Indd Linnie waar jij je fijn bij voelt Hier even niet zo lekker.. Ik ben gewend om me elke dag te wegen.. ik was eergister 126.1 , gister 126.4 , vond ik al vreemd.. en nu ineens 127. IK heb geen missers gehad , heb me strikt aan t dieet gehouden.. en toch dit. Nu snap ik waarom ze zeggen dat het met PCO moeilijk afvallen is.. Heb ook gewoon gefietst en mn oefeningetjes gedaan.. buuuh.. motivatiepeil is toch wel even aan t zakken nu.. Maar ik zit aan mn ontbijt met crackers en 30 kaas met een beker karnemelk *trekt gek gezicht*.
Joh, dat ken ik! Hou ik me strikt aan het patroon, kom ik wat aan. Zondig ik stiekem een beetje, val ik af! Ik snap het ook niet hoor. Maar misschien maken we dan spieren aan door het sporten? Die wegen meer dan vet..Geen idee! Maarre, waarom is het met PCO moeilijker afvallen?
Hello! Beertje, en daarom moet je juist niet eke dag wegen Ik ben er zelf ook schuldig aan hoor, maar het kan per dag zoveel verschillen terwijl dat alleen maar ligt aan vocht vasthouden of niet naar de wc kunnen... Het beste is 1 keer per week, dan zie je ook gelijk een groot verschil en dat is goed voor de motivatie Linnie, 12 kilo afgevallen Is dat sinds de bevalling of sinds je ben begonnen met lijnen? Ik ben sinds de bevalling inmiddels al bijna 25 kilo lichter Blondy hoe gaat het bij jou? Hier alles goed, calorieen tellen bevalt prima eigenlijk Fijn om zelf weer te beslissen wat ik ga eten 's avonds! En gister zat ik zo laag in de kcal dat ik zelfs ene wijntje met een bakje light chips mocht, jummie
Lekker hoor Tinkerbel! Tel jij de calorieen zelf of met behulp van iets? Hier gaat het weer z'n gangetje. Probeer weer veel water te drinken. Heb wel een paar goede dagen gehad nu. Ik betrap me er ook wel eens op dat ik teveel op de weegschaal sta hoor. Maar das inderdaad niet goed. Eigenlijk moeten we het maar een keer in de week doen ja..
Ik gebruik de caloriechecker van het voedingscentrum, echt ideaal! Alle producten staan daarin, echt makkelijk Hier gaat het weer de goede kant op, vanmorgen 86,4 Het lichtste ooit, dus nu 13,1 kilo afgevallen *BLIJ*
Netjes Tinkerbel! Fijn dat t zo goed gaat! Hier vanavond een of ander recept van internet geplukt.. Poolse andijvie gehakt rolletjes..... rol je t gehakd in de andijvie , dan ziet t eruit als snotjes... vervolgens witte saus erover , drijvende snotjes.. kweetniet hoor.. ben zowieso al geen keukenprinses , dus waarschijnlijk word het een boterham hahaha...
De drijvende snotjes waren wel lekker! Recept Poolse Andijvie-gehaktrolletjes op Smulweb.nl Sonja bakker recept. Hier vandaag een verjaardag van mijn moeder.. oh-oh..
Hoi allemaal, we zijn weer thuis! Ik ga maandag even bij lezen en reageren. Vandaag is mijn 3e cyclus begonnen, dus da's lekker snel maar het heeft wel ruim een week zitten wringen
Joehoe Even snel een teken van leven Bah, een kilo aangekomen dit weekend maar ja dat was te verwachten, heb niet echt goed opgelet Nu dus weer streng en een beetje meer bewegen deze week Aanstaand weekend een nachtje weg met manlief, dus dan kan ik ook al niet opletten Vandaar dat ik er deze week even heel hard aan moet trekken Nu weer naar kantoor!
Hi allemaal! Nou, dit weekend netjes van alle kaasjes, worstjes en hapjes afgebleven. Ben nu dus gelukkig weer op schema. Niet extra afgevallen, maar wel op mijn reeds afgevallen gewicht gebleven. Dit wordt verder wel een goede week. Lekker maar 3 dagen werken, joehoe! En ik heb al voor 3 avonden sport gepland staan, dus dat komt ook in orde. Jullie nog leuke plannen voor deze week?
Hoi meiden. Kan ik hier meedoen? Ik val af dmv calorieen tellen. Ik deed SB maar het is niets voor mij om verplicht dingen te eten. Wil mijn eigen menus bepalen.
Hoi! Ik wil ook graag mee doen! Ik wil zeker 20kg afvallen, dan heb ik een gezond gewicht. Ik heb echt een stok achter de deur nodig, ik hoop dat dit hem is! Hoe doen jullie het? Ik lees wel een calloriechecker van het voedingscentrum, maar hebben jullie een globaal dagmenu met weinig callorieen? Groetjes, Moonlight
@Tinkerbel Balen van de kilo.. Hopelijk trek je het in zoverre recht dat je je niet al te druk hoef te maken op je weekendje weg! Waar gaan jullie naartoe? @Blondy fijn dat je al het lekkers hebt kunnen weerstaan petje af , blijft toch moeilijk. Klinkt inderdaad als een lekkere week! Wat voor sport ga je doen? Of "gewoon" fitness? @Fruitje welkom hier! Snap dat je het liever een beetje zelf in de hand hebt , hier werkt het calorieentellen ook niet al te best , omdat ik simpelweg niet aan de benodigde calorieen kom , dat is telkens frustrerend. @Moonlight Ook welkom hier! Ik gebruik dus zelf inderdaad ook de caloriechecker , voor mij is dat meer om bewust te worden waar de gevaren zitten en wat toegestaan is, ben daar niet zo goed in @Hier , tja.. eindresultaat was toch enigzins teleurstellend... Ik heb geen (grote) missers gehad , heb op calorieen gelet , drink me suf aan water, beweeg een stuk meer en toch was de eindstant +0.1 ten opzichte van vorige week. Nu ben ik vorige week extreem veel afgevallen , maar had toch een beetje meer verwacht nu. De motivatie is ver te zoeken even. Dit is al de zoveelste keer dat ik op dieet ben , en ik wil nu een goed overzicht maken van wat ik eet , waar ik beweeg , en hoeveel ik per dag weeg , zodat ik tips kan vragen aan de dietiste. Ben benieuwd. Succes allemaal weer.
@Beertje, Das inderdaad geen stimulans. Maar bedenk je wel dat je in de eerste week erg veel kwijt bent geraakt en het niet altijd zo kan zijn, helaas.. En op gewicht blijven is ook goed! Zo om en om een week, dan blijf je toch goed op schema? Vind het goed dat je het volhoudt. Het is niet niks. Ik heb gister met een vriendinnetje 10 kilometer gelopen in het bos. Bergjes, los zand e.d., was erg zwaar. Ik was ook echt uitgeteld! Maar geeft wel een lekker gevoel. Verder tennis ik ook 3x deze week. Fitness vind ik niks, al die strakke meiden in de sportschool.. Welkom aan alle nieuwe meiden!
Joehoe Even snel vanaf werk, maar mijn kilo is er alweer af Ben echt superblij! We faan dit weekend een nachtje naar de Efteling, superleuk! Zonder de kids want het is een speciale zomeravond, park is tot 12 uur open 8) Wij zijn pretparkfans dus superleuk, maar geziond eten in de efteling is best lastig Over een dagmenu, mijne ziet er vandaag ongeveer zo uit: 7 uur: 250 gram magere Optimel vla 10 uur: Fruit 1 uur: 3 crackers met filet americain half 4: Fruit 6 uur: 200 gram aardappels, 150 gram groente, 2 lepels jus (zonder boter aangemaakt) en een kleine hamburger Daarbij drink ik 2 liter water Weet niet of jullie daar wat aan hebben?!
Hi allemaal, ik heb het lijstje er weer eens bijgehaald en de nieuwe meiden toegevoegd. Naam _ Gewicht __ Afgevallen __ Nog te gaan Twijfel:__ 85 kg ____ 5 kg ____, 15 kg Blondy:__ 94 kg ____ 4 kg ____,16 kg Tinkerbel:_86.9 ___ 12.6 kg __,11,9 kg Beertje: _126.1 ___ 6.5 kg ____, ... Annemarie:115.2kg__2.6 kg___52kg Linnie:____________ 12.3kg__________ Fruitje: Moonlight:
Deze week vliegt het eraf Zat vanmorgen op 85.2 Ik hoop zaterdagochtend goed in de 84 te zitten, zodat ik na een nachtje efteling niet gelijk weer terug ben in de 86 Wow ben zo blij dat het zo goed gaat, de knop is echt om dit keer en ik wil ECHT naar de 75 kilo