Hallo dames! Afgelopen januari trots mama geworden van een zoon! Mijn derde wondertje! Hiernaast heb ik nog twee dochters (feb2007 en jan2013) Vorige week maandag met grote schrik een positieve test in handen! Mn lichaam hield me dus niet voor de gek.. ik voelde het gewoon.. en even voor opheldering, sinds bevalling weinig intiem geweest en heel voorzichtig geweest! (Rubbers/alleen in onvruchtbare periode intimiteit) Vorige cyclusperiode ook maar 1x!! Intimiteit gehad... dus nog kan ik er met mijn hoofd niet helemaal bij! Nu het is bezonken zijn we er ook echt wel blij mee, maar mijn vorige zwangerschap was behoorlijk zwaar, ziek zwak misselijk gehele zwangerschap, nierbekkenontsteking en zware bekken instabiliteit. Dus hier kijk ik wel tegen op! Vooral met een peuter en een baby ernaast.. gelukkig doet ook mn meisje van 2,5 nog middagdutjes maar dat zal waarschijnlijk gauw over zijn.. Hoe gaan we het doen...?... Das ook voor mij nog even een vraag... Ervaringen hoor ik graag!
Gefeliciteerd, tips kan ik je niet geven, deze kleine is een beetje een nakomertje dus als het goed is heb ik tegen die tijd dat deze geboren word de rest allemaal uit de luiers. Wel ben ik bang voor de klachten die jij opnoemt. Ik had ze ook met de zwangerschap en ben nu alweer wat misselijk. Als het hier bij blijft vind ik het prima maar anders... Geniet van je zwangerschap!
We hebben elkaar al eerder gezien in het januari '15 topic. Ik kan me voorstellen dat het even schrikken is, heb zelf natuurlijk een kleintje in dezelfde leeftijd. Maar je komt er echt wel meid! Met je vriend en je al wat oudere kindjes kom je echt een heel eind. En voor je zoontje is het over een poosje vast heel gezellig om nog een broertje/zusje te hebben van dezelfde leeftijd. Weet je al hoe ver je bent?
Bedankt dames! Langzaam aan beginnen we het ook gewoon leuk te vinden! En inderdaad voor de kids is het juist heel leuk strx om weinig leeftijds verschil te hebben. Zeilbootje, waarschijnlijk ben ik net over de 5 weken heen... 16 juni pas echo dus nog even geduld
Gefeliciteerd!! Het gaat helemaal goed komen hoor, mijn eerste vier kids had ik ook heel dicht op elkaar, voor elk probleem is er ook een oplossing! Geniet er van!
Gefeliciteerd meid. Ik heb helaas geen tips voor je maar mijn vriend en ik willen wel beide niet te lang wachten na onze smurf die in november komt. Heel veel succes en vooral sterkte met de kwaaltjes. Ik hoop dat deze mee mogen vallen.
Gefeliciteerd!! Ik wens je een goede zwangerschap toe. Het zal vast wel druk en pittig zijn, maar ook mooi, prachtig en geweldig!
Hallo Mamavandaisy Eerst gefeliciteerd met je 4de zwangerschap. Hopen dat het nu nog lekker gaat met je. Ik weet niet zo 1 2 een tip voor je. maar ik deel wel met je dat het lekker druk kan worden in je zwangerschap. ik heb de ervaring ook gehad mijn naar mijn 3de zwangerschap. een peuter van 3 jaar een dreumes van net 1 jaar en een baby dat was in 2006. de laatste zwangerschap was ook een ongelukje Een zware periode. Maar nu zeg ik wou het niet missen. mijn toen huidige man en ik stonden toen niet op 1 lijn en ik heb veel dingen alleen moeten doen rond om de kinderen. ik had toen veel hulp van mijn schoonouders. in die periode had ik het gevoel dat er ook iets met mijn middelste dochter was. ze praatte toen helemaal niet liep op haar tenen en was vrij aanwezig. en mijn schoonmoeder zag het ook maar mijn man niet en die zei gewoon je moet je aanstellen. ruim anderhalf jaar later kwam er uit dat de zwaar autistisch is. ik kreeg een klap voor mijn kop omdat ik in haar zwangerschap wel 5 keer in het ziekenhuis heb gelegen met een zware nierbekontstekking en ik heb 1 keer verkeerde medicijnen gehad. mijn ex heeft mijn daar toen ook de schuld van gegeven en nog steeds. Mijn relatie is mede daar door ook gestrand. ik ben mega blij met mijn meisje ik heb mijn in 2006 laten helpen omdat ik er voor de meiden wou zijn en geen kinderen meer wou. in 2012 ben ik gescheiden van mijn ex. Ik heb afgelopen aug 2014 op nieuw getrouwd met een lieve man die mega gek is met mijn meiden. sinds ons huwelijk noemen ze hem ook papa. in januari van dit jaar zijn we gestart met een ivf behandeling en ik ben nu 7 en 1 dag zwanger van mijn 4de kindje Ik wil je wel even zeggen is snap je angst voor deze zwangerschap omdat je bij de vorige veel ziek bent geweest. ik heb die nier bekontsteking bij de 3de zwangerschap ook niet gehad. de enige tip die ik je daar voor kan geven is VEEL DRINKEN. ik doe het nu ook. meis ik wens je heel succes met deze zwangerschap en geniet er van want die weken zijn zo voorbij Liefs Roelien
wow zeg! ten eerste gefeliciteerd! Ik ben je bij mijn afgelopen zwangerschap wel tegen gekomen in het januari 2015 topic en zag nu een 4de zwangerschap voorbij komen.. Ik snap dat dat wel even schrikken was maar hoop dat je er nu meer rust in hebt gevonden en dat je deze zwangerschap beter zal voelen! Fijne zwangerschap en veel plezier bij de echo dinsdag!