20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning!

Beertje: Kijk aan, -1,1 kilo is hartstikke goed toch? Wel een 'rare week' als ik zo je schema zie...

Blondy: Nou qua eten heb ik me aardig netjes gehouden, maar de drank he :p En het ontbijt in het hotel zondag was TE lekker! Ach, mag best voor een keertje..

Annemarie: Ja idd, OF taart OF hapjes. Maar ik ga 2 kindertarten maken en die zijn zo zoet, dat ik het maar niet doe ;) Onder andere met chocola, m&m's, kitkat en spekkies haha! Jij gaat zeker goed :D

Marjon: Wow 2 kilo, super zeg! En deze week je laatste 'vloeibare' week, verheug je je op je maaltijd :p

Zo, hier vanmorgen weer 84,8 dus het laagste gewicht wat ik heb gehad :D De weekend kilo's zijn er weer af, toch balen dat ik pas op woensdag weer verder kan zeg maar... Wil vanaf nu echt proberen om het weekend ook door te zetten! Ik ga over 2 weken op vakantie en ik wilde eigenlijk tegen die tijd onder de 80 zitten, maar dat gaat denk niet meer lukken :(

Succes weer vandaag!

2. Tinkerbel1984

Joehoe???

Waar is iedereen? Gaat het nog goed?

Hier alles prima, vanmorgen 84,2 kilo :D Er is nu dus 15,3 kilo af :D
    Nu dus doorzetten om onder die 80 te komen ;)

3. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hiero ben ik! :D Was gisteren niet echt online.

Goed bezig Tinkerbel! Je gaat het halen hoor, misschien nog wel voor je vakantie!

Ik ben deze week 0.1 afgevallen! Niet echt de moeite.. Terwijl ik het idee heb dat deze week juist het beste gaat. Ach ja, dat hoort er ook bij he? ;)

4. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Annemarie, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :D

5. Marjon28

Marjon28 Lid

17 mrt 2009
    29
    0
    0
    Ergens in Utrecht
    @Annemarie: Nog gefeliciteerd! Oepsie iets te laat..:)

@Beertje: En wéér ruim een kilo eraf, lekker bezig! Wel een eigenaardig patroon zit er in, maar ach het gaat erom dat die kilo eraf is om nooooiiit meer terug te komen.
    En over die shakes, ik was vorige week dinsdag begonnen, het lijkt voor mij langer dan het is hehe. Het is wel lekker hoor, ik neem meestal de chocoladepudding, best te eten maar inderdaad ik verlang naar een gewone boterham, even iets om te kauwen.

@Tinkerbel: Ruim 15 kilo eraf al! Dat is een hele prestatie! Je komt zo wel erg in de buurt van die 80 kilo voor de vakantie hoor.

@Blondy: Ja die weken dat er weinig afgaat zitten er ook tussen he, gewoon volhouden zoals je bezig bent, dan kan het niet anders dat er volgende week weer wat af is. Zet 'm op!

@ all: Voordeel van die shakes en pudding is wél, dat je een simpele boterham weer leert te waarderen. Hmmm ik droom van een meergranen boterham met philadelpia light basilicum met verse basilicum en tomaat...:D
    Dinsdag mag ik één shake vervangen. Was het maar dinsdag :p
    Groetjess

6. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Thanks Marjon, ben weer gemotiveerd! Zeker ook je stukje "eraf om nooit meer terug te komen". Goed gezegd!

7. Tinkerbel1984

Ha meiden :)

Mijn eerste "weekenddag" (ik was gisteren vrij), ben ik prima doorgekomen :D Ik woog vanmorgen 93,4 dus weer iets eraf, gaat zo goed nu...

Vandaag vieren we de verjaardag van mijn meisje, alweer bijna 2 jaar! Manlief en dochter hebben ontbeten met croissantjes en ik braaf een broodje filet. Ik heb 2 fantastische taarten gemaakt maar mag ze helaas zelf niet :( Ach, je moet er wat voor over hebben. Zal heus wel iets meer eten dan mag vandaag, maar daar is het feest voor! Probeer het wel netjes te houden :)

Hieronder even, om jullie (en mezelf) lekker te maken, een foto van de taarten 8)

Bekijk bijlage 93741

8. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hartelijk gefeliciteerd Tinkerbel met je grote kleine meid.

Enne, ze zien er inderdaad heerlijk uit! Veel plezier vandaag!

9. Tinkerbel1984

Tot nu toe gaat het prima! Geen taart gehad en alleen thee en water gedronken. Vanmiddag gelunched met 3 cracottes met filet. Gaat goed toch ;)

Vanmiddag proberen van de hapjes af te blijven... Heb lekker gevulde eitjes, gehaktballetjes en worstenbroodjes gemaakt dus dat wordt zwaar :) Ga wel lekker een roseetje drinken, die heb ik verdient!

X

10. Marjon28

Marjon28 Lid

17 mrt 2009
    29
    0
    0
    Ergens in Utrecht
    @Blondy: Fijn dat ik je een beetje heb kunnen motiveren! Daar is zo'n forum dan toch wel ideaal voor he?

@Tinkerbel: Van mij natuurlijk ook gefeliciteerd met je dochter.
    Jeetje wat zien die taarten er leuk en belachelijk lekker uit, en wat knap dat je er af kunt blijven *APPLAUS*
    Geniet lekker van het feest en je roseetje, die heb je zeker dubbel en dwars verdiend!!

@All: Vanmorgen stiekem wéér gewogen, ik kan het gewoon niet laten, zit nu op 87!! En ik pas ineens ondanks uitgezakte buik (met dank aan beeb) weer in een andere broek!! (ik kon er nog maar één aan:))
    16 down, 22 to go!

11. Tinkerbel1984

Wow Marjon, topper! Heerlijk gevoel geeft dat he, weer een broek aan kunnen :p

Hier is het echt TOP gegaan :D Geen enkel hapje genomen!!!! Als diner had ik 3 cracottes met filet, dus dat compenseert de 4 :)->)roseetjes wel. Kids liggen uitgeteld op bed, manlief gaat naar een verjaardag en ik ga ook heel vroeg naar bed, ben kapot!

Nu maar hopen dat de weegschaal ook een beetje lief is morgen ;)

XXX

12. Tinkerbel1984

Joehoeeee 82.9 :D:D:D *TROTS*. Vandaag weer door!

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Super Tink: Je gaat echt goed. Lekker hoor.

Hier gaat het allemaal wat langzamer. Maar als ik stuwingen heb zit er zo weer 2 kilo bij heb ik gemerkt. En het scheelt ook veel als mike net gedronken heeft. Zo raar ( Vind ik zelf dan ;) )

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal.

@Tinkerbell je gaat echt als een speer. Knap dat je op de verjaardag alles hebt laten staan. Echt petje af. Zoveel lekker en pff wat zien die taarten er heerlijk uit zeg. En volgens mij had ik t nog nie gezegd maar gefeliciteerd met je kleintje :)

@Blondy jammer dat er "maar" 0.1 af is , maar elke 0.1 is er een toch. Ik ben in mijn 2e week 0.1 bij gekomen terwijl k geen missers had gehad. Toen had ik wel even zoiets van ehm.. ja dit heeft geen zin zo he. Maar t gaat vanzelf weer goed als je die motivatie nog hebt. Succes!

@Annemarie Gefeliciteerd met je verjaardag. Denk dat ik eroverheen gelezen heb. Kan het ook niet terug vinden. Nouja het is niets minder gemeend hihi.

@Marjon Nog 2 dagen voor je een boterham mag. Kan me voorstellen dat je er enorm naar uitkijkt hihi. Ga je er extra van genieten. Wat goed dat je je broek weer past. Dat is nog eens iets waar je motivatie van krijgt.

@Linnie ja indd erg raar hoe zon lichaam in elkaar steekt. We weten het allemaal. We zouden ons eigenlijk niet zo vaak moeten wegen. Maar het is te verleidelijk he. Ik weet niet hoeveel je kwijt moet. Maar ik hoop dat je in ieder geval tevreden bent over je week resultaten.

@ Hier ik heb me weer gewogen en alweer een gunstig resultaat. 124 kg nu. Dat is nu toch al 8.6 kilo dan. Dinsdag is mijn "einddag" van de week. Dus ben benieuwd.. het gaat goed deze week.
    Lang verhaal geworden zo. Sorry hihi.

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan
    Twijfel:__ 85.3 kg ____ 5.0 kg _______15 kg
    Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______14.9 kg
    Tinkerbel:_82.9 kg ___16.6 kg ______ 7,9 kg
    Beertje: _ 124 kg ___ 8.6 kg _______ ...
    Annemarie:107.6kg____7.6 kg________47.6 kg
    Marjon:___87,0kg_____16,0kg________22kg
    Linnie:____________ _12.3 kg__________

Fruitje:
    Moonlight:

Lijstje even aangepast. Kijken jullie even of t klopt ook?

16. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Weer een nieuwe week met nieuwe kansen. We gaan allemaal goed hoor, super! :D

Gisteren gezondigd. Mijn ouders kwamen terug van vakantie en namen ons mee uit lunchen. Kan ik geen nee tegen zeggen he..;)
    Verder merk ik dat als ik niet sport, het ongeveer gelijk blijf, en als ik wel ga, het er vanaf vliegt. Dusss, meer sporten! Haha, had ik eigenlijk wel kunnen weten...

Heeft iemand nog leuke dingen gepland staan deze week?

17. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ff update.. Vanmorgen gewogen: 106.1 in totaal nu 9,1 kilo eraf..

Thnx nog, Beertje en alle anderen, voor jullie felicitatie...

die taarten zien er erg goed uit... Lekker, lekker!!!!

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Netjes!
    Ik zit nu op 9.5 kg. Ben benieuwd :)
    Echt leuke dingen geplanned heb ik niet. Vanmiddag met uk naar de stad. Lange pyjamas kopen. Heb eigenlijk alleen nog korte omdat t zo warm was. Verder zie ik wel wat de week ons brengt.
    Jij nog plannen?

19. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik heb een drukke week. Na vandaag nog 3 daagjes werken en dan heb ik eindelijk vakantie!

20. Tinkerbel1984

Hier een baaldag :( Had veel honger, en als avondeten mocht ik boterhammen met tartaar, maar de tartaar was gewoon vies :( Nu dus flink de balen want nog steeds honger :x

Ach zulke dagen zitten er ook tussen, zei zij vrolijk ;);)

Deel Deze Pagina