het lijkt me dat als je nu een zwangerschaps test doet en die is negatief dat je dus niet zwanger bent de testen in nl zijn denk ik beter dan die in africa , mocht je zwanger zijn dan zou een test dat nu echt wel moeten uitwijzen en ik vind het raar dat je arts zegt dat ,ookal slaat een test negatief uit dat je toch zwanger kan zijn , vind dat een rare uitspraak van je arts. en een bloedtest om te kijken wat je hcg is in je bloed zegt nu ook al genoeg dus waarom wachten op een echo 2 weken lang dat hoeft toch helemaal niet? zal mischien heus wel zijn dat je verhaal waar is maar het klopt niet dat je zo lang op een echo moet wachten terwijl je ook een bloedtest enzo nu kan doen ,als ik jou was zou ik maar een andere arts nemen maar verder succes en ga morgen je hcg laten prikken dat geeft al duidelijkheid genoeg!
Als de test negatief is en je hebt een bloeding gehad dan kun je er toch vanuit gaan dat je niet zwanger bent? wat in jou geval niet zo heel erg zou zijn denk ik
Lieve mensen, ik moet aanstaande woensdag voor een echo, dus dan laat ik jullie weten of ik wel of niet zwanger ben... de zenuwen gieren door me lijf..
denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent als je een lichte bloeding hebt gehad en alle testen tot nu toe negatief zeggen. maar goed gelukkig is je echo verplaatst. ik hou het in de gaten. sterkte met alles
ik denk ook dat je niet zwanger bent, ik ben ook wel eens 2 dagen licht ongesteld en andere keren weer 5 dagen zwaar... En een negatieve test zegt genoeg denk ik! Zowiezo succes morgen!!!
Heel veel sterkte morgen! Ik denk ook dat je niet zwanger bent, maar gewoon korter ongesteld was door alle stress hierom. Zijn je ouders al op de hoogte en hoe reageerden zij? Succes met wachten!
Hoop dat je uit onzekerheid bent na vandaag..!! Al denk ik niet dat je zwanger bent want dan had je nu toch echt wel een knal test gehad..!! Maar nogmaals succes en sterkte vandaag
Succes vandaag! Laat je weten hoe het geweest is! Je weet dat het een inwendige echo zal zijn, he! Niet dat je daar last van hebt hoor maar zou het zelf wel prettig vinden dit van te voren te weten! Heel veel succes!!
Nomsa, hoe is het gegaan meid ?? we leven allemaal met je mee hoor ! ben benieuwd hoe de echo was en of je nu zwanger bent of niet, eindelijk zekerheid voor je.