20 extreem mislukte ouders.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mumija, 17 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Smakeloos 😣

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    De meeste foto's vind ik zwaar schaamteloos of zelfs schokkend. Die van die condooms vind ik dan weer best grappig en ook die foto van dat kindje op haar vaders schouders terwijl hij (keurig in het urinoir) staat te plassen vond ik niet heel erg. Mijn keuze zou het niet zijn maar hij staat in ieder geval niet te wildplassen (wild te plassen?). 😄 Plaatje 12, van die net bevallen moeder, vind ik niet grappig. Eerder zielig. En ik geloof eigenlijk best dat het vaker gebeurt. Meer aandacht voor de telefoon en Facebook dan voor je pasgeboren kind. Zou de eerste duckface-selfie tijdens de bevalling nog gemaakt moeten worden? 😝

Exit: dat van die condooms vond ik grappig omdat ik dacht dat het kindje ze zelf aan had gedaan. Maar nu bedenk ik me dat dat waarschijnlijk door een ouder is gedaan en dat vind ik dan wel een beetje raar. 🤔

3. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Dit.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Is TS hierom weg van ZP?! 😳

Ik vond die met de condooms wel grappig, de rest ook niet zo.....

5. Ik zou het echt heel sneu vinden als TS hierom is weggegaan.. Sommige reacties zijn ook wel dramatisch overdreven zeg, sjongejonge ;)

Gaat er bij jullie nooit een kind mee naar de wc? Heeft jullie kind nog nooit iets gevonden wat eigenlijk niet voor zijn of haar oogjes bestemd was, of dat nu condooms of een dvd was? Plaatje 15 lijkt me gewoon op het verkeerde moment gemaakt, misschien was die moeder juist wel rázend enthousiast, heeft dat babytje eerst een uur op haar borst gelegen en is ze nu dolgelukkig al haar familie en vrienden aan het bellen omdat ze niet kan wachten met iedereen te vertellen hoe prachtig, geweldig en vreselijk lief hij/zij is. Paaldansen kan inderdaad gewoon een sport zijn, aan de rest van de kamer te zien is het niet in een erotische setting gemaakt ofzo, dat kindje wilde waarschijnlijk gewoon eens doen wat mama ook altijd doet. Net zoals een kind met papa gaat voetballen of graag met make-up speelt, omdat mama dat ook altijd doet.

Natuurlijk zitten er dingen tussen die écht niet kunnen, maar jemig hee ;)

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Raar dat ts ineens weg is inderdaad. Mumija is toch één van de meer actieve leden, toch? Om zoiets zou ze toch niet weg gaan?

Plaatje 11 (paaldansen) ziet er inderdaad niet zo heel schokkend uit. Dat zou als sport bedoeld kunnen zijn. Plaatje 5 (ook paaldansen) is een heel ander verhaal. Netkousen bij een baby?

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dit. Ik vind dit soort dingen ook grappig. Niet dat het gebeurt, maar dat mensen zo dom zijn dat soort dingen op het internet te gooien.

Mumija, ik hoop niet dat je hierom bent vertrokken, en ik hoop dat je weer terugkomt. Stuur me even een PBtje mocht je je weer aanmelden.

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik snap echt niet wat er mis is met plaatje 2. Cakebeslag aflikken heeft volgens mij iedereen wel eens gedaan.

9. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ja, maar niet als de deeghaken nog in de mixer zitten met de stekker in het stopcontact (dat kijkt in ieder geval zo). Even per ongeluk je vinger op het powerknopje en weg is je tong. 😳

10. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Vreselijk zeg .

Valt me tegen van kakhiel.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ga niet eens kijken....

12. Whysteria

Het zijn gewoon de standaard foto's in de 'fail' categorie hoor. Ik heb echt waar geen idee waar al deze extreme moraalridderij vandaan komt...

Kunnen we tegenwoordig serieus waar ook geen ironie meer verdragen? ;)

Of moest men zonodig TS afbranden omdt ze het aandurfde een ander lid wat direct aan te spreken een paar dagen geleden?

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik heb een ander soort humor denk ik.

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dit dus.

15. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Ik vind het ook niet grappig

16. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    :( Geen idee waar dit over gaat, maar ik lees voornamelijk dat mensen het niet grappig vinden (incl. ik zelf). Heeft niks met moraalridderij te maken volgens mij, maar met smaak. Dat mag men toch aangeven. Ik lees niet dat TS wordt afgebrand, maar ik ben op zp ook weleens beticht dat ik niet kan lezen. ;);)

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mee eens hoor Miss Appletree.

18. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Nou zeg.... :D

Ik vind het gewoon echt vreselijke foto's en krijg er een naar gevoel bij. Een moraalridder ben ik zeker niet en zal ik ook nooit worden;)

Van dat laatste heb ik niks meegekregen, wel ontzettend jammer dat mumija geen lid meer is :(

19. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Dit! Ik vond die foto van dat paalsdansen nu ook niet echt bepaald erotiserend overkomen, maar gewoon sportief.

Ik denk dat mijn zoon het wel heel slecht heeft dan. Ik huppel regelmatig in mijn nakende niksje over de gang, omdat ik weer eens vergeten ben een handdoek te pakken, of omdat ik me simpelweg aan het omkleden ben.

Dan moet mijn kind wel echt een trauma voor het leven hebben. :D

20. Whysteria

Het zijn ook vreselijke foto's. Vandaar ook de naam 'extreem mislukte ouders'. Begrijpt men werkelijk niet dat juist het feit dat er mensen zijn die blijkbaar schaamteloos genoeg zijn dergelijke foto's gedachteloos op internet te plaatsen aangezien ze het bijkbaar normaal vinden het doelwit zijn van de spot in dit geval, en niet de situatie die op de foto afgebeeld is? Met een beetje mazzel worden er in een aantal gevallen (o.a. de pistool en de geef de raccoon een koekje scenarios) ook nog maatregelen getroffen. Veel andere foto's zijn wellicht smakeloos, maar niet echt gevaarlijk in mijn ogen. Maar ik ben dan ook een vrij apart mens geloof ik...

Deel Deze Pagina