Hier hetzelfde! Bij ons is het niet zozeer de financiële situatie die ons doet wachten. of eigenlijk ons.... het is ligt meer bij mij. Als het aan mijn vriend lag, waar ik inmiddels vier jaar mee samen ben waarvan 3 samenwonend, waren we al lang gestopt met de pil. Waar ben ik dan zo bang voor? tsja.. dat is een vraag die ik mijzelf ook regelmatig stel. zijn het de reacties die je misschien krijgt? en nee, dan heb ik het natuurlijk niet over de positieve, maar de vragen: 'je bent nog zo jong, zou je dit nu wel doen?' 'je moet nog genieten van je leven, nu ben je nog jong'. Als ik er nu aan denk gaan mij de haren al recht overeind staan. En soms het gevoel, ja ik wil het..... nee misschien toch nog even wachten... ja ik wil het.... enz enz. lekker dubieus! Tuurlijk moet je boven de reacties staan, maar niemand kan zeggen dat het je niets zal doen en dat je hier niet over na zult denken. Misschien denk ik wel te veel na over dingen. Dus makkelijk is het niet! al met al heb ik voor mijzelf besloten om in begin 2013 te stoppen met de pil. hier staan we allebei achter. liefs
Wat leuk allemaal! Ben zelf 22 en moeder van een meisje van 2. Was dus 20 toen ze geboren werd. Inmiddels bezig voor een tweede (2 dagen overtijd, maar durf nog niet te testen, hihi)