20 dec t/m 26 dec 2013 mama's (kleinschaliger kletscluppie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal8, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ik ben niks waard.... Moe, beroerd en nergens zin in! Op en top zwanger! Zo ook mn borsten....

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ah dreamer, waardeloos zeg dat je je zo rot voelt! Hoop voor je dat je er gauw vanaf bent, genieten wordt lastig op deze manier he :(
    Al bij de ha geweest ervoor? Je kunt meds tegen de misselijkheid krijgen he?

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    'Breekt even in'

Hallo dames! Gefeliciteerd allemaal!

Hou nog even vol, je gaat je echt beter voelen wanneer je voorbij de 12 weken bent ;)

'En breekt weer uit' ;)

4. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai, hier vanochtend samen met forum vriendinnetje naar echobureau geweest voor extra echo. Kostte 25euro maar wel zo fijn voor mijn geruststelling! Hartje klopte stevig en dit keer klopte meting precies: 8w2d
    Nu hopen dat ik het uit kan houden tm de 27e.
    Ga morgrn weer naar hem toe maar dan met dat vriendinnetje, krijgt ze een 4D echo, leuk!!
    Heb alleen op de terugweg staan overgeven langs de weg, was nie zo fijn...
    Hier ff een foto:
    IMG-20130515-WA0003.jpg

5. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @tieta wowwat veel cadeautjes! ik heb wel wat, maar zoveel echt niet!

@regina veel plezier met vertellen vandaag!

@chantal fijn dat ie weer goed is.

vamorgen onze eerste afspraak bij de vk gehad. de echo zag er supergoed uit en ik zat er zelf helemaal niet ver naast. 8w3d volgen de nieuwe berekening, dus de 22e uitgerekend in december. nu was het geen vlekje meer, maar we zagen gewoon an armpjes, beentjes, handjes en voetjes en het puntje van de neus. echt fantastisch! nu ook het hartje kunnen horen en die klopt als een malle! helemaal blij dus. nog meer omdat ik sinds een paar dagen echt helemaal nergens last van heb. alleen wat vermoeid. heerlijk! nu weer verder genieten. hier de foto...

6. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @ svv moooooi :D

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mooi Chantal en svv!! Lekker he, weer beetje bevestiging!

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Svv wij zitten bij dezlfde vk zie ik net :) ik mag de 27e. fijn dat alles goed was, moet je kijken, paar dagen verschil met de mijne en al zoveel specifieker!

9. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @chantal haha wat grappig!

dames, het is een feit: mijn laatst gekochte bh wordt te klein!

10. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry reageerde met mn andere account. daar ga ik trouwens binnekort wel weer onder schrijven.
    @(.)(.) : die van.mij zijn ook al ruim een cupmaat gegroeid. bizar! :)

11. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Mijn borsten worden ook groter en zijn pijnlijk ik draag nu van die belvia bh,s dat zit echt heeeeeerlijk !!

12. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn dat van die tellsell dingen? Geven denk ik voor mij te wenig steun, ben nu bijna toe aan H cup :(

13. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    @chantal jaa die dingen geven goed steun hoor maar ik heb cup D dus kan dat niet voor jou beoordelen !!

14. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    Foute boel dames...:x

Vanavond enorm veel helderrood bloed met slijm verloren. Het liep langs mijn benen naar beneden. Net nu ik sinds vanmiddag weer volop symptomen begon te krijgen. Ook voor het eerst misselijk geweest. VK gebeld, morgen langskomen. Ze gaf aan dat het niet zeker is of het foute boel is, ik heb namelijk helemaal geen krampen. Maar ja, wat niet is kan nog komen. Ik ga er gewoon van uit dat het mis is, het was zoveel bloed... Wel nog steeds in bezit van pijnlijke borsten en misselijk. Volgens VK kunnen deze gewoon aanblijven tot je hcg volledig gezakt is.
    Morgen weer bellen om afspraak te maken. Ze was onderweg naar een bevalling...

15. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Knufje, wat eng! Veel sterkte meis!!!!

Dames, ik reageer even kort, want ik zit nu op de mobiel van mijn vriend. We zitten de hele week al namelijk zonder internet. Ik wilde in ieder geval even snel laten weten dat mijn echo vanochtend goed ging en dat we het hartje hebben zien kloppen! Dit weekend zal ik de echofoto uploaden.

16. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    ik was voor onze bruiloft 2 jaar geleden bijna 15 kilo afgevallen, dus had nieuwe bh's voor een cup kleiner, maar zo langzamerhand kan ik mijn oude weer aan!

17. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    @knufje wat eng zeg.. ik duim voor je meid dat er niks is !!!

18. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Knuffie ik heb ook helder rood bloed gehad zonder krampen en ik ben nog steeds zwanger hopelijk jij ook!

Groetjes

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh knufje wat naar! Mijn duimen draaien overuren voor een goeie afloop! Hopelijk kun je gauw terecht, deze onzekerheid is slopend :( knuff!

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @knufje ai.. je laat me schrikken joh! ook niet fijn dat je vandaag pas kunt bellen. ik hoop het allerbeste voor je en zal aan je denken. dit mort en zal het grote wondertopic zijn en blijven! sterkte meid..

vandaag krijg mijn schoonmoeder haar voorlopig laatste uitslag van de behandelingen van haar tumoren. dan doen ze een half jaar niets. groeit het na een half jaar, dan stoppen ze met behandelingen. de tumoren zijn dan te agressief. stopt het het met groeien, dan gaan ze door. vorige keer was de uitslag wonder boven wonder heel goed, laten we nu hopen voor het beste. mijn man gaa mee in het gesprek, ik wacht met opa en oma (haar ouders) in het restaurant. spannend... half 3 is het gesprek. duimen jullie ook voor ons mee?

Deel Deze Pagina