20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    heb t ook heel even gedaan een paar jaar terug maar dan via cd rom en dan met een vriendin die wel heel vaak bij meetings geweest was en dus goede steun was omdat ze precies wist hoe of wat!
    maar ik hou me toch liever bij het opletten met eten werkt voor mij beter, en dat ik dus sowieso lekkerder in mn vel zit wan tals dat niet is, dan kan ik bij wijze van spreken mezelf uithongeren en nog niet afvallen...

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    En hoe gaat het dames?

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    :D:D:D 't gaat toppie hier!!!!

Ik ben over de -20.... gisterochtend woog ik 94.0

Vanaf 1 juli ben ik 21.2 kilo kwijt... Op naar de -25..( de volgende mijlpaal)

En dat in 11 weken tijd... Stel je eens voor wat dat zou kunnen betekenen rond de jaarwisseling..Dat is ook nog zo'n 11 weken.. 35 kilo eraf... zou t me lukken????

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goed hoor annemarie :D echt super knap!!! Zien veel mensen het al? En hoeveel maten ben je nu gezakt ;)

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ja mensen zien t ook.... Een cliënt begon al over mn werkjasje "die is je echt veel te groot en je lijkt er zo dik in"..

Met kleding ben ik van 54 naar 48 gezakt al... :D

maar loop nog in mn oude kloffie want t gaat zo vlot met afvallen dat ik t zonde vind om passende kleding te kopen... tenzij t echt niet meer kan...

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wooow das wel gaaf, kun je weer bijna in "normale" kledingmaten shoppen :) ik heb ook geen idee wat voor maat ik nu heb. Had voor zwangerschap 54 en na...56 :( maar goed mijn broek zakt van me kont en heb mijn vriend gevraagd mijn riem aan te passen met extra gaatjes ;)

Al kan ik het me nog voorstellen om heel slank te zijn ;)

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Annemarie: Super zeg. Zoveel maten verschil al. Je zal je wel heel trots voelen. KNap hoor.

Hier is er weer wat af. Van de 110 tijdens zwangerschap naar 99.9 met bv. Nu in nog geen 3 weken tijd al weer 96.5.
    Gisteren voelde ik me wel beroerd. Maar kon ook zijn door de stress van de KA. Mike drinkt heel slecht. Maar max 100 ml bij een voeding(Heeft reflux en krijgt hier medicatie voor).
    Nu moest ik van de KA het nog een week aankijken en hem max 30 min voeden. Als hij afvalt gaan ze pas wat doen. :S
    Dus was een beetje over de zeik dat een kind zich eerst rot moet gaan voelen voor ze wat doen. Nu kan ik het wel bergijpen. Want het kan ook zijn dat hij aan weinig voeding genoeg heeft ;)

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan
    Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg
    Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg
    Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg
    Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg
    Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg
    Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg
    Linnie:____99.9kg____ 3.4 kg ______
    Chilleke __135.7 _____ 11.2 kg _______heel veel ;)
    Fruitje:
    Moonlight:
    Stampvamp:94.0 kg___ 2.0 kg______ 18.5 kg[/QUOTE]

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    goh, linnie wat vervelend!!! hopelijk gaat het snel beter met hem!

hier gaat alles goed, al ben ik nu wel nerveus voor zondag (weegdag) hoop gewoon zo dat het niet stagneert... hebben jullie dat ook gehad, dat het na 10 kilo even stil staat en hoe lang duurde dat? voor het zelfde geld ben ik gewoon afgevallen ;) maar toch hou er stiekum wel rekening mee!!!

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Annemarie, wat goed dat je al zoveel kwijt bent! voor ik zwanger raakte woog ik ook een hele tijd 113 kg en toen ben ik dus ook 21 kg afgevallen voor ik zwanger raakte en wat is dat al een heerlijk gevoel! ook al ben je dan nog te zwaar dat je zoiets al bereikt hebt is super!!!

ik weeg nu dus 94, eerst na bevallign 90 maar ben 6 aangekomen laatste maanden, en nu dus 2 eraf...

gisteren chinees op bij mn moeder die was jarig en een paar borrels, godzijdank was er niks bij vanmorgen hahaha dus heb nog een paar dagen over om streng te zijn er en hopelijk 1 af te krijgen deze week...

linnie, wat vervelend van je zoontje zeg en idd ewl stom dat een kind zich eerst beroerd moet voelen voor ze iets doen, hopelijk komt het snel goed allemaal! kan me goed voorstellen dat je daardoor stress hebt hoor! is natuurlijk niet leuk als je kind wat heeft en ze niks doen ..

chilleke, ik had destijds met veel afvallen wel dat het na de 10 kg idd wat minder snel ging eerst vloog t eraf... moest wat meer ervoor doen maar toch wel min 0,5 kg elke week maar meestal lukte 1 ook wel.. maar had dan natuurlijk ook nog genoeg overgewicht dus dat scheelt ook wel haha iemand die maar 15 kg kwijt hoeft en dan 10 al kwijt is zal er meer moeite mee hebben wat ik begrijp van vriendinnen tenminste...
    hoop voor ej dat je gewoon wat kwijt bent!!

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Zo wat is het hoer rustig ;)

Effe een illegaal berichtje want ben aan het werk. Maar vanmorgen gaf de weegschaal 133.9 aan. Dus zit nu op 13kg geloof mijn ogen haast niet!!!maar goed!!!

Nu weer aan de bak ;)

12. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat goed! werk ze!
    ik ga dadelijk wegen moest er snel uit met mn dochter want die was ongeduldig dus zometeen even wegen..
    heb niet het idee dat er wat af is eigenlijk maar denk ook niks erbij maar goed al is het maar een halve kg dan is het weer mooi meegenomen... lets hope so haha

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Chilleke: Super zeg. Ik heb dit weekeind een slecht weekeind. Heb pannekoeken op :$
    Dus vandaag maar een fruitdagje inlassen, dan komt het goed ;)
    Moet wel zeggen dat ik ook elke keer wat bloedverlies heb . 1x na het plaatsen van de mirena.
    Ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar het zet niet door zeg maar. Wel heb ik heel veel trek in snoep/chocolade enz.
    Maar we doen ons best om niks te nemen :D

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en stampvamp? is er wat af?

@linnie lekker hoor pannekoeken :D

vandaag weer eens werken :( zooo geen zin in...

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Linnie:____99.9kg____ 3.4 kg ______
    Chilleke __133.9 _____ 13 kg _______heel veel ;)
    Fruitje:
    Moonlight:
    Stampvamp:94.0 kg___ 2.0 kg______ 18.5 kg

16. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Yes!! weer afgevallen...

nu 1,4 kilo eraf.. Vanmorgen was ik 92.6 Vanaf 1 juli ben ik nu 22.6 kilo kwijt..

17. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Chilleke, ja ik was weer 1 kg kwijt gelukkig... op naar de volgende haha

Linnie,pannenkoeken kunnen heel lekker zijn idd maar ik lust het echt niet zonder een berg stroop en suiker haha dus dat laat k maar eventjes al heb ik wel een paar kaarten gespaard bij AH voor 2e pannekoek gratis en mn vriend vind het heerlijk dus zullen het binnekort wel een keer gaan eten haha

Annemarie, wat goed van je! en dat in zon korte tijd zeg!!

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    super annemarie :D ik hoop dat ik ook zo op de -20 zit, maar goed, ik mag niet klagen ;)

Gister had ik echt nog zooo veel punten over... en aangezien mijn vriend weg was, heb ik hem langs de mac gestuurd voor 1 big mac (wel liefst 13 punten in ww taal :p) maar goed, het was in gecalculeerd!!! en hij was verrukkelijk!!! :d haha da was zo lang geleden. maar goed, ik ga daar toch voorlopig niet meer eten, als ik zie hoeveel wwpunten dat kost :$ echt ongelofelijk maar goed ;)

zo vandaag effe werken en dan vanavond lekker thuis :D

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Linnie:____99.9kg____ 4.4 kg ______
    Fruitje:
    Moonlight:
    Stampvamp:94.0 kg___ 2.0 kg______ 18.5 kg

Af en toe iets slechts moet kunnen toch.
    Ik doe niet meer echt ene dieet, maar eet gewoon minder en sport 3 a 4 x in de week en dat gaat goed. Val nog steeds af ;)

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Linnie:____99.9kg____ 4.4 kg ______
    Fruitje:
    Moonlight:
    Stampvamp:94.0 kg___ 3.0 kg______ 17.5 kg

en idd af en toe een big mac of wat lekkers moet kunne, ik persoonlijk moet dat echt af en toe doen de fout in gaan hoor want anders houd ik het niet lang vol .. heb liever dat ik een paar weken niks afval maar wel een keer kan zondigen maar dat het wel gelijk blijft verder dan dat ik maandenlang elke week veel afval maar echt nooit wat lekkers kan nemen!
    want dan gaat het op den duur fout zodra ik weer wel wat lekkers pak, dat heb ik afgelopen jaren wel gemerkt...
    maar so far so good hier haha

Deel Deze Pagina