inderdaad @tieta, aardig buikje. gisteren was mijn buik gelukkig minder opgeblazen. @kiekeboe87 hier ook bij het schooltje in onze straat een hoop lawaai en gedoe. maar wel leuk om te zien. @dreamer2012 mijn man en ik zijn ook vrij. eens kikken wat we gaan doen. ik slaap ook niet heel best. het in slaap komen lukt wel aardig maar ik ben wel heel vroeg wakker! vriendin belde af vanmorgen. ze is ziek, dus ik kan het 'r niet vertellen. helaas, maar maakt niet uit
@knufje, heel herkenbaar. Hier zijn mijn tepels ook erg donker. @ dreamer, dat heb ik ook bij babyboom. Krijg er de bibbers van @svv, wat fijn dat je vriendin zo leuk reageerde. Ben benieuwd hoe je andere vriendinnen reageren @tieta, zo dat is al een duidelijke buikje zeg. @ hier, vanmiddag een slaapdienst werken. Moet nu 3 diensten werken. Zie ik beetje tegenop. Ben na mijn werk zo moe. Heb dan zeker 2 dagen nodig om bij te slapen. Vind dat zo raar nu. Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik dat helemaal niet gehad.
vandaag re hele dag op stap geweest. ik was kapot! ben in de auto in slaap gevallen. thuisgekomen best wel last van mijn buik. lijkt op menstruatiepijn, maar dan ietsjes hoger en minder heftig. het is gewoon een rotgevoel, niet echt pijnlijk ofzo, maar maak me wel klein beetje zorgen....
Zo, ik heb vandaag overleefd! Wat een rotweer zeg! De hele dag in de regen gelopen voor de koningsspelen en slecht voor mezelf gezorgd; weinig gegeten en gedronken. Maarja, het was zo druk! Nu lekker gegeten en lig ik op de bank uit te rusten @svv, ik snap je zorgen, maar het heeft geen zin om je nu druk te maken! Je gaat snel wat zoeken achter 'pijntjes', maar het zou net zo goed bandenpijn kunnen zijn. Maar ik zeg dit wel zo makkelijk; ik maak me ondertussen ook zorgen. Ik heb namelijk al 2/3 dagen nauwelijks symptomen meer. Pijnlijke, opgezwollen borsten, maar verder niks, nada, noppes. Veel vrouwen zullen zeggen dat ik niet mag klagen met zo'n zwangerschap, maar ik ben juist bang dat er iets is misgegaan... Dus ik begrijp het helemaal hoor, meis! @deesjedees, succes met je slaapdiensten! Ik kan me voorstellen dat dat heel vermoeiend is. En iedere zwangerschap is anders hè? @Dreamer2012, ik hoef niet echt te solliciteren, want ik heb genoeg invalwerk op het moment. Maar het is ook fijn om een dag in de week iets vasts te hebben, en dat ga ik nu missen. Maar ik heb nog 1 kleine kans om volgend jaar op mijn huidige werk te kunnen werken. Even afwachten! Ik herken het beroerde slapen ook wel....Ik word sowieso één keer wakker 's nachts (had ik normaal nooit!) en ik ben altijd een uur voor m'n wekker wakker. @Kiekeboe83, hoe gingen bij jou de Koningsspelen? @tieta, jeetje, wat een opgezwollen buik! Ik krijg de knoop van mijn broek ook steeds moeilijker dicht, vooral 's avonds. Merk jij ook verschil gedurende de dag?
Zohey! Had je al een buikkie van jezelf? Svv same here, ook zon naar gevoel in onderbuik en mn onderrug... Verhoefem ja die koningsspelen vandaag: zo jammer dat het zulk rotweer was! Ik ben net uit eten geweest met mn vriend en net weer op de bank. Ben blij dat ik zit! Hopen op een betere nachtrust dan afgelopen week. Uitslapen.... dát zou fijn zijn. gewoon een keer niet om 5à6u wakker.... Fijne avond ladies!
We hebben allemaal slaaptekort dus hier.... Ik heb vanmiddag eventjes gelegen maar voel me nog doodmoe dus dat wordt er weer op tijd in vanavond! Niet erg gezellig voor manlief . Nog niet veel spugende dames he? Ik voelde me vandaag wel wat misselijk overdag. Verder vanmiddag een paar hele felle steekjes rechts in mijn onderbuik.... En ik denk soms wat gevoelige plekjes in mn borsten te voelen. Wat een P weer he . Ik wordt er niet vrolijk van...
@ verhoefem jaa ik merk het verschil wel savonds is mijn buik erg opgezet.. overdag wat minder.. @ chantal8 jaa ik heb un klein buikje van mezelf.. maar dit is niet mijn eigen buik meer haha.. zie mijn buik al un beetje veranderen gaat erg snel..
Verhoefem dat is wel fijn! Dan zit je dus niet thuis. Grappig al die veranderingen al bij jullie! Ik merk nog weinig....
@verhoefem dat is 't 'm nou ook juist. Ik voel zo weinig! En vandaag ineens overduidelijk, maar ook echt onprettig. Vandaar... Fijn dat je dan niet meteen zonder werk zit @Chantal8 Lekker slapen dan, welterusten. Ik kan ook niet lang meer uitslapen hoor. 8.30 hooguit! Aan de andere kant: dan heb ik nog wel wat aan m'n dag. @Dreamer2012 ook lekker slapen he! Allemaal vermoeide dames Zit ook echt in deze periode he. Vandaag ben ik precies 6 weken, dus ik ga mijn 7e week in. Vanaf dan komen de ergste dingen zeggen ze. Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren en vandaag zo halverwege de middag niet zo lekker was. Gisteren was dat veel spierpijn (zo'n soort groeipijn) en erg vermoeid, vandaag had ik echt zo'n brok bovenin mijn keel. Heel vervelend. En dat weer... mijn man en ik gingen vandaag een dagje shoppen, nou ik was er al heel snel klaar mee!! Alleen maar in de passages geweest. Aan de andere kant: het is al zo lang droog geweest en het is goed voor de plantjes. Hiero vanavond lekker op de bank gehangen met Nova Zembla. Mooie film (behalve special effects dan). Mijn moeder kwam een kraamcadeautje ophalen dat ik voor d'r had gemaakt via m'n webwinkel, had ze ook nog een cadeautje voor mij: een heel lekker zacht tutpopje van een beer. Echt lief! Nu naar bed toe, moe moe en nog eens MOE! Welterusten!
@ svv, je niet te druk maken over je gevoel in je buik. Menstruatiepijn is een normale klacht wat ik gelezen heb als je pril zwanger bent. @ dreamer, ik heb nog niet hoeven spugen, maar de misselijkheid begint nu wel te komen. Nou als vanaf de 7de week zwangerschap de klachten gaan beginnen hou ik me vast. Ik ben morgen 6 weken. @ hier, nog heel eventjes werken. Mag om 23:30 hier het bed in tot morgen ochtend 7:30. Kan nog net mijn ogen open houden. Morgen middag ga ik lekker voor pampus op de bank liggen. Jullie nog plannen voor het weekend?
Svv wat maak jij voor kraamcadeaus dan? Ik maak vaak schoentjes van de geboortekaartjes of geboortekransen. Hele fijne dag allemaal!!
Goedemorgen! Wat leuk chantal! Vooral dat schoentje is erg schattig! Jij bent ook vroeg vandaag . Ik lig er nog in maar weer vroeg wakker.... En wel moe.
@verhoefem, we hadden woensdag al tot het alternatieve programma besloten, dus zaten lekker binnen. Gedeelte sporthal en gedeeltelijk op school. Wat echt gesloopt toen ik thuis kwam. Tja, is dat dan omdat je vakantie hebt, omdat je zwanger bent of.... Woensdag even goed schrikken, ik had wat bruins bij het afvegen. Zo is de laatste miskraam ook begonnen. Was echt flink overstuur. Nu gaat het wat beter, maar blijf erg gespannen op wat er gaat komen. @klachten: behalve wat gevoelige (.)(.) en wat krampjes niet veel. En dat maakt het niet makkelijker! Ik ben maandag 6 weken, wie weet wat er gaat gebeuren... We wachten maar weer rustig af
Mooi chantal!!! Oh kiekeboe wat spannend! En wat kruipen de dagen voorbij dan he.... Ik hoop dat alles goed gaat!
Zo, leuke dag gehad vandaag! Ik gingen trouwjurken passen met mijn beste vriendin en natuurlijk kon ik mijn mond niet houden, dus heb ik het haar toch maar verteld. We hebben keihard staan gillen voor de bruidswinkel! Ennn.....DE jurk gevonden. Ze hadden een actie in de winkel, dus ik was voor 400 euro helemaal klaar (jurk, schoenen, sluier, oorbellen) dus ik ben helemaal blij Daarna lekker geluncht en heeeel veel gekletst over het kleine rijstkorreltje in mijn buik. Net in de trein zat ik te denken dat het me toch niet helemaal niet lekker zit dat ik zo weinig klachtjes heb. Voor de zekerheid over een paar dagen weer een testje doen. Als ik ook zo'n knaller heb als Chantal8 ben ik gerustgesteld. Mooie test meis!!!!! Vanavond verjaardag, maar dan houden we lekker onze mond! Ben nu op bezoek bij mijn ouders. Pfff.....moeilijk om mijn mond te houden!!!
Wow Verhoefem wist niet dat je ging trouwen, gaaf! Wanneer is de grote dag en heb je rekening gehouden met ruimte voor je buikkie? Wat een topdeal zeg, super!
Hoi! Verhoefem: balen zeg gisteren die regen! En idd super balen dat je er straks nog weg moet ook.. Hoop voor je dat je heel gauw wat anders hebt! Ohh je hebt wel wat heel leuks om je gedachten mee te vullen: je bruiloft! Gaaf! Wanneer gaat het gebeuren? Groot feest met alles erop en eraan en inclusief beeb ín of op buik? En dat is zeker een goeie deal zeg, wat een koopje! Zorgen maken: same here, ik heb ook zo weinig klachten! Vandaag helemaal blij omdat ik zere boobies kreeg, haha En vroeg wakker: check! Vanmorgen voor 6 uur al, grom. En toen viel ik om 7 uur weer in slaap. Gelukkig besloot de kleine man om "uit te slapen" tot 8 uur, normaal is die tussen 7 en half 8 wel wakker. Dat was dus nu wel even lekker Dreamer: rot zeg, dat je je maar moe blijft voelen. Hopelijk duurt t niet al te lang! Maar het is wel hét symptoom dat je lijf druk bezig is met broeden Svv: leuk, wat voor webwinkel heb je? Misschien een linkje per pb? Lief van je moeder, leuk he die eerste kleine dingetjes! Deesjedees: jij ligt als het goed is nog helemaal onderuitgezakt op de bank, lekker he! Chantal ook al zo crea! Leuk die cadeautjes! En een dikke vette knaltest, wat een goed gevoel geeft dat he!! Top! Ik geloof niet dat jij je nog zorgen hoeft te maken over het HCG gehalte hoor! Kiekeboe: oh dat is schrikken! Het hoeft echt helemaal niks te betekenen he, het is allemaal gevoeliger, ook daar binnen. Kan met alle gemak een gesprongen vaatje zijn. Das heel makkelijk gezegd vanaf de bank hoor, ik weet hoe onzeker je daarvan kunt worden. Vooral na een mk. Laten we hopen en duimen dat het hierbij blijft en niet meer terugkomt! Na woensdag niks meer gehad? Hier alles wel ok, voelde me ook wat onzeker de afgelopen dagen doordat ik weinig klachten had. Maar intussen dus zere boobies en bij niesen voel ik mn banden. Oh en wat ik ook heb, bij alle dingen die op tv komen over het koningshuis, word ik een beetje emo! Haha, wat een doos he! Ik heb wel wat met het koningshuis hoor, maar dat ik er nou bij moet grienen, neuh.. normaal gesproken dan Komt er weer zo'n stukje voorbij van Maxima die huilt tijdens hun trouwen, en hoppa, ik doe lekker mee Jullie nog plannen voor koninginnedag?
@ientje, ik reageer ook zo emo! zat net een stukje 'bea bedankt'te kijken, helemaal fout dus. Haha, laten we het maar op de hormonen gooien. Ik heb sinds vrijdag niks meer gezien, ga maar een beetje van het goede uit.
Goeiemorgen! Iedereen lekker aan het uitslapen vandaag? Het is zo rustig! Wij lekker even wezen fietsen, lekker weer maar het is nog koud! Ik ben sinds vanmorgen snipverkouden en koppijn, heerlijk Fijn zondagje allemaal!