zou ik ook heel blij zijn met een jongetje!!
Wow tieta wat een hoop spulletjes gehad! Hebben jullie het al tegen veel mensen gezegd? Wij wisten bij m'n zoontje het geslacht wel, maar vertelden iedereen dat we het niet wisten (anders zouden ze steeds gaan gissen, geen zin in). Dit keer wil ik het echt niet weten. Hub eigenlijk wel, maar die heeft vorige keer mogen beslissen, nu ben ik aan de beurt, hehe Praktisch gezien niet echt handig, maar het lijkt me zo leuk om er pas op het allerlaatst achter te komen!
Wow! Wat een superechotopic!!! Laten we dit met zijn allen vooral in ere houden... Ik zal al mooie cadeautjes voorbij komen, super! Hier nog niets, ook nog niemand verteld. @hier: Ik word zo onzeker van het komen en gaan van de kwaaltjes. Vanochtend voor het eerst echt een beetje misselijk, na het eten van een broodje weer helemaal opgeknapt. Sinds het weekend zijn de pijnlijke borsten behoorlijk afgenomen en volgens mij ben ik ook niet meer zo moe. Daarnaast zag ik dat mijn opgezette buik weer helemaal verdwenen is. Herkent iemand dit? @Angelsound: Gisteren ontvangen! Ik zat afgelopen weekend echt in twijfel toen ik de verhalen op dit forum las. Ik meende mij bij mijn vorige zwangerschap (5,5 jaar geleden) te herinneren dat deze redelijk aan de prijs waren. Ik ging even speuren op marktplaats en kwam erachter dat ze tegenwoordig zelfs nieuw nog maar 30 euro zijn, dus toch besteld. Hoe is het met jullie kwaaltjes/symptomen?
ientje nee nog niet aan veel mensen verteld.. kado.s zijn vooral van mijn ouders, zusje,schoonouders en mijn beste vriendin.. ik vertel het pas echt aan iedereen na de 2e echo..