Ik sport 1 keer in de week.. Verder niets... Ik ben geen fan van wandelen en fietsen.. Heb maart een gloednieuwe moederfiets gekocht en heb er al 1 keer samen met Gijs op gefietst.. ff naar t dorp een brief posten en terug.. 3 km ofzo..
@annemarie leuk fietsen met Gijs, wil ik ook graag gaan doen! @linnie super zeg! @ ondanks ik zondag mijn weegmoment heb zit ik nu op 10.5
Super chilleke. Moet zeggen dat ik nu nog niet streng genoeg ben geweest deze week. Heb af en toe wel gezondigd, maa rkwam vooral dat ik duizelig werd.
Heb het lijstje nog maar eens opgezocht... klopt voor geen meter meer! haha! maar das alleen maar een goed teken!!! @linnie en toch afgevallen (dan is dat toch prima!) Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg Linnie:______________ 12.3 kg ______ Chilleke __137.5 _____ 9.4kg _______heel veel Fruitje: Moonlight:
Wat is het rustig hier, hoe gaat het allemaal dames??? Hier super... vandaag weeg 135.7 dus 1.8 afgevallen en dan zit ik nu op....11.2 nu maar hopen dat ik hier niet op blijf hangen 8) alleen jammer dat niemand het ziet fijne zondag!!!
@ chilleke Dat niemand t ziet.. dat komt nog wel... Ik ben nu zo'n 20 kilo kwijt en juist de mensen van wie ik t wel zou verwachten hoor ik er niets over.. Soms juist uit onverwachte hoek wel...
Jeeeeeehhhhhhh weer een kilo kwijt. Nu in totaal al weer 2,5 kilo kwijt in nog geen 2 weken. Vandaag een fruitdag. Gisteren hadden we persooneelsfeest van jeroens werk en heb dus gewoon lekker gegeten waar ik zin in had Jammer genoeg vandaag geen sporten want hier is de maraton van eindhoven en kan dus niet bij de sportschool komen :'(
hoi dames mag ik me ook melden om mee te doen met het afvalclubje ? ik was voor mijn zwangerschap 21 kg afgevallen gewoon puur door wat op mn eten te letten en omdat k me weer lekker in me vel voelde zitten, ging het vanzelf eigenlijk... toen raakte ik zwanger en tot mijn verbazing kwam ik de eerste 7,5 maand maar 4 kg aan (gelukkig). de laatste weken ging het harder ook vooral door vocht vasthouden had ik het idee totaal 11 kg bijgekomen en na bevalling 12 afgevallen... voelde me prettiger in mn vel dan voor zwangerschap ondanks mn flubberbuikje hahaha want in de zwangerschap waren mijn kont en benen dunner geworden en dat was duidelijk te merken in mn kledingmaat! maar goed toen de hormoontjes weer op peil kwamen kwam ik zo weer 6kg aan ik zat ook niet lekker in mn vel en sinds 2 weken weer wel, voel me happyer en ik denk dat het ook te maken heeft met mn galblaas die pas geleden verwijderd is ik was namelijk erg moe altijd en futloos... Afgelopen week ben ik in een paar dagen tijd gewoon zomaar 2 kg afgevallen omdat k me lekkerder voel heb ik ook minder honger dus dit is het moment om door te zetten natuurlijk! ik heb aardig wat overgewicht en er moeten er zeker 20 kg af! maar bij de eerste 10 zal ik al enorm blij zijn hoor!!! ik volg dus geen speciaal dieet, slechte ervaringen mee en blijf dan jojo-en.. ik weet dat het bij mij heel belangrijk is hoe ik me voel en als ik me happy voel gaat het gewoon vanzelf doordat ik minder trek heb .. buiten dat kan ik sinds 2 weken eindelijk fietsen met mn meissie omdat ik een mamafiets heb, en heb al aardig wat gefietst, voel me daardoor ook fitter natuurlijk... dus daar geniet ik nog maar even van nu met dit mooie weer voordat het weer totaal omslaat en ik minder zal fietsen (ivm gladheid in de winter en sneeuw ed) maar het begin is gemaakt dus ik doe graag met jullie mee!!!
thanks dat is een snelle reactie! ik zal zo even het topic verder doorlezen want dat hadi k nog niet gedaan zodat ik een beetje weet wie er hier nog meer meedoen oh ja ik ben dus 8 maanden geleden bevallen van onze mooie dochter, mijn steefgewicht is 75,5 kg dit omdat dat precies een gezond gewicht is daar ligt de grens volgens de meter van bmi... ik ben 1.72 en weeg nu 94 kg dat betekent een bmi van 32 maar ik zag net op de meter al dat wanneer ik nog 700 gram afval ik een bmi van 31 heb dat is weer mooi meegenomen haha en bij 90,3 kg gaat ie alweer naar 30, dus met een paar kg afvallen zak ik al aardig op de meter En bij 87,3 zit ik op de 29 en staat er ipv flink overgewicht en gevaarlijk overgewicht al u bent aan de zware kant houd u gewicht stabiel.... nou dat vind ik al een mooie mijlpaal om eerst even daarheen te werken want dat is iets wat helemaal niet zo ver van mn bed ligt natuurlijk dat gaat maar om 6,7 kg, als ik die nou vast kan halen binnen een maand of 2 dan ga ik volgend jaar in elk geval al een stuk gezonder in! had het eigenlijk noiot zo bekeken die meter, ik zag altijd alleen maar u heeft zwara overgewicht en dan zakte de moed me al ind e schoenen!!! maar nu ik zie dat met een paar kg eraf het al meteen stukken gezonder word heb ik er al een prettiger gevoel bij
Welkom stampvamp succes ermee (we zijn net als iedereen ook een maand kwijt ) @linnie super hoor @annemarie...ja hoop het vind het toch wel wat al
oh zag bijna je bericht niet omdat ik mijne aanpastte haha maar idd balen van de verloren maand maar ja niks aan te doen helaas
Ben even zo vrij geweest om het laatste lijstje dat ik kon vinden erbij te halen en mezelf toe te voegen, maar ik begreep wel dat door de maand die nu weg is de getallen niet meer kloppen, misschien kan iedereen dat zelf even up te date maken ??? wegen jullie allemaal op maandag?? Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg Linnie:______________ 12.3 kg ______ Chilleke __137.5 _____ 9.4kg _______heel veel Fruitje: Moonlight: Stampvamp:94.0 kg___ 2.0 kg______ 18.5 kg
nee, ik weeg op zondagochtend maar aangezien het vandaag zondag is, mijn aangepaste gewicht erbij: Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg Linnie:______________ 12.3 kg ______ Chilleke __135.7 _____ 11.2 kg _______heel veel Fruitje: Moonlight: Stampvamp:94.0 kg___ 2.0 kg______ 18.5 kg
wow je bent wel goed op weg zeg al 11,2 kg eraf!! volg jij wel een speciaal dieet ben het even kwijt want het was zoveel info dat teruglezen sorry!
de mijne ook even aangepast . Is vanaf dat ik weer opnieuwbegonnen ben. Dus vanaf de zwangerschap ben ik al 15 kg kwijt Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg Linnie:____99.9kg____ 2.5 kg ______ Chilleke __135.7 _____ 11.2 kg _______heel veel Fruitje: Moonlight: Stampvamp:94.0 kg___ 2.0 kg______ 18.5 kg
ik doe weight watchers online (dus geen meetings) maar werkt super en het belangrijkste, heb niet het idee dat ik op dieet ben