Ff gauw berichtje van mij. Ik denk dat ik woensdag ff bij lees. Zijn dit weekend heerlijk weekend weg geweest.
pffooeehhhh wat ben ik moeeeeee! was druk op het werk vandaag en ik was erg vroeg op. mijn man had zich verslapen dus ik sprintte uit bed om zijn brood te gaan smeren. nu is hij net zo lief voor mij want ik heb net 3 kwartier geslapen als een roos. hij maakt me dan wel wakker anders slaap ik vannacht misschien niet. het is zo'n schat en hij is ook nog elke dag helemaal happy
@svv heerlijk he ff een dutje ik doe dat nu ook elke dag na het eten anders trek ik het savonds echt niet hihi..
Vandaag een nieuw shirt gekocht waar ik lekker in kan groeien.. meteen ff een fatsoenlijke buikfoto gemaakt.. het is zeker geen darmenbuik meer ik sta er smorgens mee op !! ♥♥
zozo tieta, dat is dan wel snel. denk eerlijk gezegd dat het wel je darmen zijn, maar dat ze gewend zijn aan hun nieuwe plekje ik sta er ook mee op, merk echt dat broeken steeds minder lekker zitten enzo. maar zeker tot een week of 12 zit je baarmoeder nog achter je schaambeen. moet je eens op je rug gaan liggen, bijvoorbeeld op bed, en dan voelen of je iets boven je schaambeen een harde rand/bal voelt. dat is 'm!
Nee begrijp je niet vekeerd hoor.. maar of het een buikje is van de darmen of van de beeb maakt me niet vind het leuk dat je het al begint te zien heb er jaren van gedroomd en nu is het dan eindelijk zo ver !!, :-D
Hallo meiden. Vanmiddag om 14.30 weer een echo. Ohhh ik ben zo zenuwachtig! Poeh.... Vandaag is ook de uitgerekende datum van mn vorige zwangerschap en daar bleek t hartje gestopt met 9 weken 5 dagen. Dus zo eng allemaal!! Duimen jullie mee? Hoe voelt iedereen zich verder? Hier nog steeds zo moe. Misselijkheid vooral savonds nu overdag gaat eten gelukkig beter! Hadden nog meer meiden controle of echo vandaag? Zo ja, succes!
Dreamer succes vandaag!! Wat een bijzondere datum, maakt t idd wel extra spannend. Ik duim voor een pracht echo! Wat zullen de komende uren voorbij kruipen! Heb je wel een beetje afleiding? Succes!!! Zeg, hoe gaat t eigenlijk met onze tweelingmoeder kiekeboe? Gaat alles goed?
@dreamer, ik ga voor je duimen. @ hier, gisteren een shirtje besteld voor mijn zoontje. 31 mei hebben we de termijn echo. Als deze goed is gaan we vertellen aan familie dat ik zwanger ben. Zenuwen beginnen nu toch wel te komen. Komt steeds dichterbij.
ik heb weer een echo gehad. kom m eigenlijk afzeggen van de vk, maar door van alles en nog wat helemaal vergeten. ach en een keertje extra kijken is geen straf het zag er allemaal nog steeds goed uit. hartje klopte nog steeds en het is in een week een cm gegroeid. het bewoog zelfs heel even! de dokter zei dat het waarschijnlijk een stuipje was, nou en.. het bewoog! @dreamer pfff dat is wel spannend ja. succes!
Hoi Gisteren nar de gyn geweest en ben 5 dagen verder gezet dus nu 9weken en 5 dagen. Alles was goed! Groetjes