Meiden, ben ook weer terug van vakantie. Heb niet alles bij gelezen, heel vluchtig even. Zag alleen dat er een hele oude lijst gepakt was en ik er niet meer tussen stond. Dus zal me zelf er snel weer tussen zetten. Was bang 2 kilo's aan te komen maar zit gewoon nog op hetzelfde gewicht. Terwijl ik niet echt heel streng ben geweest. Was dus superblij.
hej corina, heel zp is gecrasht en zijn een maand aan alles kwijt, dus ook lijstjes Dus vandaar Fijn dat er niets bij is!!! Hier vandaag pizza op, wat een ongezonde week!!! maar goed, nu wel bang voor zondag
Oh echt waar Chilleke. Voordat ik weg ging had ik wel al de hele dag dat ik er niet op kon komen door werkzaamheden. Maar daarna weer wel en was alles er nog. Moet maandag weer trainen en wegen dus zet mezelf dan wel weer bij het lijstje. Was al lang blij dat er niets bij was, had rekening gehouden met 2 kg erbij. Toch wat meer gesnoept en meer brood op. Dus viel heel veel mee. Gaat bij jou ook lekker man!
zie ook: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/229632-problemen-website-na-crash-database.html Maar goed, we zijn der gelukkig weer Ja, gelukkig wel!! heel blij mee, nu hopen dat er zondag ook wat af is!!!
Heb nog niet verder gekeken op de site. Heb alleen m'n 270 emailberichten doorgekeken en beantwoord haha. Zal eens gaan kijken Wie weet is er toch weer wat af. Soms weet je het echt niet.
pffff hoe zeg je tegen een oma (oma van mijn vriend) dat ik echt geen taart hoef terwijl ze ongevraagd met een (heel) groot stuk taart voor mij neus staat! En ik zei nog, oh dat hoef u toch niet te doen, ik hoef niet... toen kwam er een heel sip en beledigd gezicht op! ja, toen heb ik werkelijk met tegenslag zitten eten hij smaakte niet eens lekker.... pfff....
ik zou hem dus gewoon niet opeten snap best dat sommige mensen een beetje aan willen dringen van heb t speciaal voor je gehaald ofzo maar nee is gewoon nee toch.. beetje jammer dat ze dan met een beledigt en sip gezicht staat te kijken om eerlijk te zijn.. en dan voor een stuk wat niet eens smaakt haha
ja joh ik baalde behoorlijk, ze gooide het echt op de tour van... ja..maar jullie komen niet zo vaak blablabla... pfff........ nou goed... nou ik was enorm bang voor mijn weegmoment deze week, maar... er is toch wat af (ondanks een enorm slechte week, 1 bigmac, pizza, pannenkoeken en gourmet, oei wat klinkt dat slecht....) maar goed, deze week weer gewoon netjes en streng!!! maar ben nu dus 0.7 kilo afgevallen, niet zo veel als normaal, maar das ook niet zo gek haha dus zit nu op.... 13.7 goh had van de week toch iets. had van miss etam altijd maat 56 (na mijn zwangerschap) broeken, maar die broek kan ik alweer bijna dubbel aan doen... dus ik dacht,zal eens bij de h&m kijken, nog nooit gekocht daar, maar denk zal voor de zkrheid maat 54 doen... komt die spijkerbroek binnen, past hij wel, maar zit strak!!! dus schrok mij helemaal wild... maar toen vertelde een vriendin dat h&m altijd klein valt en dat je da niet kan vergelijken met miss etam broeken. dus ga binnenkort maar eens bij de miss etam kijken voor een broek,misschien word ik dan gelukkiger van een broekmaat maar ga Gijs uit zijn bedje (ja nu pas ) plukken, hij heeft heerlijk uitgeslapen, en ik dus ook (dank je wel Gijs) nou fijne zondag iedereen!!!
Ik ben afgelopen woensdag ff wezen shoppen met mn moeder.. Heb een leuke tuniek en 2 shirtjes bij M&s gekocht.. maat XL en 2 keer L.. Van miss etam heb ik ook al veel maat 54 uit de kast gehaald.. 52 ook trouwens.. Ook mn broeken in 48 beginnen al wat "afzakkerig" te worden.. Vanmorgen weer stiekem gewogen.. 91.8 vanaf 1 juli nu zo'n 23 kilo foetsie... Morgen officieel wegen..
Chilleke dat viel dan weer honderd procent mee, dat er toch wat af is. H&M valt inderdaad erg klein, koop ik zelf eigenlijk bijna nooit. Wow... je hebt lekker uit kunnen slapen. Hier eentje die uitslapen niet echt kent. Annemarie, echt al een super resultaat man! Hier voor de vakantie nog wat geshopt bij Esprit, alle broeken zakten af. Heb nu 2 heerlijke spijkerbroeken waar ik weer even mee vooruit kan. En ook een paar shirtjes. Gewoon een lekker gevoel dat je dan weer wat anders aan kan.
yijha!! vanmorgen weer wat afgevallen.... Ik woog 91.5 kilo.... De 25 komt steeds dichterbij... ik ben nu 23.7 kilo afgevallen...
hai, ik ben zelf in totaal 30 kilo afgevallen, dit door met brood te stoppen en mijn allergrootste vriend SUIKER... ik heb er 2jaar over gedaan en heeft heel veel moeite gekost. nu ben ik op dit moment zwanger en merk dat de heupen weer wat breder worden, jeetje wat vind ik dit moeilijk. natuurlijk is een kleintje het mooiste wat er is, maar na zoveel pijn en moeite van het afvallen vind ik dit toch erg lastig. maargoed des al niet te min wil ik iedereen die nog bezig is met afvallen heeeeeel veel sterkte en succes wensen... ging het er maar zo makkelijk af als het eraan kwam....
Hoi Allemaal.. Hier begonnen met afvallen op 8-6-2010 en op dit moment al 18 kilo kwijt. Ik doe het onder begeleiding van een dietiste en dat bevalt me prima! Het gaat nog steeds goed en valt de laatste weken een kilo per week af. Dankzij de dietiste heb ik mijn hele leef/eet gewoonte om gegooit. Ik wil in totaal 40-45 kilo kwijt dus ik heb nog even voor de boeg. Ik wens jullie allemaal veel succes met deze strijd!
wow wat goed dames! ik ben weer 0,5 kg kwijt .. had t niet verwacht eigenlijk want heb gisteren nog friet speciaal op en een paar borrels haha maar toch die halve kg eraf.. en wat ik nog fijner vind misschien is dat toen we gsiteren naar mn schoonouders gingen mn schoonmoeder en haar vriendin meteen zeiden wat zie je er geod uit ben je afgevallen= toen zei ik ja en ze zeiden dat je het al goed ziet dus dat vind ik wel heel leuk na die paar kg! geeft me weer een lekker gevoel en goede moed om door te gaan! moet zeggen dat k ook lekkerder in mn vel zit al hoor draag wat makkelijker de strakkere dingen weer en stoor me niet meer zo erg aan dat beetje buik wat erover hangt want het is duidelijk al wat minder en heb gisteren dus voor het eerst een strakke top aan gehad die ik maanden terug gekocht had en toen nog ECHT niet aan kon.. en nu stond hij dus prima en kreeg ik ook complimentjes dus helemaal goed maar goed ik ben er nog lang niet! maar ik zag op de bmi meter dat ik nog maar 1,7 kg af hoef te vallen en dan val ik al onder u bent wat aan de zware kant houd u gewicht stabiel dus dat is al beter dan dat het risicos met zich meebrengt en dat is voor mij lang geleden dat er dat op heeft gestaan dus dat vind ik al mooi bereikt als het zo ver is
wat fijn stampvamp!!! super!!! @manony bedankt kom gerust mee kletsen, veel succes van je zwangerschap. snap wel dat het lastig is, maar goed er komt idd iets moois voor terug!!! @ukkie2009 wat super zeg!! goed bezig ik wil ook zeker 50 kilo kwijt... al kan ik me niet voorstellen dat het me gaat lukken, ondanks ik wel al 13.7 kwijt ben. maar toch als je gezellig mee wilt kletsen, ben je van harte welkom!!
Oh jee is ze helemaal niet meer actief dan Chilleke? Manony, zou niet helemaal zonder brood kunnen. Maar eet ook aanzienlijk minder brood. Bevat veel koolhydraten hè. Kan me voorstellen dat je het nu dan wel moeilijk vind dat je heupen breder worden. Merk het bij mezelf ook. Ben daar ook veel breder geworden. Ukkie je bent dan toch al heel wat kwijt. Stampvamp, leuk is dat hè als ze zien dat je afgevallen bent. Is toch een complimentje.
staat bij haar account: niet meer actief...dus ze is weg denk ik maar ik zou helemaal niet zonder brood kunnen!! veels te lekker, eet nu nog heel veel brood (8 stuks) anders kom ik niet aan mijn punten haha! (voor nieuwkomers: ik doe weight watchers)