20 dec t/m 26 dec 2013 mama's (kleinschaliger kletscluppie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal8, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Verhoefem ik kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal even helemaal teveel wordt. Je hebt het ook enorm druk als ik het zo lees!
    Allereerst geloof ik nooit dat ze boos op jou gaan worden als straks blijkt dat je er 4 maanden tussenuit gaat. Want de rest van het jaar ben jij toch de vaste juf? Dan is het logisch dat jij alsnog zwart op wit op die lijst staat. Ja, ze zullen voor 4 maanden vervanging moeten zoeken. Maar volgens mij zijn er hopen juffen/meesters die staan te springen om aan de slag te mogen, dus dat mag geen probleem zijn. En voor jouw verlof krijgen ze gewoon vergoeding dus het kost ze geen cent.
    Dat probleem is dus vast opgelost ;)

Maandag is niet jouw vaste werkdag toch? Dan kunnen ze wel aan je vragen of je die wendag kunt komen, maar het is nogal logisch dat je er niet bent op de dag dat je in ondertrouw gaat. Kon jij ook niet ruiken toen je dat plande toch, dat ze juist die datum hebben gekozen? Snap dat ze ervan balen maar er zijn toch ook wel weer ergere dingen op de wereld.

Nog een paar weken en je rijlessen zijn ook verleden tijd, want jij gaat 11 juli gewoon hartstikke slagen! Dus na die tijd is dat weer 1 stresspuntje minder.

Tja en dat op je tenen lopen.. Zou ik gewoon niet teveel doen. (Makkelijk gezegd he ;)) en over een paar weken als je het wereldkundig hebt gemaakt, is daar ook weer een last van je schouders af, begrijpen mensen wat beter dat je niet altijd in de 5e versnelling kan en wordt het allemaal net effe iets makkelijker.

Maar wel even een hele dikke knuf want soms zit het gewoon allemaal niet mee en is het moeilijk om de positieve dingen te zien. Hopelijk zie je ze gauw weer!

2. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Superlief ientje :) Die bemoedigende woorden had ik even nodig.

Ik had net rijles, en toen zijn we tussendoor in het zonnetje even een ijsje gaan eten. Gewoon lekker in het zonnetje zitten doet me ook goed i.p.v. binnen zitten.

Ik was het vanmorgen echt even zat. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, maar ik heb het niet zo snel, dus ik schrok er een beetje van. Ik maak me denk ik ook zorgen over mijn volgende echo van a.s. maandag. Omdat ik vorige keer 6 dagen ben teruggezet, ben ik sindsdien bang dat het kindje niet goed groeit ofzo. Maar ik voel me verder goed, dus ik zit mezelf gewoon gek te maken.

Knuffel terug ientje!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Heerlijk! Zonnetje en ijs doen wonderen :)
    En af en toe hebben we dat toch allemaal wel eens nodig, iemand die het even van de positieve kant bekijkt. Misschien ben ik binnenkort wel aan de beurt ;)
    Ik vind het net zo spannend als jij hoor, die echo! Wanneer moet je ook alweer precies? Ik 13 juni, nog 8 nachtjes... ;)

4. kiekeboe83

21 apr 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @verhoefem, helemaal met Ientje eens, lekker van je afschrijven!
    Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken over je werk. Er zijn zoveel beginnende leerkrachten zonder werk, en die zijn ook nog eens goedkoper.

Hopelijk voel jeje morgen weer beter, het is ook een zwangerschapskwaal, je emoties worden vergroot, dus ook je negatieve gevoelens.
    Fijn dat het zonnetje goed doet.

Misschien moet je na de echo van maandag (?) bekijken of je het niet tegen mensen wilt zeggen. Ik heb zelf gemerkt dat dit veel rust geeft: "ze weten ervan, ze snappen waarom mijn versnelling even iets alger ligt".

Succes en blijven spuien, dit lucht op!

5. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Gisteren 2e echo gehad.. mijn uitgerekende datum is nu 24dec zooo mooi om te zien dat ons kindje zo goed groeit.. superr blij..

Gisteren ook aan de rest van de wereld verteld via fb zooo leuk al die lieve reactiess..

Bijgevoegde bestanden:

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mooi tieta!

7. Regina83

Regina83 Lid

9 nov 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie en duidelijke echo Tietaa, gefeliciteerd!..... ik kan ook niet wachten!

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ chantal, lijkt me geweldig om zelf het hartje te kunnen horen als je dat wilt. Wat voor angelsound heb jij?

@ verhoefem, als je wilt klagen lekker je gang gaan. Zijn we toch ook voor. Alvast heel veel succes met afrijden voor je rijbewijs.

@tieta, mooie echo hoor. Wat is dat bij het zwarte kruis?

@ hier. Afgelopen weekend verteld aan mijn ouders en schoonouders dat ik zwanger ben. Erg leuke reacties. Mijn moeder had het al door dat ik zwanger ben. Tja moeders zien alles. Schoonouders hadden niks door.
    Dinsdag de uitslag van de combinatietest gehad. Op alle 3 de dingen waar ze op getest hebben is de kans berekening meer dan 1 op 5000. Hoger gaan ze niet meer. Is toch super.

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    ♥ Uitgerekende datum ♥
    16-12-2013
    deesjedees (27 jaar) 2e kindje

22-12-2013
    Tieta (25 jaar) 1e kindje

23-12-2013
    kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje

24-12-2013
    Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje)
    Ientje (31 jaar) 2e kindje
    Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes)

25-12-2013
    Porkie (23 jaar) 1e kindje

26-12-2013
    Knufje79 (33 jaar) 2e kindje
    Gupperdegup ( jaar) e kindje
    svv (23 jaar) 1e kindje

29-12-2013
    Verhoefem (27 jaar) 1e kindje

Afspraken
    10-06-2013
    verhoefem 3e echo

13-06-2013
    ientje intake vk en 2e echo

18-06-2013
    Deesjedees controle verloskundige

19-06-2013
    Knufje79 3e afspraak vk, hartje luisteren (+echo)

25-06-2013
    Svv intake vk (3e afspraak vk) + controle
    Chantal85 2e afspraak vk

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    217358_365315136901388_967157519_a2.JPG
    946829_365315090234726_1919747124_n2.jpg
    Hier de echo

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Deesjedees wat een super uitslag! :)
    En moooooooi die echo! Duidelijk zeg!

12. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @ deesjedees bij dat kruisje is een voetje hihihihi.. jij ook super mooie echo.s !!

Wilt iemand de lijst voor mij aanpassen ??
    Uitgerekende data 24dec
    Nw afspraken 27juni hartje luisteren
    11juli vk controle

Dank je !!

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  14. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Hallo dames!
    Rustig hier door het mooie weer zeker :).
    Dees mooie echo zeg!

Hier alles goed. Nog steeds erg moe!
    Paar dagen te laat slapen en slechte nachten breken me echt op. Vanmorgen ook weer zes uur wakker.
    Beroerdheid is wel een stuk minder!
    Morgen echo, 12 weken. Heel spannend weer!

Fijne dag vandaag!

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zal idd door het lekkere weer komen dreamer! Heerlijk he, gisteren he de dag buiten geweest!
    Morgen 12wk echo, spannend joh!
    Ik nog een paar dagen langer wachten, ik mag donderdag. Vind het ook heel spannend!
    Voel me ook beter dan een paar weken terug, alleen ook die moeheid... Hopelijk is dat gauw minder! Maar ik klaag niet hoor, blij dat ik me over all zo goed voel!

16. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames!

Heerlijk weer gehad afgelopen dagen! Vandaag was wat minder, maarja het zonnetje is nu eindelijk doorgekomen! Met mij gaat het ook goed!
    Ik voel me prima, en morgen heb ik ook weer een echo! Na de tegenvallende termijnecho 2 weken geleden (ik werd 6 dagen terug gezet), gaan we morgen voor de herkansing! En we hopen een prachtig mooi mensje te zien met alles erop en eraan!
    Ben vandaag 11 weken, en wat voelt dat heerlijk. Voor mijn gevoel heb ik er echt een eeuwigheid op moeten wachten! Deze week gaan we, als de echo morgen goed is, het meer mensen vertellen; ook op ons werk!

De directeur heb ik het inmiddels wel verteld. Ik wilde een afspraak met hem maken, maar hij zat de aankomende weken vol, dus ik heb het hem maar meteen verteld. Hij feliciteerde me allereerst, maar gaf wel aan dat hij "dubbele gevoelens" had over mijn werk. Mijn contract is dus net weer verlengd, en hij gaf aan dat het vervelend is om naar de ouders te communiceren dat ze rond november/december weer een nieuwe juf hebben. Dat begrijp ik wel....Maarja, misschien heel hard, maar niet mijn probleem! Ik heb gewoon recht op verlof, en ik ben ERG blij met mijn verlengde contract :D

Een speciale dag morgen: om 12:00 in ondertrouw en om 13:15 de echo....Hoop zo dat alles goed is, dat zou de dag nog mooier maken :)

@Dreamer, jij ook succes met je echo!

@deesjedees, als ik morgen ook maar in de buurt kom van jouw echo, ben ik zo blij! Prachtige foto's!!!

17. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    ♥ Uitgerekende datum ♥
    16-12-2013
    deesjedees (27 jaar) 2e kindje

23-12-2013
    kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje

24-12-2013
    Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje)
    Ientje (31 jaar) 2e kindje
    Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes)
    Tieta (25 jaar) 1e kindje

25-12-2013
    Porkie (23 jaar) 1e kindje

26-12-2013
    Knufje79 (33 jaar) 2e kindje
    Gupperdegup ( jaar) e kindje
    svv (23 jaar) 1e kindje

29-12-2013
    Verhoefem (27 jaar) 1e kindje

Afspraken
    10-06-2013
    verhoefem 3e echo
    Dreamer2012 echo

13-06-2013
    ientje intake vk en 2e echo

18-06-2013
    Deesjedees controle verloskundige

19-06-2013
    Knufje79 3e afspraak vk, hartje luisteren (+echo)

25-06-2013
    Svv intake vk (3e afspraak vk) + controle
    Chantal85 2e afspraak vk

27-06-2013
    Tieta hartje luisteren

11-07-2013
    Tieta controle vk

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    succes met de echo's meiden!

19. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Thanks! Jij

20. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi dames, het is weer ff geleden voor mij. Het was nogal rustig hier de laatste tijd, dus kwam zelf ook minder kijken. Ennn... ik ben deze week met een nieuwe baan begonnen. Het hakt er best ff in. Ik werk nu via een uitzendbureau bij Kruidvat DC. Moet ik bestellingen bij elkaar rapen enzo. Schijnbaar kun je met een vers HBO diploma in deze tijd weinig als je even lekker geld wilt verdienen. Omdat we nog even goed willen sparen voor de beeb heb ik dit werk maar aangepakt. Er zijn drie diensten, maar de nacht doe ik sowieso niet. Afgelopen week elke dag van 14 tot 22 uur gewerkt. Deze week ochtenddienst: 6 tot 14 uur. Ben heel benieuwd of het gaat. Het is best ff aanpoten, maar ik begin eraan te wennen. Als mijn lichaam 'stop' zegt, dan stop ik ook echt. Een gezonde baby gaat boven alles!

Inmiddels ook een afspraak gemaakt bij Jan Koning voor een geslachtsbepaling in week 16. We krijgen dan ook een DVD met livebeelden mee. Erg leuk (man mag niet filmen bij de vk)! Zal dus zo de lijst even aanpassen.

Ik heb weer mooie echo's voorbij zien komen en dames die deze week aan de beurt zijn: succes en veel plezier!

Hihi mijn mannetje kwam vanmiddag weer met wat namen aan. We hadden er al een paar die we heel mooi vinden, maar hij heeft me aangestoken. Vanmiddag heerlijk even samen nog wat namen zitten bekijken op de iPad en de tussenstand is 6 voor een jongen en 7 voor een meisje. We hebben wel allebei dezelfde favoriet voor beide geslachten. Dat scheelt ;)

Ik zoek nu gauw mijn bedje op. Fijne week en werkze allemaal!!

Deel Deze Pagina