Voor de 2e keer zwanger!!! Wij hebben in december '14 een miskraam gehad na 4 weken en 2 dagen. We wisten net dat we zwanger waren, misselijkheid werd bevestigd door een positieve test. Vandaag hebben we ontdekt weer zwanger te zijn, 4 weken en 2 dagen. Ik durf ook nog niet te genieten en te geloven. In verband met ons huwelijk as vrijdag was ik met primolut begonnen om mijn menstruatie uit te stellen, voor de start met primolut moet je een test doen, afgelopen donderdag was ie dus nog omo-wit. Mijn vriend zei: "je eisprong is altijd laat, dus zo vroeg testen kan volgens mij helemaal niet. Doe dinsdag nog eens een test." Vandaag dus weer getest, gevolg...knalpositief! Meteen de huisarts gebeld, die zegt: "het kan geen kwaad, wel acuut stoppen met primolut en de verloskundige bellen." (niet echt geruststellend) Daarna verloskundige gebeld: "die zegt primolut is progestron, dat is een lichaamseigen hormoon en kan geen kwaad. Kan dus geen miskraam veroorzaken of schade toebrengen aan het vruchtje." We krijgen wel 4 mei (met 8 weken en 1 dag) de eerste echo maar dat is alleen om mij gerust te stellen en niet omdat de verloskundige zich zorgen maakt. Spannend!!!
Gefeliciteerd! Spannend he, ik ben ook net weer zwanger na een mk in oktober 2014. Ik durf nog niet echt blij te zijn, en besef het ook nog niet echt. Duimen dat ie blijft plakken inderdaad! Ik mag me pas bij 6weken zwangerschap aanmelden bij de vk, de eerste controle is normaal gesproken bij 8 weken. Ik overweeg om dan te gaan vragen of ik bijvoorbeeld met 7 weken al.
Gefeliciteerd! Hier ook in December een ma, ben eind december gecurateerd( was 10 weken zwanger) en nu weer zwanger! Vind het ook erg spannend en snap heel goed dat het eng is maar blijf positief! Gelukkig veel afleiding als ik het zo hoor! Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Dat is wel een heel mooi cadeautje voor jullie huwelijksdag. Veel geluk samen en geniet vrijdag!!