nou dames.... wat er wordt gezegd over jan koningk ik vind het een toppertje! we kregen een gratis 4d echo! en ja wat is het..? mijn voorgevoel klopt honderd procent: it's a boy! ben helemaal in de wolken!
Svv gefeliciteerd! Hoezo gratis, kon hij het niet goed zien verder? Of ging je in principe voor 2d die kant op? Nu kan je los op de jongensspulletjes haha!
Jeee superleuk svv! Gefeliciteerd met je kleine knul! Ps. Morgenochtend voor de laatste keer de blauwe kratjes van mvm voor de deur zetten! Dan weer heerlijk op de wc plassen, hahahaha
@chantal wij gingen voor 2d inderdaad, wel met film. hij zei dat hij hem wel even in 4d wilde laten zien. en dit is m:
Feli svv met jullie knul! Leuk dat je voorgevoel klopte! Ook leuk dat je even in 4d mocht kijken! Mooi plaatje!
Jaaaaa succes!!! Duimen draaien hier! Hier ook net voor de laatste keer krantjes neergezet. Voelt raar om zo'n periode af te sluiten. Jarenlang heb ik het medicijn zelf nodig gehad en nu kon ik éindelijk zelf iets terugdoen!
Voelt wel fijn he Chantal Hier gaan de laatste kratten morgen weg. Ik las laatst hier op zp een tip om het schenkkannetje te bewaren om te spoelen na de bevalling (afvegen kan de eerste dagen echt nog niet). Vond het wel een goeie! Vorige keer een fles uit zkh meegekregen maar ben van plan dit keer de hele bevalling thuis te blijven (toen op t laatst nog naar zkh) dus dan houd ik dit kannetje daar maar voor!
@chantal ja mooi he? dat gezichtje! ik ben helemaal verliefd! @verhoefem heeeeeeeeeel veel succes. je kunt het! @MvM ik vond het ook mooi om mee te doen, ook omdat ik zelf medicijnen nodig heb gehad. maar ben stiekem wel blij dat ik nu weer gewoon kan plassen. trouwens nog 1 ding... jan koning zei gisteren dus weer dat ik 5 dagen verder ben. dan klopt onze berekening wel. dat zou betekenen dat ik vandaag 16.5 ben. ach onze kleine komt vanzelf wel, maar blijf het toch vreemd vinden
Klopt ientje, dat zei mijn mvm consulente ook bij de uitleg! @svv: jij ook pregnyl zelf gebruikt? Dacht alleen clomid. Ja het gehannes is idd wel lekker dat dat over is! @uitgerekende datum: vind t ook nogal wat dat ze op basis van zon vroege echo al de termijn definitief vaststellen hoor! Een paar mm anders meten en je komt op een paar dgn verschil! Maar ach, de kleine kondigt zich zelden aan op de uitgerekende datum, wie weet liggen we oujaarsavond wel te puffen!
@chantal het kan me niet schelen dat ze er pregnyl van maken terwijl ik clomid heb gehad. het idee is hetzelfde zonder de medische wereld was ik nu niet zo gelukkig als nu! net lekker geshopt en even wat leuks gekocht. niet teveel want we gaan al gauw op vakantie..
Jaaaaa, geslaagd!!! Hèhè, na ruim een jaar lessen ben ik er eindelijk vanaf! Geen irritante instructrice meer naast me! En een perfecte timing, zo'n half jaar voordat onze kleine spruit er is! @svv, vaak klopt je eigen berekening uiteindelijk toch....Ik heb sterk het vermoeden dat ik met de 20-wekenecho ook weer vooruit wordt gezet. Wij weten zelf toch echt het best wanneer mijn eisprong was...En idd, wat kunnen ze nou zeggen over de afmetingen van zo'n klein boontje? Eén mm te weinig en je wordt al 2 dagen terug gezet.
Svv wat een leuk vestje! Stoer Verhoefem yeahhhh! Top man! Daar ga je veel plezier van beleven! Feli! Bekijk bijlage 336939 Vanmorgen weer op controle geweest bij vk. Met beeb alles goed, hartje gehoord. Blijft zo bijzonder! Alleen zijn mijn bloeddruk en hb allebei laag, dus ik ga aan de floradix en zoute drop Bloeddruk hoe lager hoe beter voor de beeb, zei vk. Dan vind ik het niet zo erg dan ik maar een beetje rustiger opstaan..
@verhoefem gefeliciteerd! fijn he? direct aangevraagd? @chantal ik bedoel het ook gewoon. heb er een achter gedaan juist @dreamer thnx, ben helemaal verliefd!
@ ientje, ik thuis een dagcurve bij gehouden. Deze was prima. Niks uit gekomen dus. Ik moet ook met 27 weken op suiker laten prikken. Balen he pijn aan je bekken. Draag de bekkenband alleen maar als het echt nodig is. Het is uitstellen van de pijn en deze word steeds erger omdat je door loopt met die bekkenband. Wil niet bemoeien, maar alleen een tip geven. @ svv, als je je kindje voor de eerste keer voelt weet je dat meteen. Hier met 16+1 week het kindje voor de eerste keer gevoeld. Daarna is het vrij rustig gebleven, maar het is ook nog vroeg. Owwww wat leuk een jongetje. Nu aan de shop voor blauwe dingen @ verhoefem, gefeliciteerd met je rijbewijs. Nu karren met die auto.
Deesjedees: thx voor tip, ik draag hem idd ook alleen op de dag dat ik staand werk doe en in de pauzes gaat ie af. Het is veel bukken enzo dus merk wel dat ik er baat bij heb als ik hem draag. Vooral bij het maken van een verkeerde beweging, houdt dat ding de boel een beetje op z'n plek. Zonder die band zou ik gelijk flink last hebben. Maar ook met band voel ik het de volgende dag hoor. Vandaag even afwisselen met zittend werk, kijken of dat scheelt. Goeiemorgen trouwens, menn wat is het weer veeeeel te vroeg om eruit te gaan!