Trouwens meteen gister de kleine erkent bij gemeentehuis. Nog meer ongetrouwden hier die dat nog moeten doen, het zogenaamde "erkennen vd ongeboren vrucht"?
Hier ook een goeie 20wk echo achter de rug! Alles goed en gezond zoals het er nu naar uit ziet En we hebben ons ingehouden en niet gespiekt
Fijn ientje! Volgens mij ist alleen bij ons 2 een verrassing, of vergis ik me? Verhoefem, hoe wast bij jou%
@chantal ik net een bevestiging voor de heidemarkt. ik sta op het maandereind. dat is het stukje van le ballon enzo.
Voor as dinsdag dan, das toch laatste keer svv? Of is t niet die markt? Ben nog niet helemaal thuis in die heideweek, nog aant inburgeren in ede haha
@chantal ja zijn er 3 of 4. de tijd is aangebroken om te gaan waken over mn schoonmoeder. ze krijgt nu een pomp voor slaapmiddelen, zodat ze is continue rust/slaap wordt gehouden. ze werd erg vaak wakker met complete angstaanvallen en is totaal van deze wereld verdwenen. erg moeilijk allemaal. door alle hectiek vergeet ik bijna mijn 20wk buikfoto te maken. gauw bij mijn schoonouders in de badkamer gedaan et voila:
Alles is gezond!!! 2 armen, 2 benen, 2 nieren, een heel lief en gezond hoofd en een kloppend hartje. Een doorlopend ruggenwerveltje en geen klompvoetjes! Oftewel onze kleine **** is met vlag en wimpel geslaagd voor zijn/haar eerste test! En ja, we weten wat het is. En nee, ik verklap het niet TROTS!!!
Fijn verhoefem! Geweldig en bijzonder dat alle 20wkn echo's hier helemaal goed zijn! Daar moet op gedronken worden *proost met haar sappie*
Auw svv wat een enorm verdrietig nieuws. Het zat er natuurlijk aan te komen maar dat maakt het niet minder erg. Afschuwelijk zeg, hoe oud is ze geworden? Heel heel veel sterkte voor jullie!