Hallo allemaal. Ik wil al heeeel lang een kindje alleen weet ik 100% ckr dat er een probleem is bij mijn eileiders. Wanneer ik naar de dokter ga zeggen ze kom terug na een jaar.. Ik ben al maanden ovulatie testen aan het doen maar elke keer negatief. Ik word zo gek van reclames videos enzo van baby's.. En iedereen is maar zwanger. Vriendinnen die na mij zijn getrouwt zijn nu allemaal zwanger. Ik vind het hartstikke leuk voor ze, maar aan de ene kant raakt het me.. Wat moet ik doen ? Wat kan ik doen om een eisprong te krijgen? Ik heb ook een extreem onregelmatige menstruatie. Wanneer ik word stopt het ineenkeer en dan ben ik weer over 4 dagen en dan stopt het weer en zo gaat het door.. Er moet toch naar gekeken worden of niet? Alvast heel erg bedankt voor de reacties
Ben je al bij de dokter geweest dan?? Hoelang ben je van de pil af? Hoelang ben je nu al gericht bezig met zwanger worden? Hoelang zijn al je cycli geweest sinds het stoppen met de pil??
Als de dokter je op zo'n manier afwijst zou je misschien een keer kunnen proberen goed uit te leggen hoe je er in je dagelijks leven onder lijdt. Wellicht dat er dan naar je geluisterd gaat worden, want mensen met een depressie hebben we niks aan. En dat weet een dokter ook. (Ik bedoel dit overigens niet persoonlijk, maar in het algemeen ) Probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is! Succes!
Hoi hoi,en een verwijsbriefje naar een ziekenhuis?ik zelf heb in Leiderdorp kinderwens gelopen 6,5 jaar Daar zijn ze ook achter gekomen dat 1 eileider verstopt is bij mij,als ze een laparascopie maken kunnen ze veel dingen achterhalen. Ik zou als ik jou was een gesprek aangaan en vragen of ze verder willen kijken bij je. En anders zelf contact opnemen met het ziekenhuis. Erg vervelend zeker al die onzekerheid,wij hebben al ruim 8 jaar een kinderwens en jammer genoeg nog nooit een wondertje mogen verwelkomen. Allemaal zo emotioneel zwaar maar als ik jou was had ik hulp gaan zoeken zodat ze je gauw helpen ,😘
hoi meis Wat naar dat ze je niet helpen, heb je wel goed duidelijk gemaakt dat je onregelmatige cyclussen heb? dan helpen ze vaak wel eerder, ik zou echt weer een afspraak maken zoals boven mij gezegd is. Luister naar je gevoel, en laat je niet afwimpelen met wacht maar tot het jaar om is! Hoop voor je dat je gauw succes heb, zal voor je duimen xoxo
Ja ,dat is inderdaad al een heel poosje. Een kindje blijft ook altijd een wondertje in het ziekenhuis kunnen ze ons niet meer verder helpen ,heb 6 iui behandelingen gehad en 3 icsi behandelingen maar het mocht niet zo zijn,erg verdrietig. Nu gaan we onze hoop nog vestigen op de ovulatie testen en zo te lezen op deze forum zijn de wonderen de wereld nog niet uit he ☺️☺️ Het help me wel door zo een beetje mee te lezen met de meiden.😘
Jeetje, succes! Ik zou gewoon blijven aandringen bij je ha. Geef aan dat je er inderdaad onder lijdt! Heb je per se een doirverwijzing vd HA nodig? Succes!
Anders eens een gesprek met andere huisarts Ik zit zelf in een praktijk met meerdere artsen Ik had zelf ook gevoel dat er iets mis was en wij mochten naar 8 maanden maar de gynaecoloog uiteindelijk niks gevonden maart ook nog steeds geen kindje
Ik zou dan misschien ook een andere huisarts proberen. Of heel duidelijk aangeven dat je echt een verwijzing wilt naar de gynaecoloog voor onderzoek. Wat kan hij daar tegenin brengen? Of bel de juiste afdeling van het ziekenhuis en vraag daar wat de mogelijkheden zijn. Misschien mag je langs komen voor een onderzoek zonder dat de huisarts je doorverwijst. Heel veel succes in ieder geval!
Dankjewel ×× Ik woon zelf in Turkije sinds een ander half jaar .. Hier is dat helaas een beetje anders. Niet iedereen gaat naar de Huisarts.. Dat is meer voor griep enzo hier. Ik ben 4 keer van gynaecoloog veranderd, elke keer zeggen ze dat het wel goed komt en sturen ze weg. Ik heb zelfs op me kop gehad toen ik zei dat ik ovulatie testen deed en negatief uit kwam.
Ik ben sinds me 7e aan het menstrueren en sinds dien ook eigenlijk onregelmatig.. Ik heb als laatst de pil gebruikt op me 13e en dat was een jaartje daarna na het stoppen werd het alleenmaar nog erger. Ik ben al bezig sinds augustus..
Maar hoe lang zijn al je cycli dan geweest?? Ik heb meerdere topics van je gelezen die je geopend hebt (in sept en nov) maar nooit heb je antwoord gegeven op de vragen die men stelde over je cycluslengtes. Maar trouwens... menstrueren op je 7e is niet goed. Hebben ze daar ooit wel eens iets aan gedaan??
Dankjewel xx Ik doe mijn best om positief te blijven. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij een andere ziekenhuis.. Kijken wat ze daar gaan zeggen.. Ik raak meer gefrustreerd door mijn onregelmatige mens. Omdat ik constant menstruatie pijn krijg de hele maand lang.. Ik wil gewoon als normale mensen om de maand gewoon pijn krijgen en niet elke uur
Dankjewel voor je reactie xx Ja ik weet dat het niet goed is maar dat komt omdat ik problemen had met me hormonen.. Het is erfelijk in mijn famillie.. Ik ben der gelukkig aan geholpen. K ben 3 jaar lang om de maand in de ziekenhuis geweest. De lengtes van mijn cylus verschillen onwijst omdat ik echt om de 2a3 dagen word en stop.. een tijdje was het 21 dagen maar nu ben ik gewoon om de 2-3 dagen aan het bloeden. Ik had een tijdje een probleem met mijn smartphone vandaar dat ik die vragen niet zag..
Ohh dankjewel voor je reactie😘. Wat jammer dat je 8 jaar bezig bent. Hebben jullie ivf geprobeerd? Of andere opties? Ik hoop dat het allemaal goedkomt en dat jullie gauw de 2e streepje mogen zien. Ik ben hier in Turkije niet echt naar de huisarts geweest omdat ze anders zijn dan in Nederland. We zijn bij 4 verschillende gynaecologen geweest maar niet echt geholpen. Heb de 26ste afspraak bij weer een andere dokter.. Kijken hoe dat afloopt
Agg dankjewel voor je reactie 😘 Ja hier en in Nederland heb ik duidelijk aan gegeven dat ik een enorme onregelmatige mens. heb. Ik heb een afspraak staan op de 26ste. Kijk hoe dat gaat. Dit keer ga ik gewoon dringen tot ze me echt gaan helpen.. Xx
Ohh nee hoor hier kan je gewoon afspraak maken bij die ZH zo lang je verzekering hebt. De huis arts is niet net als die van Nederland helaas. Ik zou wel willen dat het zo was