Ik ben zwanger! We hebben hier zo lang op gewacht en nu is het zover. We zijn zoooo blij!!! Ik heb op dag 12 positief getest en vandaag op dag 15 nogmaals voor de zekerheid. Weet iemand mij te vertellen hoeveel weken ik nu ben, ik denk zelf ongeveer 4....?
Van harte gefeliciteerd met jullie wonder!!! Geniet ervan. Wat bedoel je precies met dag 12? 12 dagen na de bevruchting? Misschien kun je wat spelen met data op onderstaande site. Zo heb ik net gedaan alsof mijn laatste menstruatie 14 juli was, zodat de dag van de ovulatie/bevruchting overeenkwam met de berekening op die site. Nu weet ik hoever ik ong ben, ondanks ik geen menstruatie had de laatste keer. (sla wel eens 1 maand over). http://www.predictor.nl/content.asp?page=271
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Ow, en je moet 2 weken vanaf je punctie terug tellen om te weten hoe lang je zwanger bent!
Allereerst GEFELICITEERD!! Super hoor!! Je rekent 14dagen voor en na de punctie. De bevruchting vind in het lab plaatst en je embryo is al een pas dgn oud als de terugplaatsing plaats vind. Heb je van het ziekenhuis geen dag gekregen waarop je een bloedtest mag komen doen? Of moet je het ziekenhuis nu niet even bellen met je positieve test? Wij kregen een afspraak mee dat als ik op die datum niet was gaan bloeden dan mocht ik een bloed test komen doen. Wij konden niet wachten en hebben de dag ervoor een testje gedaan en die was positief.........volgens mij was de bloedtest 12dgn na de terug plaatsing. Ik zou even bellen met het goede nieuws naar het ziekenhuis
WOW!! Supergaaf! Zo te zien heb je er (helaas) veel voor moeten doen. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en een heel mooi gezond kindje