20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Beertje, ik word daar inderdaad iedere keer gewogen.
    En om de 2 weken de omtrek opgemeten op 5 plaatsen.
    Gisteren was er 0.8 kilo af, gisteren een fruitdag gehad. Dat houdt in dat je 7 soorten fruit per dag mag, halve liter yoghurt en water/thee onbeperkt. Dacht dat het zwaar zou zijn, maar viel honderd procent mee.

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    @corina welkom ;) klinkt wel extreem alleen fruit en water/thee! maar als het werkt, super toch ;)

@beertje, ik moet nog beginnen maar ik heb er al wel zin in, misschien slaat het bij mij ook aan haha (maar denk het niet, omdat k regelmatig avonddiensten heb, en dan Gijs helemaal weinig zie dan )

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Annemarie: wauw, dat gaat echt supergoed bij jou zeg.

Beertje: wat knap dat je zoveel discipline hebt met sporten. Ik weet van vorige keer dat ik even stilstond qua gewicht, maar toch afviel in de omvang. Ze vertelden mij toen dat dat kwam door het sporten; daardoor kwamen er spieren ipv vet (en die wegen meer) Wie weet was dat bij jou nu ook zo? Inmiddels is er gelukkig wel weer wat af zie ik.
    Ik zal die links een opzoeken.

Chilleke: knappe prestatie afgelopen week.

Corina: welkom hier. Goed dat je goed over je keuze hebt nagedacht en een manier hebt gevonden die bij je past. Mag ik vragen wat voor dieet het precies is en heb je wat voorbeelden voor me? (Als het teveel is voor hier, dan misschien een pb?)

Ik ben vandaag voor het eerst in een aantal weken weer gaan sporten. Het was natuurlijk weer even moeilijk, maar eerlijk gezegd niet zo zwaar als ik verwacht had. Als volgende week de school weer begint, ga ik er weer helemaal tegenaan... Tenminste; als ik niet zwanger ben. :D Had het nu eigenlijk niet verwacht, maar ik zit inmiddels op cd 32, dus wie weet.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Twijfel, het is niet echt een speciaal dieet.
    Meer richtlijnen voor wat je totaal op een dag mag eten.
    En wat je eventueel mag vervangen voor wat anders.
    Is een behoorlijke waslijst hoor, moet er zelf ook nog steeds opkijken

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    @Corina ook leuk dat ze de omtrek bijhouden! Heb je straks iets waar je op terug kan kijken als je even een dip hebt!

Ik ben 2 broekmaten kleiner al , daar hou ik maar even aan vast. Dat is gelukt zonder sporten dus met sporten zal t alleen maar beter worden.

Klinkt indd "extreem" maar het viel dus mee?
    Wel fijn dat je meteen zon goed resultaat merkt zeg. Keep it up! :)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Beertje dat is netjes dat je nu al 2 broekmaten kleiner hebt.
    Inderdaad door te sporten zal dat alleen maar beter worden.
    Zit hier in maat 44, wil toch zeker weer naar maat 40. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
    Het is ook een beetje een extra stimulans vind ik dat ze de omtrek om de 2 weken meet en iedere keer je gewicht.
    Toen ze dat vertelde van die fruitdag dacht ik ook, Wow, dat is heftig! maar het ging me goed af.
    Van 't weekend ga ik met manlief een weekendje weg, zal me dan echt in moeten houden om niet teveel te snoepen en te eten.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ohh das meteen een hele mooie uitdaging toch! Het gaat je lukken zeker wel.

Hier vanmorgen weer gesport. En heb er dit keer heen moeten fietsen. T is 5 km heen dus ong 15 minuten fietsen. Ging opzich wel goed. Alleen dan moet je nog terug hihi. Hopelijk word de spierpijn niet erger dan kan ik morgenochtend weer sporten. Lekker hoor.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh ja dat is inderdaad leuk Beertje.
    Had maandag getraind en dan gisteren een eind wezen fietsen met Jochem, voelde dat ook nog heel goed in m'n bovenbenen.
    Je bent fanatiek bezig joh! Hopelijk morgen geen spierpijn

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    :D:D:D Ik ben 12,5 kilo kwijt....( op weeg club kun je maar eens per week invullen, maar ik stond vanmorgen dus (weer) ff op de weegschaal)

In 2 maanden tijd.... Als iemand dat me op 30 juni had verteld, had ik diegene echt vierkant uit gelachen!!

Maar toch blijkt t te kunnen... Nog iets meer dan 2,5 kilo en dan ga ik onder de 100... Dat is heel lang geleden....dat ik daar nog onder zat...( jaar of tien denk ik..)

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wauw wat goed Annemarie.
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag?

11. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Met een heel streng dieet, waarbij ik geen aardappels,brood, rijst en pasta mag eten...
    Alleen bepaalde soorten groente, mager vlees/vis gevogelte, een beetje yoghurt en kaas. Dat alles is zo nauwkeurig mogelijk afgewogen porties... En nog 5 crackers per dag..

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik mag ook heel weinig aardappels, brood, rijst en pasta.
    Maar mag het nog wel, jij dus helemaal niet?
    En ook alles netjes afgewogen en afgeteld, zelfs fruit e.d.
    Lijkt dus wel een beetje op dat van mij.
    Wel super goed dat je dan al zoveel kwijt bent

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wow Annemarie je bent echt goed bezig!
    Zal duimen dat je snel die laatste 2.5 kilo kwijt bent.
    Lijkt me wel frustrerend als je meteen zoveel al niet mag hoor.
    Zelfs fruit afwegen :O

Hier geen sport deze morgen.
    Ik ben eergister alweer ongesteld geworden en hoopte dat t niets was , gezien ik 2 augustus , en 15-25 augustus al ongesteld was. Maar t zet ALWEER door. 3x in 1 maand, absurd toch?
    Mgoed.. hou dus vocht vast. En omdat ik ook nog het een en ander op de fiets moet doen heb ik besloten vandaag alleen die fiets tocht te maken en morgen weer sporten.

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh balen Beertje. En dat al voor de 3e keer deze maand?
    Heb het hier weer net achter de rug gelukkig.
    Alleen fietsen is ook al goed hè, heb je ook je beweging te pakken

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Joehoe meiden :)

Nou wij zijn weer terug van vakantie, het was één grote RAMP :(:x Zal jullie niet vervelen met het hele verhaal maar het zegt genoeg dat we in 1 week heen en terug van Italie zijn gereden toch ;)

Wel ben ik 1 onsje lichter dan voor vertrek :D Onderweg mager eten was zo moeilijk (in benzinestations enzo) maar heb daar wel gesport etc, dus ben best trots op mezelf :)

Vandaag vertrekken we voor een weekendje weg en morgen mag ik dan al onbeperkt shoppen :D Iets eerder dan ik dacht (onder de 80) maar manlief is zooo trots op me en ik pas echt helemaal niks meer, dus ben helemaal blij! Gister al een voorporefje gehad, een skinny jeans :)$) bij de H&M gekocht, maatje 31 :$:$:D Eerst pastte ik daar niet eens een broek, en nu gewoon maatje 31! Ben helemaal blij :D

Hier zie ik ook goeie resultaten, wow meiden we gaan goed! Als we allemaal op streef zijn gaan we met zijn allen uit eten :p

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Het begon net nog eind augustus. En dat maakte de 3e keer voor Aug. Heb er flink last van maar ben vorige week naar de dok geweest en die zei als het over 2 weken nog niet weg is kom dan maar terug... Dus nog 1 week (gezien t maar 1 of anderhalve dag gstopt was).
    Mgoed. Ik ga toch maar weer sporten vandaag. Ben benieuwd hoe t gaat hihi.

Hoe vaak sporten/trainen jullie?

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    @ beertje, vervelend zeg.... en nog niet, volgende week ga ik beginnen.

@ annemarie wow knap zeg... hoop dat het bij mij ook snel gaat ;)

@ tinkerbell gefeliciteerd :) ga lekker shoppen, leuk hoor! balen dat de vakantie een drama was....:(

@corina hou je het nog een beetje vol?

hier alles nog goed, ben wel heel benieuwd naar zondag (weegdag), maar tot nu toe, kan ik alle snoep en chips laten staan (terwijl mijn vriend gewoon zit te eten) vind dat al wel heel wat van mezelf ;)

wel mag ik veel punten eten, en dat is best lastig om die op te maken (ze zeggen dan dat je ook vollere producten mag, maar dat vind ik zo tegenstrijdig, dat ik dat gewoon niet doe)

sportkleren zijn binnen volgende week maar eens naar de sportschool (eerste keer altijd eng ....;))

succes allemaal deze week ;)

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    #298 Nora86, 3 sep 2010
    Laatst bewerkt: 3 sep 2010
    Wat ontzettend balen dat je vakantie zon flop is geworden zeg. En je mag zeker trots op jezelf zijn. In je vakantie afgevallen ook nog wow.. :D
    Wat een lieve man heb je zeg.. Geniet van het shoppen je hebt het duidelijk verdiend.

@Chilleke das zeker al een goede prestatie! Tis vooral in t begin heel vervelend als andere mensen om je heen lekker eten en jij "mag" het niet.
    De eerste keer sportschoo was hier ook best eng , maar ben gewoon met mijn broer mee gegaan. Die heeft me een rondleiding gegeven en me voorgesteld aan de instructeurs. Die hebben me verder geholpen.
    Je start dus a.s Maandag? Succes alvast!

Even mn frustratie kwijt... ik sta klaar om te gaan. Kind warm aangekleed zijn tasje klaar. In mn sportkleding etc. Is verdorie mn band lek..... Weer niet sporten dus.
    Ga nu maar naar de dierenspeciaalzaak lopen das 2.5 km. Beter als niets lijkt me. Zucht. Gister mn droger overleden. nu mn fiets.. niet zo leuk.

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow lekker shoppen Tinkerbel. Heerlijk joh dat je in maat 31 past. Ben jaloers hihi...
    Wel balen van je vakantie. Super goed dat je toch een onsje lichter weegt dan voor vertrek.

Beertje, echt vreemd hoor.
    Heeft de huisarts voor de rest niet gezegt waar het door kan komen? Misschien heeft het wel met het afvallen te maken, geen idee. Wel goed dat je nog even terug mag.
    Oh jee, heb je zulke goede voornemens, weigert je fiets weer. Balen

Chilleke hou het goed vol. Snak alleen af en toe naar iets heel erg zoets ofzo. Maar begin er niet aan, dan is zo weer het eind zoek bij mij. Moet echt even streng zijn.
    Net weer wezen trainen, ben nu 2 kilo kwijt in 1 week. Vind het best netjes. Hier ook een man die gewoon lekker door blijft eten waar je bij zit. Leuk is dat hè. Succes met sporten!

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nou heb 3 uur gewandeld. Maakt wel een en ander goed denk ik. :p
    Ga nu bij mams eten. Gezellig.

Deel Deze Pagina