He meiden Ik ben weer terug van vakantie! Het was heerlijk! Heb wel heeel slecht geslapen in de tent. Ben ook extreem moe de laatste weken en dochterlief spookt al weken snachts. Morgen een uitgebreide echo om te kijken of alles goed is. En dan weten ook wij wat het is! Spannend en leuk! Wil iemand nog even de lijst voor mij aanpassen? - 3 juli uitgebreide echo - nieuwe uitgerekende datum 19 december
Ha meiden, Zie dat ik nog helemaal niet officieel in de lijst sta! 25 december uitgerekend, ben 29 jaar, eerste kindje! Volgende afspraak staat op 16 juli, dan krijgen we ook een datum voor de 20 weken echo!
Ik vandaag om 15.00 naar huis gestuurd na al het gespuug van vandaag. stortte ff helemaal in en tranen bleven maar stromen. weet t ff niet meer wat ik numoet doen. iedereen op t werk zegt stoppen met werken (ben fysio in revalidatiecentrum) maar volgens mij ga ik me zonder afleiding alleen nog maar ellendiger voelen.... maar heb nu eenmaal geen kantoorbaan, fysiek werk, mensen weer op de been helpen na ongeluk of cva. Ik weet gewoon even niet wat wijsheid is....
@ chantal ik zou niet direct helemaal stoppen. Je zou wel kunnen zeggen dat je ff een weekje vrij neemt om je hoofd weer een beetje op orde te maken (al werken je hormonen niet mee ) ik merk dat ik daar zelf soms wel behoefte aan heb. Dan kun je ook overleggen of niet een dagje minder kan werken. Als je namelijk meteen stopt heb je niks meer en je komt nergens meer aan de bak. Eerst nadenken voor je ineens gaat stoppen. Dat is namelijk de grootste stap die je kunt nemen,.
♥ Uitgerekende datum ♥ 16-12-2013 deesjedees (27 jaar) 2e kindje 19-12-2013 Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje) 23-12-2013 kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje 24-12-2013 Ientje (31 jaar) 2e kindje Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes) Tieta (25 jaar) 1e kindje 25-12-2013 Porkie (23 jaar) 1e kindje 26-12-2013 Knufje79 (33 jaar) 2e kindje Gupperdegup ( jaar) e kindje svv (23 jaar) 1e kindje 29-12-2013 verhoefem (27 jaar) 1e kindje Afspraken 10-07-2013 Svv geslachtsbepaling bij Jan Koning! 11-07-2013 Tieta controle vk 18-07-2013 Svv controle vk 22-07-2013 verhoefem controle vk 23-07-2013 Chantal85 controle vk 17.30 06-08-2013 Chantal85 SEO/20wkn echo 15.45 07-08-2013 Svv 20 weken echo 08-08-2013 verhoefem 20-wekenecho
Stoppe is in dit geval ziekmelden hoor, heb vast contract Ga vanaf volgende week sowieso 2u later beginnen, morgen maar verder overleggen met leidinggevende. dit kost hun niets, is speciale regeling als je uitvalt door zwangerschap.
K#T K#T K#T Ik heb op het werk verteld dat ik zwanger ben. Nu werk ik via een uitzendbureau, want ja.. crisis! Allereerst: ik vertelde het, en hij zat alleen maar naar zijn computer te staren en het enige wat hij zei was: 'uhhu'. WAT?! botte hork! Dus ik vraag naar wat de mogelijkheden zijn als het werk me te zwaar wordt. (ik merk nu al dat het er soms erg in hakt en morgen ben ik 15 weken.) Hij snapte niet, of in ieder geval deed alsof, wat ik nou wilde bereiken met het gesprek. Het kwam erop neer: dat je zwanger bent is jouw probleem, niet het mijne, dus ik ga je ook echt niks aanbieden. Ik lees overal dat mn werkgever mij passende werkomstandigheden moet bieden, maar het lijkt er dus niet op dat hij dat gaat doen. Ik vroeg nog of ik eventueel naar een andere afdeling overgeplaatst kon worden waar je kunt zitten tijdens je werk (nu loop ik de hele dag, veel bukken en tillen, kortom: hartstikke fout als je zwanger bent). Nu werk ik er nog niet zo lang en tijdens de rondleiding werd gezegd dat als de afdeling niet beviel, je kon wisselen. De dag erna belde ik dus om te vragen of het door kon gaan om naar de andere afdeling te gaan en ineens kon het niet meer, terwijl hij de dag ervoor nog had gezegd van wel. Verder wist hij me weinig te vertellen over mijn rechten en zijn plichten. Wat moet ik nu? Ik kan moeilijk solliciteren en bij het uitzendbureau zijn ook maar weinig vacatures waar ik iets mee kan. Mijn man zegt heel makkelijk: ga nog een keer naar 'm toe en schuif 'm zwart op wit onder zijn neus dat hij verplicht is om jou passend werk te bieden. Maar ik ben gewoon niet zo brutaal aangelegd zeg maar. Maar ik kan dit ook niet blijven doen, want het wordt me nu soms al te zwaar. Ik wil wel blijven werken tot aan mn verlof, want straks krijg ik niet eens een zw.uitkering. Pff het zit me echt tot boven m'n hoofd. Maak me alleen maar zorgen en kan die man niet echt meer zien. bah! Wat denken jullie? Nog tips?
joepie! vandaag mijn laatste MvM plasje gedaan! vanaf nu weer ongestoord, normaal naar het toilet! (dat is zo'n beetje het enige wat vandaag mee zit, ik heb nogal een baal week. merken jullie vast niks van AHUM )
Huh ik eerder uitgerekend en vandaag gewoon nog 2 kratten gekregen. Ben natuurlijk ook pas dinsdag 16wkn. Dus ik plas nog ff door!
De echo was helemaal goed! Alles gezond en compleet! En we mogen gaan shoppen want ik heb dozen vol meisjeskleren maar die heb ik straks niet nodig! . Helemaal leuk!! Voel me goed op de moeheid na. Na een dag werken, zorgen voor t eten, dochter aandacht, in bad, naar bed ben ik gevloerd!!
@chantal, ja maar ik ben ook 6 dagen terug gezet he. en toen was ik al lang en breed begonnen. @dreamer, leuk! wij moeten nog 5 nachtjes wachten..
Svv: ohen dat terugzetten heb je dan waarsch niet doorgegeven, anders hadden ze je vast met plezier nog kratjes gebracht deze wk geniet van het weekend straks ladies!
@ chantal, voel je je 's middags beter? Misschien dat je dan alleen kan werken? @ svv, bij de organisatie waar ik werk hebben ze een speciaal zwangerschapsbeleid. Mijn baas moet zich hier aan houden. Bij jullie zal die vast ook wel zijn. Kun je die misschien opzoeken en onder zijn neus schuiven. Ik weet dat het moeilijk is, maar denk aan je kindje dat je bij je draagt. Dan kun je vast kei hard zijn. @ dreamer, wat fijn dat de echo leuk is en nu een koningskoppel. Helemaal leuk. @ hier, pfff wanneer gaat die vermoeidheid toch eens over. Ik word er gek van. Ben echt gesloopt en dan straks ook nog een slaapdienst werken.
♥ Uitgerekende datum ♥ 16-12-2013 deesjedees (27 jaar) 2e kindje 19-12-2013 Dreamer2012 (29 jaar) 3e kindje (1 engeltje, 1* kindje) 23-12-2013 kiekeboe83 (29 jaar) 1e kindje 24-12-2013 Ientje (31 jaar) 2e kindje Chantal8 (28 jaar) 1e kindje (wel 4 sterretjes) Tieta (25 jaar) 1e kindje 25-12-2013 Porkie (23 jaar) 1e kindje 26-12-2013 Knufje79 (33 jaar) 2e kindje Gupperdegup ( jaar) e kindje svv (23 jaar) 1e kindje 29-12-2013 verhoefem (27 jaar) 1e kindje Afspraken 10-07-2013 Svv geslachtsbepaling bij Jan Koning! 11-07-2013 Tieta controle vk 18-07-2013 Svv controle vk 22-07-2013 verhoefem controle vk 23-07-2013 Chantal85 controle vk 17.30 deesjedees controle vk 8:40 02-08-2013 deesjedees 20 weken echo 8:40 06-08-2013 Chantal85 SEO/20wkn echo 15.45 07-08-2013 Svv 20 weken echo 08-08-2013 verhoefem 20-wekenecho
Kreeg mailtje dat ik mn zwangerbox op.moest halen bij etos. Inhoud schijnt elke keer anders te zijn maar vond deze wel leuk! Echt mega pak tijdschriften, die ga ik van t weekend maar es in t zonnetje lezen. Vond de alcoholvrije drankjes ook wel geinig, al was ik al geen drinker Bekijk bijlage 336053
Leuk al die gratis dingen! Heb ze net ook even aangevraagd! Ik hoop ook elke keer meer energie te krijgen maar niks.... Fijn weekend! Ik nog twee kleine dienstjes werken.