Bah, ondanks ik het vermoeden had dat we deze maand ons ei gemist habben, weet ik nu zeker dat ik niet zw ben.. Niks wijst erop en de test is ook negatief.. Ik heb nu zo'n cyclus baalmoment.. Ik zou willen dat ik nu ongi zou worden om weer een nieuwe ronde in te gaan met nieuwe kansen, maar zoals altijd, nog even geduld.. Maar kennen jullie dat ook, die omschakeling iedere keer weer als je ongi wordt.. Dan duurt het weer een maand langer dat je je beeb eventueel zou kunnen vasthouden.. En dan wordt er weer een dosis geduld gevraagd Ik hoop echt dat ik volgende ronde rond mijn huwelijksnacht zwanger wordt, zou wel een heel mooi cadeau zijn.. Maar zoveer, nieuwe ronde, nieuwe kansen! (foutje in de titel trouwens moet, en een lege doos geduld zijn.. Iets met een laptop en in bed en niet zo handig typen XD ) Moest het ook gewoon even van me aftypen omdat ik gewoon.. baal..
Hey Ele! Ik begrijp je helemaal hoor. Als ik dan ongi wordt of een nega test heb (omdat ik te vroeg getest heb, FOEI!!!) dan baal ik echt als een stekker. Ik moet tot mijn schaamte zelfs eerlijk bekennen dat ik t niet altijd droog kan houden (ik HAAT t om te huilen...). Ik denk ook elke maand wel iets in de trant van: Als t deze maand raak is dan: - ben ik met kerst nog zwanger. - beval ik misschien nog net in maart, dezelfde maand als mijn vader en broertje jarig zijn. Enz. enz. enz. En idd als je dan toch al (bijna) zeker weet dat t niet raak is laat die verdomde ongi dan maar komen ook. En geeft helemaal niets hoor dat je hier ff lekker klaagt, soms moet je t gewoon van je af schrijven. En dat doen we hier tenslotte toch ook: elkaar steunen. Dus......Dikke KNUF voor jou!!!