goeiemorgen dames! vandaag voorde laatste keer voor de vakantie om 5 uur opgestaan.. heerlijk, eind in zichten dan 2 weken lekker weg! ik weet nu heel zeker dat ik m gevoeld heb. woensdagavond weer liggen concentreren en in 15 min heb ik m drie keer op dezelfde plek gevoeld. inderdaad wel een plopje, of een bubbel of een tikje, hoe je het ook wilt noemen. gisteren bij mijn schoonouders weer één keer. we hebben een echte druktemaker dus ik zal m steeds meer en harder gaan voelen werkze allemaal dames en fijn weekend!
dat is wel zo, maar volgens mij heb jij ongeveer net zo'n figuur als ik (voor de zw 'plat'). sommigen hebben darvoor al wat buikvet, maar houden het in totdat ze zwanger zijn..dan staat er binnen twee weken een foto op dat je denkt: jaaaaja maar dit is echt zwanger leuk hoor! ik heb vandaag het punt bereikt dat mijn oude broeken echt niet meer kunnen. ik liep al met knoop open, maar nu zakt zelfs mijn gulp steeds al naar beneden haha!
@positiebroeken: heb bij zalando de mama licious slim fit jeans blauw.gekocht, paar weken geleden nog 59,95 betaald maar zie dat hij nu afgeprijsd is naar 41,95. Heel veel complimenten op gehad en iedereen was stomverbaasd dat het een positiebroek is. Link (voor mobiele tel en anders even de m. weghalen denk ik als je voor computer zit): Mama Licious Slim fit jeans - Blauw - Zalando.nl) zalando werkt wat dat betreft wel mooi, had er al 1x eerder besteld dus dan kan je achteraf betalen en dan betaalde ik alleen wat ik hield en de rest stuur ik gratis terug. Handig als je werkt en niet echt positiemodewinkels in de buurt hebt zoals hier. Bij noppies nu in de opruiming ook 2 mooie broeken gekocht in fellere zomerse kleurtjes, 1 heb ik aan op mijn profielfoto. Waren nu ook maar 30. Vind die banden heerlijk zitten om mijn buik
@chantal zitten die banden dan nog niet te wijd? dat heb ik met die hoge namelijk. de lage van h&m zit heerlijk, maar de hoge banden zijn mij echt nog iets te wijd
Bij mij zaten ze met 10-11wkn al niet te wijd, natuurlijk geen idee van jouw figuur, maar ik vind ze heerlijk zitten! Anders bij zalando 1 bestellen, is gratis verzenden en retourneren dus das wel relaxed!
@chantal Voor mijn zwangerschap was ik plat, maar ik groei snel Als ik jouw buikfoto van 12 weken bekijk ben ik nu wel iets groter. Meer richting de buik van dreamer. Ga dus meteen even kijken! Thnx voor je tip! --update-- Hupsakee! 3 broeken en een shirt besteld. Ik zoek op internet ook altijd nog even naar kortingscodes, dus er ging nog eens 10 euro extra af! (code: ekortingscode13)
goedemorgen dames, wat een stilte weer hier op het forum! @tieta hoe was eigenlijk je controle? Zijn er nog meer controles deze week? ik ben donderdag weer aan de beurt. heerlijk joh! ik voel de hele dag door af en toe sruk getrappel. sinds woensdag voel ik het ineens supergoed! jullie ook al beweging 'in de tent'?
Iedereen zit lekker in het zonnetje Hier ook sinds een week regelmatiger en harder beweging te voelen, leuk he! Alleen als ik dan met m'n hand op m'n buik voel of het ook van buitenaf te voelen is, is het gelijk weer rustig! Ik heb vorige week controle gehad dus ben pas 8 augustus weer aan de beurt. Eerst smorgens vroeg controle bij de vk en dan kunnen we zo ongeveer gelijk door naar de 20 wk echo! Toevallig op dezelfde dag dus. Prima, kan hub naar allebei mee, die heeft de dag vrij. Afgelopen zaterdag werd m'n zoontje 2, dus lekker feest gevierd! Nu lekker in het zonnetje, meneer in z'n nieuwe zandbak, ik op bankje, wij vermaken ons wel! Fijne dag allemaal!
Hier dacht ik hem haar vorige wk bij 15w6d te voelen toen ik op bed lag s avonds, maar sindsdien houd hij zich weer rustig. Gister heeft mijn nichtje van 4 geluisterd met de angelsound; gebiologeerd was ze, prachtig om te zien! Ze zei: de baby wil eruit, ik hoor m kloppen! Hoe schattig, *smelt*! Dus uitgelegd dat dat t hartje was, wilde ze meteen de hare horen, maar ze wilde geen gel op dr buik, tsja, toen kregen we dan niet voor elkaar. Maar was echt wel een leuk momentje, goede afleiding vd misselijkheid. Zaterdag was echt een spuugdag, dus was gister daar nog steeds behoorlijk gammel van. Ben nu uurtje wakker, lekker vrij vandaag!
@ientje ja hier ook lekker in het zonnetje, alleen dan wel met mobiel ik zie dat wij volgens de laatste berekening gelijk lopen, trouwens! wij krijgen donderdag een vk controle en 7 aug 20wk echo. dan zijn we gewoon op de helft! @chantal wat een schatje. ik zie het al helemaal voor me, haha! 'ik wil niet vies spul op mn buik' @voelen het schijnt idd zo te zijn dat als ze worden 'gestoord' door een hand of iets, dat ze dan stoppen met trappen. dan denken ze ja doei ik was eerder! zelf merk ik dat ook. die van ons beweegt wel echt heel veel hoor! op alle echo's was het ook al een echte druktemaker! nog 2 dagen werken en dan: vakantie! er zit een heerlijke week aan te komen wat weer betreft! gisteren boodschappenlijst gemaakt voor onderweg en de eerste dag. merk dan soms wel dat ik moet nadenken wat ik wel en niet mag. ben erachter dat smeerkaas dus wel mag, en dat is mijn favoriete vakantie beleg missen jullie bepaald eten al? het enige dat ik heel erg mis is filet american op mn toastje! gelukkig mag brie uit de supermarkt wel
@ ientje, dit heeft mijn fysio als advies gegeven. Door de bekkenband gebruik je je spieren minder. Helaas ervaring met bi. @ dreamer, zo dat is al een flinke buik voor jou termijn zeg. @ voelen, ik dacht het kindje met 16+1 weken gevoeld te hebben, maar sinds dien is er eigenlijk best rustig. Maak ik me wel een beetje zorgen om. Volgende week weer op controle hoop dat toch wel een mooie hartje te horen kloppen. @ hier, vanmorgen naar de bedrijfsarts geweest. Ik ga voor 50 procent de ziektewet in. Het gaat echt voor geen meter op het werk. Heb veel pijn aan mijn bekken.
Hee dames, Hier nog steeds lekker op vakantie! Maar gelukkig wel met internet Dus dan kan ik mooi even spieken hoe het met jullie gaat! @svv, dat heb ik dus ook met die banden van de positiebroeken! Ze zijn nog veeeeel te wijd voor mij...Maar mijn eigen broeken zitten ook niet meer lekker. Ik kan de bovenkant nog net bij elkaar houden met gebruik van veel elastiekjes, maar mijn rits krijg ik niet meer dicht. En als ik de banden omsla van de positiebroeken dan ziet het er zo verfrommeld uit onder mijn truitjes. Maar hier op de camping draag ik gewoon lekker een jurk, dan zit ik niet zo met die broeken te worstelen Ik heb dus ook het idee dat ik mijn kleintje met regelmaat begin te voelen. Ik twijfel nog een klein beetje of het echt de baby is, omdat ik niet weet hoe het 'hoort' te voelen. Het voelt bij mij dus totaal niet als bubbels of kriebels, maar gewoon echt tikjes in mijn onderbuik. Een beetje alsof er een spiertje trilt ergens, maar dan wat sterker. Het is wel grappig om te merken dat het altijd eind van de middag begint en dan gedurende de avond nog een paar keer gebeurt. Ons kleintje heeft dus al echt een slaapritme! Ik weet wel zeker dat het niet mijn darmen zijn, want het voelt echt heel anders! @eten missen, ik mis ontzettend mijn glaasje rode wijn of rosé op een terrasje en een heerlijk broodje ossenworst! Ik heb mijn vriend al duidelijke instructies gegeven voor als ik ben bevallen @deesjedees, het zal misschien moeilijk zijn om de ziektewet in te gaan, maar blijf onthouden voor wie je rustiger aan doet! Je moet nu even lief zijn voor jezelf en je kindje. Hoeveel uur blijf je werken?
@verhoefem, ik heb een contract van 32 uur en heb nog 4 uur ouderschapsverlof. Ik ga voor 50% de ziektewet in. Komt dan denk ik op 12 uur uit. Vraagje hier. Ik wil een angel sound kopen, maar ik heb flink over gewicht. Welke zou ik dan het beste kunnen kopen? Er zijn er zo veel te verkrijgen.
@verhoefem lekker joh, genieten! de broeken van noppies zijn al binnen. mamalicious komt vandaag. noppies zit erg fijn een wat strakkere band. zeker een aanrader! zo voelt het bij mij ook precies! een soort zenuwtik, onregelmatig. ik voel het de hele dag af en toe wel, hoewel gisteren minder. dan mis ik het gelijk. eigenlijk altijd als ik rustig zit of lig voel ik de beeb wel. ik reageer straks uitgebreid. moet nu eerst naar de ha, mn oren uit laten spuiten voor vakantie
Hallo dames, hier ben ik ook weer eens. Heb mooie buikfoto's voorbij zien komen en ook al leuke dingen geshopt zag ik. Super! Alles goed hier, heel goed eigenlijk. Helemaal geen last van kwaaltjes. Wel heb ik afgelopen maandag afscheid genomen van mijn gewone broeken. Dat kan nu echt niet meer. 's Ochtends zat de broek nog wel redelijk, maar ik was blij dat ik aan het einde van de werkdag in de auto zat en mijn knoop los kon maken. Heb de hele avond last van mijn buik gehad. Vandaag zou ik een afspraak bij de VK hebben, maar ze belde af. Er kwam een bevalling tussendoor. Afspraak verzet naar vrijdagmiddag. Oh ja, ook wij krijgen een meisje! Helemaal leuk! Ik vroeg me af of er ook bijgehouden wordt in de lijst wie er een meisje, een jongen of een verrassing verwachten. Nog anderhalve week werken en dan heerlijk op vakantie. Fijne avond allemaal!