@tieta ik hoop dat je heerlijk geslapen hebt. lijkt me een crime inderdaad, nachtdienst terwijl je zwanger bent. @verhoefem nog even geduld dus. succes! ik kan echt niet meer wachten tot morgen! @kiekeboe jij ook veel plezier vandaag! laten jullie beiden de echo's weer zien? super om te lezen dat het hier nog steeds zo goed gaat allemaal! gisteren manlief verrast met een lekker dinertje thuis. hoefde alleen de ochtend in te vallen, en niet de middag. had dus tijd zat om heerlijk hachee te stoven en twee appelkruimeltaartjes in van die ovenpannetjes te maken. hij vond het super! dit weekend een verjaardag gehad bij goede vrienden, dus die ook maar verteld dat ze de kaart aandachtig moesten lezen: ... liefs <man>, <ik> en ... ze vonden het helemaal fantastisch. ook andere goede vrienden verteld en ooms en tantes weten het ook al allemaal. nu rest ons alleen nog de rest van de wereld. die zijn over 1-2 weken aan de beurt
@ deesjedees nee moet er nu nog 2.. voel me wel iets beter dan gister gelukkig maar zal blij zijn als de diensten er weer op zitten.. !!
Hoi dames, Heb de echo vanmiddag gehad. Allereerst, alles was goed. Alleen was ik minder ver dan ik dacht! Ik had zelf berekend dat ik 23 december uitgerekend ben, bij de vorige echo kwamen ze op 26 december en nu hebben ze de uitgerekende datum naar 29 december verschoven. Ik ben 6 dagen teruggezet dus! Dat betekent dat ik vandaag 9 weken en 2 dagen ben (i.p.v. 10 weken en 1 dag). Maar we hebben het hartje horen en zien kloppen! En we hebben ons kindje heerlijk zien spartelen en zwemmen Op de foto zit het hoofdje onder.
@tieta, succes met de volgende 2. Hopelijk gaan de diensten snel voorbij. @ verhoefem, de meting is denk ik ook niet altijd even nauwkeurig. Bij mijn zoontje ben ik 5 dagen naar voren gezet. Terwijl ik mijn ei sprong precies gemerkt heb. Weet bijna wanneer hij gemaakt is.
♥ Uitgerekende datum ♥ 20-12-2013 svv (23 jaar) 1e kindje 21-12-2013 deesjedees (27 jaar) 2e kindje 22-12-2013 Tieta (25 jaar) 1e kindje 23-12-2013 kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje 24-12-2013 Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje) Ientje (31 jaar) 2e kindje Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes) 25-12-2013 Porkie (23 jaar) 1e kindje 26-12-2013 Knufje79 (33 jaar) 2e kindje Gupperdegup ( jaar) e kindje 29-12-2013 Verhoefem (27 jaar) 1e kindje Afspraken 28-05-2013 kiekeboe termijnecho verhoefem termijnecho 29-05-2013 Svv termijnecho (3e echo) 31-05-2013 Deesjedees termijnecho en combinatietest (2e echo) 04-06-2013 Tieta tweede echo 05-06-2013 kiekeboe intake gyn 10-06-2013 verhoefem 3e echo 13-06-2013 ientje intake vk en 2e echo 19-06-2013 Knufje79 3e afspraak vk, hartje luisteren (+echo) 25-06-2013 Svv intake vk (3e afspraak vk) + controle Chantal85 2e afspraak vk
@verhoefem gefeliciteerd! fijn dat alles goed was. en wat maakt het uit wanneer het geboren wordt. als het er is ben je de gelukkigste moeder ooit een ben je alles vergeten. wat kan jou het schelen ik ben ook heel benieuwd morgen. het schommelt nogal bij mijn echo's.
verhoefem fijn een kloppend hartje en spartelend kindje! Wel snel al weer een echo, das wel fijn! Ben benieuwd naar kiekeboe!
@Chantal85: ja klopt, zeker snel al weer een echo! De foto die we nu kregen was niet helemaal waar we vanuit waren gegaan, dus de vk wilde snel weer een echo, zodat "we dan wel onze kleine barbapappa konden zien". @svv: zeker, uiteindelijk maakt het me echt niks uit of ons kindje op 23 december of 29 december komt, maar ik ben op het moment erg blij met de mijlpalen die ik behaal iedere week. Dus ik was erg trots op mijn 10 weken, maar nu moet ik weer even wachten tot ik 10 weken ben. Snap je?
@verhoefem ja dat is ook zo. dat heb ik ook wel hoor klinkt toch weer leuk als je weer een week verder bent. trouwens even een vraagje.. hebben jullie nog steeds inwendige echo's? vorige week 9 wk en ze kon het op mijn buik niet zien. ze vond het van te voren te proberen omdat ik slank ben. ben benieuwd wat ze morgen zien. inwendig maakt me verder ook niks uit, ben er inmiddels wel aan gewend. en als ik daardoor de kleine beter kan zien... maar vraag me toch af of het bij anderen ook zo is.
@Svv: ik heb helemaal geen inwendige echo's gehad. Zelfs bij 6w3 een buikecho met kloppend hartje. Ook ik ben slank, maar moest er wel voor zorgen dat mijn blaas goed vol was. @Verhoefem: mooie echo, gefeliciteerd meid! @Kiekeboe: ik ben erg benieuwd naar je echo.
Zo dames, ook hier weer een goede echo gehad! Ik ben ook op 26 december uitgerekend. Dat betekent dat ik 6 dagen terug gezet ben. Morgen dus 'pas' tien weken, maar het maakt ons niets uit! De kans dat het voor of na de kerst geboren wordt is groter Hier de echo van onze dappere spatterik. Wat was het een drukke, zeg! Vrolijk trappelen, zwaaien en sprongetjes maken. Heerlijk om te zien. Nu was ik niet de enige meer die het zag bewegen. De baby maakte het de vk zelfs erg moeilijk om een meting te kunnen doen! Ze kon het via mijn buik zien dankzij mijn volle blaas, maar de meting moest uiteindelijk toch met een inwendige echo. De vk zei een paar keer dat het een mooi kind is en dat het er goed uitziet. We kunnen het nu gerust aan iedereen vertellen, want garanties voor een gezond kind kan ze nooit geven, maar het ziet er erg goed uit. We kregen ook een vooraanzicht te zien waarin beide hersenhelften te zien waren, twee armpjes en twee beentjes. Helemaal in de wolken!!!! Wat een goede echo's allemaal! Ik pas zo het lijstje aan, zodat ook mijn uitgerekende datum weer klopt. Binnenkort dan ook maar even een nieuwe ticker aanmaken. Oh mèèèn wat ben ik gelukkig
♥ Uitgerekende datum ♥ 21-12-2013 deesjedees (27 jaar) 2e kindje 22-12-2013 Tieta (25 jaar) 1e kindje 23-12-2013 kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje 24-12-2013 Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje) Ientje (31 jaar) 2e kindje Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes) 25-12-2013 Porkie (23 jaar) 1e kindje 26-12-2013 Knufje79 (33 jaar) 2e kindje Gupperdegup ( jaar) e kindje svv (23 jaar) 1e kindje 29-12-2013 Verhoefem (27 jaar) 1e kindje Afspraken 31-05-2013 Deesjedees termijnecho en combinatietest (2e echo) 04-06-2013 Tieta tweede echo 05-06-2013 kiekeboe intake gyn 10-06-2013 verhoefem 3e echo 13-06-2013 ientje intake vk en 2e echo 19-06-2013 Knufje79 3e afspraak vk, hartje luisteren (+echo) 25-06-2013 Svv intake vk (3e afspraak vk) + controle Chantal85 2e afspraak vk
Jee wat een mooie echo! Is dit een afdruk vd inwendige? Anders issie wel duidelijker zeg! Welke kamer zat jij, team noord? Ik in de meest linkse. ziet er prachtig uit joh!! Gefeliciteerd!
He meiden. Ik ben een aantal dagen niet lekker geweest en heb jullie even niet bijgei. Wat leuk om alles van jullie terug te lezen. Mijn echo was super. we hebben ook, in ons geval twee keer, armpjes en beentjes gezien. De datum kwam echter op 9.5 dus te vroeg om termijn vast te stellen. Heel vervelend maar nu mogen we volgende week weer kijken!
Wat een mooie echo's meiden!! Svv dat is echt een hele mooie duidelijke! Kiekeboe zo bijzonder he, 2 mini mensjes in je buik! Fijn dat alle echo's goed waren!
Kiekeboe, wow! Svv heb jij al 3 echo's gehad bij vk en volgende x weer 1? Vind dat echt bijzonder, we zitten bij zelfde praktijk en ik krijg er volgende x geen 1. Terwijl we op dag van deze echo's allebei 9w6d zijn. Ga t wel ff vragen, wil ook graag echo volgende keer.
@chantal eerst was het op de buik, maar deze zijn inwendig. ik vond het geen verschil, alleen ze kon op de buik niet goed meten omdat het maar heen en weer bleef spartelen ik zit bij team zuid, maar ook meest linkse deur als je ervoor staat. volgende keer geen echo. zei ze vorige keer omdat ze vanwege het aantal weken niet zeker wist of het zou lukken. wees maar niet bang, iedereen wordt hetzelfde behandeld krijg bij de vk alleen nog 36wk echo. we gaan wss nog wel met 16 wk naar jan koning voor geslachtsbepaling. @kiekeboe mooi dat alles goed was! gek, want ik ben 9w6d maar ze gaf weleen datum. voel je je nu al wat beter?
@svv oh , dacht das wel bijzonder, weet je alst zo is ist super voor je! vond de insteek vd vk hier hij iemand anders beter; "dat echo apparaat staat er toch, kunnen we toch net zo goed even kijken! Maar neem aan dat je nog wel de 20weken echo krijgt toch?