20 en 3 kindjes...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door DaphneSirach, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Als je dan toch een mening wil horen: geen abortus!
    Er wordt veel te makkelijk over gedacht door "de buitenwereld" maar het kan er enorm inhakken en zoals je zegt zou je later spijt krijgen.

Verder zijn er geen redenen om het kindje zijn of haar leven te beeindigen behalve dat je je misschien overrompeld voelt of de meningen van anderen.
    Dat vind ik geen reden voor abortus.

Je bent gezegend met je drie kindjes meid. Besef dat wel ;)

2. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoi, ik begrijp je situatie wel, als je aan de pil neemt kan je er weinig aandoen vind ik, maar jouw mening over jong zijn daar ben ik het niet mee eens, je geeft aan dat je geen dingen doet met leeftijdsgenoten , geen vriendinnen hebt , je opleiding nog niet af is, geen rijbewijs.... Maar dat is toch een keuze die je al gemaakt had want je hebt al twee kinderen, een abortus gaat dit niet veranderen, tis niet omdat je kiest voor een abortus dat je dan ineens wel vriendinnen gaat hebben, of dat je wel dingen gaat doen met leeftijdsgenoten, waarin je wel gelijk hebt is dat het. Nog drukker zal worden waardoor jij inderdaad nog minder tijd hebt voor jezelf.... Maar kindjes blijven niet klein misschien kun je jouw dromen wat uitstellen tot de kinderen groter zijn.... Wat spoedkeizersnee betreft, kan heel goed geloven dat je daar nog moet van herstellen, het is maar 6maand geleden.... Kan heel zwaar en traumatisch zijn, ik denk dat je gewoon bang zijt, maar vergeet niet een abortus is ook traumatisch, je hebt al twee kindjes, ga je met het gedacht van een abortus kunnen leven? Iedereen mag zijn eigen mening hebben, en deze hier neerpennen net als ik, maar het is uiteindelijk jouw keuze en ik denk dat niemand jou mag veroordelen voor deze keuze die je maakt niemand kent jou situatie volledig, misschien helpt het om er eens met de gynaecoloog of een psycholoog over te praten, maar uiteindelijk jij moet doen wat jij denkt dat voor jouw het beste is! Jij moet er verder mee voor de rest van je leven....
    Veel succes....

Deel Deze Pagina