20 dec t/m 26 dec 2013 mama's (kleinschaliger kletscluppie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal8, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nog geen nieuws van dreamer zie ik. ze houdt t spannend!
    Verder wel allemaal goede echos zie ik, mooi! Wij mogen maandag weer

2. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ja hoor alles goed met ons babytje!
    9,2 weken. En het was heel beweeglijk. Zo leuk!!
    10 juni mogen we weer :).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,4 KB
      Weergaven:
      7
  3. kiekeboe83

21 apr 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer: wat fijn!
    Ik hoop maandag ook op zo'n mooie echo, maar dan met 2 wurmpjes.
    Ik heb de laatste tijd veel op de tel gelezen en dat schrijft niet makkelijk. Hier hobbelen we door, ik ben heel blij als de beloofde 12 weken voorbij zijn. Ik ben behoorlijk beroerd en moet de hele dag kleine beetjes eten. Kokhalzen gebeurt dagelijks, vooral 's ochtends, maar kan me de hele dag overvallen:( Misselijk voelen is een standaard gevoel voor de hele dag. O ja en slapen natuurlijk! Ik ben de afgelopen week steeds vroeg naar huis gegaan en dan voor het eten nog even op de bank. Gisteren bij de kinderen naar het schoolvoetbal wezen kijken, na een half uur was ik kapot en ben ik mijn bedje in gedoken. Jammer, meestal blijf ik wel langer kijken, maar de meiden zijn ook zonder mij 2de geworden en de jongens zelfs 1ste!
    Ik ben inmiddels gewend aan het feit dat er 2 frummeltjes groeien in mijn buik. Manlief kwam vandaag vanuit zijn werk: papa is thuis! Dat is toch zo gaaf om eindelijk te horen!

Ik lees wel alles en leef erg mee met jullie. svv heel veel sterkte, ik denk aan je!
    Voor alle meiden: gaaf en goed om te horen hoe iedereen het beleefd en steeds een beetje zekerder wordt over de zwangerschap!:)

4. kiekeboe83

21 apr 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    mm, is ineens wel een heel verhaal geworden...

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @dreamer, fijn een goeie echo. Nu verder genieten.

@ kiekeboe, hopelijk voel je je snel beter.

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @dreamer mooi! ziet er echt wel hetzelfde uit als die van ons! grappig he, dat bewegen. en dan te bedenken dat het hummeltje nog maar 2,5 cm groot is! bij ons had het nog helemaal niet bewogen, dus dat dat armpje een keer op en neer ging was echt bijzonder. het zwaaien gewoon even naar ons :)

@kiekeboe dankjewel voor je medeleven. de rest ook uiteraard! het zal inderdaad wat heftiger zijn met twee kleintjes die groter willen worden. hormonen in overvloed :D mij is verteld dat de 12e week niet meer zo een heftige/strakke grens is om het goed of fout te laten zijn. als het tegen de 10 weken goed eruit ziet en het een hartje met een stevige bons heeft, is de kans 98% dat het goed is. lekker genieten dus!

7. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @dreamer moooi dat alles goed is !! Lekker genieten !! Ik kijk ook zo uit na 4juni duurt zooooo lang !!!

8. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Dank jullie meiden!! :)

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hier afgelopen woensdag krampen en bloedverlies en dus dikke schrik.
    Nou mijn echo zag er toen met 9w1d echt niet zo gaaf uit als die van jullie. kom er minder van maken dan bij de vorige..m belabberd echoapparaat? Ik hoop t. Hartje klopte stevig en zelfs even mogen horen. Nu wachten tot maandag.

10. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Het is vast goed hoor chantal! Goed gegroeid en kloppend hartje!!

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zoals ik het zo kan zien lijkt het idd of je een wat minder echo apparaat had woensdag Chantal. De 2e echo ziet er veel duidelijker uit, veel helderder beeld lijkt t wel.
    Wel retespannend man, met die krampen enzo. Gelukkig mag je maandag weer!

Fijn dreamer dat je echo goed was!

Kiekeboe goed om te lezen dat je gewend bent aan 2 inmiddels. Balen dat je zo misselijk bent :(

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh en hier gaat t goed trouwens :)
    Heb wel het idee dat m'n bekken (nu al) weer een beetje op gaat spelen, daar had ik de 2e helft van m'n 1e zw best wat last van.
    Let's hope not!

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    De 1e echo was zkh, 2e echobureau, 3e vk. Duidelijk verschil in kwaliteit! Die man van t echobureau ze al: dit is het beste wat je nu kunt krijgen op echo gebied. Ja hij verdiend er natuurlijk ook dik aan. Ach t zal.wel goed zijn, vind t maar een dik propje op de 3e foto haha

14. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @chantal ik wil niet lullig zijn, maar van Jan Koning had ik wel iets meer verwacht haha! Die verhalen die ik daarover hoor: 'wooow zijn echo's zijn super goed!' ik vind dat je meer ziet op de foto van de vk bij jou! Alleen... je ziet nog niet echt de vorm. Dat bedoel je zeker met propje?
    Ik moet zeggen dat het zkh ook geen beste echo's maakt. Die van de vk was 36x duidelijker dan die (een week later) van gisteren. Maarja, volgende week mogen we.. ALWEER!

Blijft toch heel mooi om zo'n wezentje te zien. Gisteren zat ik er ook ff over na te denken: eigenlijk zo super vreemd dat er gewoon een klein, levend minimensje in je zit waar je niks van merkt, niets van ziet, niets van hoort, niets van voelt. En zo rond de kerst hebben we allemaal wolkjes van baby's!

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Jan de koning maakt onwijs goede echos maar wat verwacht je van een echo met 8 weken.... daarvoor vind ik m echt wel ok. ik ben er een dag later geweest voor 4d echo van vriendin, superrrr echt zó mooi!
    We wachten een paar dagen af, als je zag bij die van dreamer dat je al echt stompjes zag bij de armpjes, dan kan je er daar al echt een mensje uithalen

16. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    En zojuist alweer bij de VK geweest. Na vorige week 2 heftige bloedingen te hebben gehad en tot en met dinsdag bruinverlies, afgelopen nacht weer vers bloedverlies. Gelukkig niet veel, maar aangezien we komend weekend een familieweekend hebben wilde ik toch zekerheid of het hartje nog klopt en of er misschien te achterhalen valt waar het bloed vandaan komt. Het hartje was druk aan het kloppen! Gelukkig! Echter is er ook een hematoom (bloedstolsel) in de baarmoeder te zien. Zie het donkere rondje onderin op de echo (bij het pijltje). Zeer waarschijnlijk ga ik weer zo'n heftige bloeding krijgen, maar wanneer... Gelukkig zit hij op een gunstige plek en heeft het kindje er geen last van. Een kleine kans dat de hematoom vanzelf oplost, dit kan met uiterste rust en plat liggen. Heb me vandaag ziek gemeld met een buikgriep. Voelt wel heel slecht dat ik hierover heb gelogen. Hopelijk zullen ze dit later begrijpen. Vast wel ;)
    Ik ben enigszins gerustgesteld, maar ik zou wel graag wat meer van deze zwangerschap willen genieten. Maandag officiële termijnecho, wie weet is de hematoom dan alweer geslonken, of eruit gegaan. Zal voortaan extra kleding bij me moeten hebben. Zat ook al te denken aan Pampers of tena-lady, haha... Vond ml geen leuk grapje ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33 KB
      Weergaven:
      81
  17. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    @Chantal, hier ook zo'n propje ;). Hartje klopt en groei is op schema, daar gaat het toch om :)

@Ientje: Balen van je bekken, hopelijk zet het niet door en heb je er niet zoveel last van als de vorige zwangerschap.

En verder ben ik trots op alle mooie echo's in dit topic :)

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @chantal ik heb ook met 8 weken een echo gehad endaar kon ik alle goed op zien. armpjes met handjes, beentjes met voetjes en zelfs het puntje van de neus. dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. maar goed het belangrijkste tot nu toe is dat het hartje goed klopt! en dat doen ze hier allemaal nog. ben blij voor ons allemaal :)

@ientje had je echt bekkeninstabiliteit of niet? daar kun je idd behoorlijk last van hebben!

@knufje joh dat lijkt me vervelend, iedere keer zo'n bloeding. gelukkig weet je de oorzaak wel en is het ook niet erg voor je baby. fijn familieweekend alvast!

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Knufje wat vervelend zeg die bloedingen, gelukkig weet je waar het vandaan komt maar lijkt me toch erg fijn als het over is!

Svv nee het was (nog) geen BI gelukkig! Maar omdat ik het nu af en toe al op voel komen denk ik dat ik wel uit moet kijken dat ik het nu niet krijg. Vooral nu ik er al 1 heb rondlopen die toch nog wel getild moet worden zo nu en dan..
    Vanavond cursus op m'n werk.. Zo geen zin in!

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    En weeeer zit ik ziekgemeld thuis. vanaf gisterochtrnd ist al echt een hel, spugen aan de lopende band. Bijna niet geslapen, ging moeiteloos door vanochtrnd... geen energie meer over....
    Heb er flink de balen van. Zoveel jaar gevochten om zwanger te raken, ben je het, ben je zó ziek. Heerlijk verdeeld is het weer in deze wereld...

*klaagmodus uit*

Deel Deze Pagina