Veel sterkte de komende weken! Hopelijk kan je je gedachten op iets anders richten de komende tijd. Dat de tijd maar snel mag gaan!
Jeetje meis nogsteeds niet echt duidelijkheid voor je. Hoop dat je inderdaad je gedachte ergens anders op kan zetten en dat je dan snel en stressloos een beetje door die 2weken heen kan worstelen. Weten je ouders al waar je mee worsteld of heb je nog niets verteld thuis? Hoop dat je je snel wat beter voelt. Liefs, Kappie
Hoi Nomsa, Je kan toch ook zelf een zwangerschapstest doen, dan hoef je ook niet tot de 26ste in de onzekerheid te zitten, de test zal je nu zeker een duidelijk antwoord kunnen geven als je al die tijd al zwanger mocht zijn, en als deze opnieuw negatief uit zal slaan dan zal je waarschijnlijk ook niet zwanger zijn. Succes,
ja ik zou idd zelf toch ook een testje wagen. die van kruitvat 2 voor 5 euro ofzo. en die werkte bij mij super goed. als die allebei negatief zijn, dan zal je wel niet zwanger zijn. door alle stress en spanningen kun je ook niet ongesteld worden. je zult zien, zodra je de test hebt gedaan en die is negatief dat je binnen een dag kei ongesteld wordt! of misschien sla je wel een menstruatie over, dat gebeurt ook wel eens.
Nog meer testen lijkt mij een beetje overbodig indeze... Ze moet gewoon afwachten tot de 26e.. ik weet het, lekker makkelijk gezegt maar misschien kan ts-er de afspraak verzetten naar eerder? Lijkt mij toch wel een héél erg vervelende situatie. Momsa: Hopelijk kan je eerder terecht en anders wens ik je tot die tijd heel veel sterkte! Ik vind het heel rot voor je.
Vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat je tot de 26ste moet wachten. Ik werk zelf bij een huisarts en als iemand een echo wil, om wat voor een rede dan ook, kunnen ze altijd binnen een paar dagen terecht. Zeker als iemand twijfelt over zwanger te zijn of niet. Is nogal belangrijk om te weten, zeker in jou situatie. Dus vind het een beetje raar van je arts dat je pas zo laat kan komen. Als ik jou was zou ik het zkh bellen om de afspraak te vervroegen.
Succes met alles... En trek je maar niets aan van iedereen die het vreemd vind. Alsof ze zelf zo gewoon zijn.... Beetje oneerbiedig gezegd, maar: Iedere gek zijn gebrek. Toch?
Nou, fijn dat je je even hebt gemeld, Momsa! Ik was toch wel benieuwd hoe het met je was. Als je testen nu nog negatief zijn denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken. En laat je niet gek maken door alle reacties, hoor. Je bent nu een reality-soap geworden!
Ik heb alleen de eerste pagina gelezen en de laatste. Dus weet niet wat anderen nog gezegd hebben. Nomsa ik bedoel het niet slecht. Maar ik denk dat het een SOA is... Als je weer terug bent in NL DIREKT naar de dokter gaan! Succes ermee.
ik heb ondertussen ook een soa test gedaan en heb dus geen soa! mijn huis arts zei dat het niet ongewoon is dat alle/de meeste testen negatief zijn. ze zei dat ik nog steeds heel goed zwanger kon zijn. ook zei ze dat de kans natuurlijk bestond dat ik niet zwanger ben! ze zei het is echt 50/50. ik zal inderdaad het ziekenhuis nogmaals bellen en vragen of de afspraak vervroegd kan worden. de laatste dagen heb ik steeds meer pijn in me onderbuik en in me onder rug! van die kleine gemene steken. en heb steeds ontzettend veel wit slijm in me onderbroek. ook moet ik steeds vaker plassen, en ben de afgelopen dagen steeds heel duizelig. en iets wat ik echt heel vreemd vind is het volgende. ik ben nogal een stress persoon, en normaal gesproken als ik veel stress heb word ik gelijk ongesteld. ik ben nu tussendoor 2 dagen ongesteld geweest maar heel licht... ik maak dus nog steeds erg veel zorgen. ook omdat de dokter denkt dat ik wel zwanger kan zijn ondanks de negatieve testen.. maar goed, dat was de stand van zaken voor nu even ik houd jullie op de hoogte!
Ja ik las net dat jij en je vriend beiden aleens getest zijn op soa. Nou maar goed dat dat het niet is dan. Als ik jou was zou ik er haast achter zetten en echt doordrammen bij de dokter dat je MORGEN een echo wilt. Ik heb vanochtend mijn gyn gebeld omdat ik haar MOET zien vind ik en ik kreeg eerst te horen dat ik 1 maart kon komen. Ja 1 maart mijn gat! niks ervan ik wil haar het liefst vandaag en ten laatste morgen spreken. Dus vanmiddag belt ze terug en ik ben blij Je moet echt doordrukken hoor! Succes ermee. Nu moet ik er wel bij zeggen dat dingen hier (USA) misschien net iets anders aangepakt worden dan in NL, maar naar mijn mening word het echt tijd dat jij weet wat er aan de hand is met je.
Vind het echt heel raar dat je 2 weken moet wachten! Jullie zijn er nog niet eens uit of je het kindje wel wilt houden dus dan zal de dokter je toch wel gelijk dezelfde dag doorverwijzen om te zien of en hoe lang je al zwanger bent? Ik heb laatst een heftige bloeding gehad en had dezelfde dag nog een echo... Wil echt niet negatief doen en ik geloof je verhaal best wel maar er zitten echt een paar vreemde kanten aan! Vind het heel vervelend voor jou als het allemaal wel waar is en mensen trekken je verhaal in twijfel maar helaas zijn er al een aantal mensen op het forum die het nodig vinden om voor de lol het e.e.a verzinnen. Iedereen leeft dan enorm mee en achteraf blijkt het gelogen, erg pijnlijk! Succes!
Ik heb meegelezen vanaf het begin. Vind het toch wel wij dat hier in NL je eigen nog een keer hebt laten testen op HIV. Je kunt zelf ook testen,miss is dat een idee om nog eens te doe in de tussentijd? Succes iig !