Mvm test mag je houden ja! Hier uitslag hcg binnen: 451nmol/L Ik zit op de grens dus nog allemaal onzeker
oké dan maak ik er wel een fotootje van. @chantal8 probeer hoop te blijven houden hè! ik doe het in ieder geval wel voor je. het is je zo gegund!
Lekker verhoefem! Geniet ervan. Ben jaloers op je dutje straks haha . Meiden succes met MvM! Fotos plaatsenn he van de testen! Ik heb af en toe echt zon paniekgevoel. Zo bang dat het weer misgaat. Geen kwaaltjes dus straks een lege vruchtzak op de echo.... zo denk ik nu. Wordt er gek van. . Het lukt me gewoon niet dit uit te schakelen.... Wie o wie kan me helpen. Herkenbaar?
@ chantal had even over je bericht heen gekeken. Wat zegt het precies? Van dat stukje heb ik niet zoveel verstand.... Maar wel heel spannend dus als het onzeker is. Ik zal voor je duimen!!
@dreamer ik had de eerste week echt allerlei kwaaltjes en sommige ook best heftig, maar nu mag ik blij zijn als ik een paar steekjes heb. ik heb wel het idee dat mijn borsten iets groter zijn dan normaal. helaas kan ik je er niet vanaf helpen. ook al heb je wel allerlei kwaaltjes,dan nog kan het mis zijn. geniet er dus maar lekker van dat je kwaalloos de eerste weekjes van je zwangerschap doorkomt als je soms hoort wat anderen allemaal beleven, pfoeh! ik zie nu trouwens pas dat ik als eerste uitgerekend ben (als mijn ovulatieberekening klopt iig)! MvM mevrouwtje is wel erg aan de late kant. tussen half 10en half 11, het is al bijna half 11. ondertussen om 9 uur vanochtend wel het hele huis weer spik en span. heerlijk genieten van het zonnetje vandaag.
Onze oudste is nu 5 jaar. Dat was destijds idd schrikken, vooral een hele omschakeling. In eerste instantie hadden wij helemaal geen kinderwens, paste ook helemaal niet in ons leventje. Maar gelukkig waren mijn man en ik destijds alweer 3 jaar samen en hadden wij het kindje voldoende te bieden en hebben besloten de zwangerschap voort te zetten. En ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Het rare is dat ik de eerste 15 weken dus helemaal niets heb gemerkt, pas de dag nadat wij erachter kwamen ben ik 1 keer misselijk geweest en heb kokhalzend boven het toilet gehangen... Zo raar... @Tieta: Welkom! Oók 22 december uitgerekend en óók 7 mei naar de vk. Leuk! @Chantal8: Hè bah, jammer die onzekerheid!! Wel hoop blijven houden hoor! Ik blijf voor je duimen. @Dreamer, @Svv: Oh, zo herkenbaar! Nagenoeg geen kwaaltjes, durf zelfs bijna niet eens blij te zijn. Maakt het allemaal heel onwerkelijk. Af en toe denk ik, waar blijft die misselijkheid, of laat me iig last van mijn buik of bandenpijn krijgen? Klopt het allemaal wel, zit het wel goed? En ja dan lees je natuurlijk weer wat er allemaal mis kan gaan, word je ook niet echt zekerder van. Maar goed probeer positief te blijven. Heb gelukkig voldoende afleiding. Maar ik ben vooral heel dankbaar dat ik zo ontzettend snel zwanger ben geraakt! @Dreamer: Hoe gaat het met je blaasontsteking? Knapt het al wat op? Ben benieuwd naar de andere MvM testjes...
Zo, dat was leuk! Fijn om even er openlijk met iemand over te kunnen praten! Het testje was erg 'streng', maar ik had toch een mooi streepje! Leuke cadeautjes inderdaad. @Chantal8, ik blijf duimen voor je!!!
Daar is 'ie dan! En inderdaad wat een leuk cadeautje!! Ik verklap ook niks Mag gelijk morgen al starten tot 4 juli. @verhoefem @knufje79 jullie ook mooie testjes hoor! Petje af voor de december dames!
Trouwens, ze had het erover 'omdat het april is' dat ik binnenkort nog een leuk boek toegestuurd krijg. Krijgen jullie dat ook?
Bekijk bijlage 320775 En hier mijn MvM test! Ze was snel weer weg, verhaal was bekend dus ze hoefde het niet allemaal meer uit te leggen. Kado is idd mooi!! Echt heel blij mee! Vond ze zelf ook leuker om te geven dan de sieraden die ik vorige keren kreeg. Moet eerlijk zeggen dat ik die ook nooit om heb gehad, niet helemaal mijn smaak. Even weinig tijd om te reageren, zoontje wil aandacht en zodra hij slaapt duik ik de zon in!
Hoi dames! Ik ben net ook even achter die doos van babydump aangegaan. Dit weekend hebben we het te druk, maar we gaan volgend weekend zeker zo'n doos halen. Bekijk deze site eens: gratis tijdens de zwangerschap Doe geen moeite om helemaal die website van de Kruidvat in te vullen; je moet eerst naar de winkel om een voordeelpasje op te halen. Mooie testjes, Ientje en svv!
daar was ik dus ook al achter @verhoefem, dus een pasje gehaald. ik ga nu heerlijk in de zon zitten met een glaasje appelsap, het blad van moeders voor moeders, de bladen uit de babybox en eens even mijn nieuwe zwangeragenda bekijken die ik net bij jumbo heb opgehaald.. de babydumpdoos is echt een aanrader. heel leuk! @ientje mooie test ook! een hoop nieuwe MvMers erbij vandaag!
Svv ben heel benieuwd of die agenda leuk is, laat je even weten wat je ervan vindt? Kruidvat pasje is altijd handig hoor, regelmatig leuke dagaanbiedingen, en het punten sparen gaat heel snel (en daar kun je weer leuke artikelen van 'kopen'). Ik moet ook mijn gegevens weer even aanpassen
@ientje de agenda is wel ok. je kunt er heel veel in opschrijven en peer week staat er in het kort wat je baby doormaakt. er worden geen specifieke vragen gesteld om te beantwoorden. wat wel leuk is zijn de recepten die erin staan.