dankje @chantal8, wat een werk! maar heel erg bedankt! kan ik idd al wat invullen voordat ik het straks niet meer weet. mooie testjes dames, wat een knaller @dreamer2012!
Wat een verhaal Chantal, en idd de eerste gedachte die in me opkwam was dat dat nou niet echt getuigt van christelijk gedrag! Kan me je gevoel goed voorstellen, ik zou ook een beetje terughoudend zijn en misschien wel blijven. Dreamer mooie knaller! Hihi ik moet me inhouden niet meer te testen, maar heb mezelf voorgenomen er geen meer te kopen. Heb er wel een paar gedaan om te kijken of de strepen duidelijker werden, en dat was zo. Dat 9 maanden dagboek had ik tijdens m'n eerste zwangerschap. Hij is idd leuk! Ik ben daar alleen niet consequent genoeg mee, ik vergat het op een gegeven moment steeds. Ik denk dat ik het dit keer bij die agenda houd.
Chantal8 ik heb meerdere verhalen van je gelezen. Gadverdarrie wat word ik daar triest van... Laten we dit gezellige cluppie dan maar een grote slagingskans geven, oftewel: tussen ± 20 en 26 december 100% mooie, gezonde baby's en supertrotse mama's! Ik gun het iedereen zo van harte!
Lekker je oogjes dicht doen!!! Ik heb tot en met week 5 ingevuld van het dagboek. Bedankt @Chantal8! Ik ga 'm binnenkort denk ik ook maar kopen. Hebben jullie al door dat je lichaam veranderd? Grotere borsten, misschien al een buikje? Ik kijk wel eens op de buikfoto's, wat een buiken sommige vrouwen al hebben bij dit aantal weken! Ik heb nu op het punt waar mijn buik het grootst is (in ontspannen toestand, dus lekker laten hangen ) een omvang van 87. 's avonds scheelt het twee centimeter! dan is het 89. Dat zijn mijn darmen volgens mij. Bij jullie?
Daar issie, mijn MvM test! Niet zo duidelijk als de vorige keer maar toen was ik al ietsje verder in mn zwangerschap. Dus daar mag ik me geen zorgen over maken!
En een foto van de cadeaus die je krijgt. Wat in de cadeauverpakking zit zeg ik niet, verrassing voor jullie. Ik zeg alleen: SUPERRRRLEUK!!
Hoi dames! Zozo, ik heb flink veel om terug te lezen! @deesjedees, welkom! @dreamer2012, ik ben ook zooooooooo moe Vanmiddag vielen op mijn werk opeens mijn ogen dicht! Terwijl ik nog even moest! Daarna moest ik boodschappen doen en heb ik alvast iets aan het eten gedaan. Maar nu ben ik lekker op de bank geploft. Na het eten mag ik instorten van mezelf. @svv, mijn lichaam verandert ook! Mijn broek zat al een beetje aan de strakke kant , maar nu wil ik het liefst mijn knoop opendoen als ik ga zitten! Pfff, mijn buik is helemaal opgezwollen! Ook mijn borsten zijn beduidend groter. Mijn vriend heeft daar echter geen problemen mee, hahaha Ik hoop alleen maar dat niemand anders het merkt, want ik wil het echt nog even geheim houden! @Chantal8, morgenochtend komt bij mij MvM. Ik hoop ook op een knaller!!! En ik kan niet wachten op het cadeau
Oooooh ik had nog niet op verzenden gedrukt dat dreamer2012 de ogen dicht moest doen en ik werd het geluid van een koe: MOEEE! Even een half uur mijn ogen dicht gedaan. Ik zit er toch steeds meer aan te denken om het ook te doen MvM... hoe gaat dat dan in z'n werk? Je geeft je op en dan...?
Je geeft je op, en dan kan je meteen aangeven wanneer je het meest bereikbaar bent ('s ochtends, 's middags of 's avonds) en dan bellen ze je. Dan komt er een mevrouw langs, die een testje met je doet, om te kijken of je echt zwanger bent. En dan krijg je alles uitgelegd. Het is de bedoeling dat je iedere dag je plas opvangt en bewaart in flesjes. Het is echt een heel mooi initiatief, omdat je er vrouwen mee helpt die moeilijk zwanger kunnen worden. Ze houden er ook rekening mee dat je het misschien geheim wil houden, dan hoef je niet iedere week blauwe kratjes voor je deur te zetten. Je mag het dan, ergens bij jou in de buurt, zelf komen brengen. Bij mij is het echt om de hoek....
Ik had beetje veel gedronken, niet zo slim. Maar posi is posi. Vorig jaar een knaltest en toen ging t toch nog mis, dus liever nu een lichtere en een zwangerschap die blijft!
@verhoefem dat is ook de reden waarom ik het wil doen. Ik moest zelf ook aan de medicijnen om zwanger te kunnen worden, dus weet hoe het is. Nu wil ik ook iets voor een ander betekenen. Vanavond lekker bankhangen met manlief. Gtst van gisteren en vandaag kijken, heerlijk die onrealistische tvprogramma's daarna 'mijn leven in puin'. Voor welk tvprogramma blijven jullie thuis (of neem je op)? Mijn favoriet is grey's anatomy en ook revenge vind ik erg goed (nog maar 1 seizoen op tv geweest). Buch in de bajes vinden wij ook geweldig. Ook alcatraz vind ik super, maar daar dacht amerika anders over en is helaas na 1 seizoen gestopt. Jullie???
Idd Chantal, knal of niet knal, posi zegt genoeg. Ik had vorige keer ook een dikke vette knaltest en toen ging het bij mij ook fout. Ik heb nog niks gehoord van MvM, hopelijk komt ze deze week nog langs, elk piesje is meegenomen toch Moe: ik heb vandaag op m'n werk ook de hele dag lopen geeuwen niet normaal, haha! Straks nog weg ook, ik zal wel heerlijk slapen vannacht Morgen en donderdag ben ik vrij dus dan kan ik lekker een tukkie doen als S (zoontje) ook slaapt wat dat betreft mag hij dat nog wel een tijdje volhouden! Willen jullie het geslacht weten van jullie kindjes? Ik wil het echt absoluut níet weten dit keer! Vorige keer wisten we het wel, maar vertelden we dat we het niet wisten (scheelt een hele hoop gevraag en gegok van anderen). Toen wilde hub het erg graag weten en ik eigenlijk niet, maar was toch wel nieuwsgierig. Ik was snel overgehaald Dit keer lijkt het me zó gaaf dat verrassingseffect, ik houd nu voet bij stuk, haha!
Ik heb me zojuist opgegeven voor MvM! Mijn man vindt het ook een goed idee. Geslacht willen wij wel weten. Alles is nog nieuw voor me dus ik wil lekker ongestoord kunnen shoppen straks. Dat maakt alles wat makkelijker denk ik. Anders kom je toch altijd weer uit op grijs, wit en bruinachtig... ook voor het kamertje kan ik lekker aan de slag. Ik heb een eigen webwinkel met allerlei spullen voor kinderen om mee te spelen, voor de verzorging, maar ook voor de inrichting van de kamer. Kan ik lekker voor onszelf aan de slag! Ik houd trouwens niet van meisjes helemaal in het roze. Ook kamertje zou ik niet gauw roze doen dan.. mijn man en ik hebben het gevoel dat dit een jongen is we will see!