20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Chilleke, vreemd zeg. Zou ze er afgegooid zijn dan?
    Ik ben ook echt een broodeter, niet gek met een eigen bakkerij.
    Toch eet ik maar 1x per dag brood en dan ook maar 2 sneetjes.
    At voorheen veel meer brood.

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Klopt tinkerbell heeft zich uitgescheven omdat ze het nog al druk had en geen tijd meer voor zp.
    Hoorde ik bij de meimama ;)

Hier ook weer wat kwijt. In totaal nu 15 kilo kwijt

3. manony

manony Lid

25 okt 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja brood is zo heerlijk.... maar voor mij echt de duivel :D
    en dat voor een dochter van de bakker :D
    nu ik zwanger ben mag het weer, haha er zitten natuurlijk ook wel goede bouwstoffen in....
    plus het feit dat ik het op crackers alleen in deze situatie niet vol hou.
    ik ben nu opzoek naar een goede en gezonde manier om mijn ' ik heb zin in 3 quarterpounder menu's van de mac donalds' te stillen....

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    super!

en zonde... was altijd wel gezellig!

5. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Hallo,
    Mag ik mij ook aansluiten bij jullie?
    Ik ben maandag 11okt begonnen te lijnen was toen 95,2kilo.
    ben nu 2 weken verder en gister gaf de weegschaal 90,6 aan dus ben in 2 weken al 4,6kilo afgevallen:)
    Ik heb het sonja bakker boek even doorgelezen wat ik allemaal mag hebben dus doe het verder zelf kijk niet meer in haar boek.
    Wil er 20 kilo af hebben,maar ben ook bezig om zwanger te worden dus dan moet ik wel stoppen, maar zolang ik dat nog niet ben wil ik proberen flink wat kilo,s kwijt te raken;)

groetjes bibaatje

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Linnie, jammer dat Tinkerbel er niet meer is.
    Maar is haar keuze en respecteer ik. Ben ook een tijd bijna niet actief geweest.

Manony, haha ook toevallig dat jij een dochter bent van een bakker. Ben zelf getrouwd met een bakkerszoon. Manlief is er als klein kind in opgegroeid. Ja er zitten zeker goede bouwstoffen in brood. Maar helemaal zonder zou ik nooit kunnen.

Welkom bibaatje!
    Je hebt hetzelfde startgewicht als ik. Bij mij moet er ook zeker 20 kg af. Is al een goed resultaat in 2 weken tijd.

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Voor mij momenteel helemaal geen brood... slechts 5 crackers op een dag..

Maar goed.. Heb zojuist een broek in maat 44 gekocht..... had een 46 aan, maar die was echt te groot.. Machtig.. wat geeft dat toch een goed gevoel...echt ff een klein feestje in de paskamer staan vieren..

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    @bibaatje welkom! wat goed dat je er zoveel af hebt in een paar weken :)

@ annemarie wat knap dat je dat kunt geen brood ik pak ook regelmatig een paar crackers ipv brood maar kan ik niet de hele dag op teren meestal.. maar vind crackers ook erg lekker meot ik zeggen hoor soms heb ik helemaal geen zin in brood en eet ik dat liever dus adt komt mooi uit dan haha

snap dat je je super voelde dat 46 te groot was!!! helemaal top :D
    ik stond laatst bij shoeby zag een leuk kort spijkerrokjes en hij hing er alleen in L of XXL dus ik denk ik gok het erop het was stretch en de L pastte gewoon :D vond ik ook echt heerlijk haha
    maar t ligt ook erg aan het model bij mij welke maat ik pas hoor want heb nog beetje zwangerschapsbuikje en met sommige modellen zit het daar dan net te strak nog..

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wauw super goed Annemarie!!!
    Dat geeft je echt een super goed gevoel hè.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    welkom bibatje ;)

Wou Annemarie, dat is gaaf maat 44!!

K heb net via wehkamp een maat 52 broek gekocht...ben beniewd of hij past. en anders is het een mooi doel om naar te streven ;) nmaar hij komt vandaag binnen, dus ga duimen:p
    haha

vandaag lekker nog vrij en morgen beoordelingsgesprek...(pfff...zenuwachtig!!!)

11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ga voor je meeduimen dat hij past en je er niet naartoe hoeft te werken :)
    spannend beoordelinggesprek, ben je zenuwachtig of niet?
    en wat denk je zelf?

ik ben druk aan het solliciteren al maanden maar de moed is me in de schoenen aan het zakken om eerlijk te zijn :(
    heb na de bevalling ontzettende rugklachten gehad en bekkenklachten ook, toen dat minder werd kreeg ik ineens galsteenkolieken.. de galblaas eruit gehaald en heb geen enkele keer rugpijn meer gehad gelukkig..
    maar werk vinden lukt echt nog niet, heb altijd gewoon leuke baantjes gehad maar niks voor langere tijd waarvan ik dacht daar wil ik echt jaren werken...
    en nu ik een dochtertje heb wil ik zo graag een baan waarvan ik weet daar zie ik toekomst ... mara er zit nogal een gat in mn cv doordat ik in zwangerschap mn baan verloor en dus de tijd na bevalling die ik niet gewerkt heb door die klachten..
    heb totaal geen inspiratie meer over voor een goede brief terwijl ik daar nooit moeite mee gehad heb ..
    wil graag weer werken een paar dagen maar pff het valt niet mee :(

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nee kan ik me voorstellen... zo ellendig dat solliciteren!! in wat voor branche zoek je het?

nou sinds ik er werk, zo 3 jaar heb ik al 6 leidinggevende gehad...:S maar goed, nu heb ik er 1 die ik niet goed vind, heb het idee dat hij mij niet mag... dus ik weet dat ik mijn werk goed doe, en ik heb alleen maar goeie beoordelingsgesprekken gehad tot nu toe. maar omdat ik niet klik met hem, ben ik er zenuwachtig voor. hij gaat in april (gelukkig) weer weg! maar goed...morgen toch nog het gesprek! we zullen wel zien!

13. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Hallo iedereen!

Mag ik ook meekletsen?
    Ik ben nu 3 weken bezig met afvallen, ben begonnen bij 87,5 kilo.
    Vorige week een dip gehad en ben blijven hangen op de 85,5 kilo.
    Dus in 3 weken toch nog 2 kilo kwijt.
    Mijn eerste streefgewicht is de 70 kilo halen voor mijn verjaardag (28 mei) en daarna wil ik naar de 65 kilo. Rond de zomer gaan we misschien voor een derde kindje. :)

Ik zal me even voorstellen.
    Ik ben Monique, 29 jaar en woon in Culemborg (sinds een jaar, kom oorspronkelijk uit Meppel). Samen met Michael, dochter Sarah van 4 en zoon Kevin van net 2 jaar.
    Ben thuisblijfmoeder. Al zo'n 15 jaar tub ik met mijn gewicht, op mijn 20ste een keer 10 kilo afgevallen door geen cola meer te drinken.

Sinds een klein maandje ging bij mij de knop om, ineens wist ik het, ik kan het! Ik ben er nu ook echt klaar voor. Ben begonnen met Sonja, maar ben er mijn eigen draai aan gaan geven.
    Nu moet ik mezelf alleen nog een schop onder m'n kont geven om weer te gaan sporten :)

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    @chilleke, lastig als je een leidinggevende hebt waar je niet mee klikt, hopelijk pakt het toch goed uit (tis goed dat je daarvoor altijd goede gesprekken hebt gehad in elk geval ;) )
    ik zal voor je duimen dat het goedkomt!

ik heb hiervoor op tankstations gewerkt vond ik erg leuk, maarrrrr de laatste ben ik dus na mn proeftijd buitengegooid omdat ik zwanger was ondanks dat er eerst gezegd was is geen probleem heb je zien werken wil je houden!
    die daarvoor was mn contract net verlengd maar die leidinggevende die op dat station terugkwam (was jarenlang overspannen wilden ze buiten hebbe ivm fraude maar ze kregen het niet voor elkaar) daar had ik het niet op.. ineens verdween er telkens geld bij iedereen uit kassa (bij mij nog niet maar een van de anderen was mn vriend en steek mn handen voor hem in het vuur en WEET dat hij dat niet ontvreemde of zoveel fouten maakte want hij is net als mij erg goed met geld, een keertje fout ok, maar telkens nee..) en dit was voor hij terug was dus niet het geval...
    en ik voelde me dus niet prettig omdat ik bang was dat er bij mij ook van die dingen gingen gebeuren..
    hij was ook nooit bereikbaar tijdens het werk stond je daar met storing niks deed het en geen leidinggevende te bereiken dat soort dingen..
    dat wasi k beu.. dus ben gegaan...

verder weinig opties bij tankstations ivm vervoer en werktijden dus dat wil ik niet meer.. woon stuk uit de richting van alles nu..
    heb geen auto dus wil iets wat makkelijk te bereiken is..
    eigenlijk wil ik zelfs een hele nieuwe richting op wil graag een baan als vertegenwoordiger en eerlijk gezegd hoop ik wat te vinden waar ik een kans krijg als beginner.. heb namelijk een vlotte babbel en beschik over de juiste kwaliteiten..

ik vind namelijk dat ik meer in mijn mars heb dan al de baantjes die ik tot nu toe heb gedaan alleen zit ik met het probleem cv, en mn inspiratie voor een goede brief is op t moment ver te zoeken dus mijn vriend gaat me deze week even op weg helpen..
    het is niet zo dat ik verder niks anders bekijk hoor qua vacatures, ik solliciteer ook op de rotbaantjes waarvan ik weet dat houd ik niet lang vol en daar zie ik geen toekomst ivm het geld.. want dat is nodig.. maar ik hoop zo dat ik ergens een kans krijg ..

mijn vriend is ook vertegenwoordiger geweest had ook geen ervaring en is ook met zijn babbel binnengekomen dus ik hoop dat hij me op weg kan helpen!
    krijg zo bezoek dus ik reageer straks pas weer :)

@momisake even kort omdat ik bezoek krijg dus, welkom!

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :D:Dwhaaaaa hij kan dicht... maar zit nog wel iets te strak, maar ... het is 52!!! haha:D:D:D kijken of hij wat uitrekt, en anders nog heel even laten liggen, dan pas k hem snel wel :D haha

@ momisake welkom, klets gezellig mee!

@ stampvamp, lastig hoor. hoop dat je snel iets leuks vind wat bij je kwaliteiten past en dicht in de buurt is!

16. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat fijn dat hij dicht kan ... hier nog een hoor heb ook een hele gave spijkerbroek gekocht via internet besteld en hij kan dicht en staat echt goed , maar bij mn buik vind ik het nog niet zo mooi omdat het een laag model is kan ik die dus niet net dat beetje verhullen haha
    dusi k bewaar hem nog ff tot dat wat platter word ...
    maar lekker gevoel he als zon broek dan past in kleinere maat!!

momisake, dat is ook echt nodig he dat die knop bij je omgaat.. ik riep ook al sinds bevalling ik wil afvallen maar ik voelde gewoon het lukte niet.. en pas op het moment dat je die knop om kunt zetten gaat het ook lukken.. ineens van een op andere dag geen moeite met wat minder eten en geen honger extra.. toen was er meteen 2 kg af en toen dacht ik nu doorzetten.. nu is er de week erna 1kg af en daarna 0,5 maar ik moet ook zeggen dta ik niet heel streng ben ofzo hoor als ik zin heb in wat chips ofzo vind ik dat ik het moet kunne pakken want ik weet als ik alles laat staat dat ik weer ga jojo/en en daar heb ik echt geen zin in!
    dan maar een weekje niks eraf of 0,5 kg ipv wat meer...
    en als er een week is dat ik bijv wel heel gezond heb gegeten den hele week dan compenseert het weer he..

ik vind het persoonlijk moeilijk als mn vriend tot half 9 werkt en pas rond 21u thuis is om dan altijd zelf gezond te koken...
    als het lukt kook ik wel en wacht ik op hem mar soms heb ik ook verdomde honger dus dan eet ik vast.. of soms kook ik dus voor mij alleen of ff snel boterham gewoon..
    vind het ongezellig om rond etenstijd dan alleen te moeten eten..

maar heb me wel voorgenomen om daar wat meer op te letten en ook wat meer te gaan varieren want hier komt het best vaak op dezelfde dingen neer !

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    @ Momisake je hebt nog effe de tijd, en goed dat de knop omgegaan is, zonder lukt het idd niet!!

@ stampvamp dat vind ik ook lastig hoor, alleen eten.... mijn vriend gaat over 2 weken een week naar engeland voor zijn werk!
    maar dan zie ik er ook tegenop om iedere dag alleen te koken. ook voor het eerst een week alleen met Gijs... pfff...we zullen wel zien!!!

maar goed... vandaag weer weeg moment en deze week -0.7!
    gaat niet zo snel meer als eerst! maar toch gaat er wat af.. dus zit nu 14.4 :D:D:D

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan
    Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg
    Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg
    Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg
    Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg
    Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg
    Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg
    Linnie:____99.9kg____ 4.4 kg ______
    Chilleke __132,5_____ 14.4 kg _______heel veel ;)
    Fruitje:
    Moonlight:
    Stampvamp:94.0 kg___ 3.0 kg______ 17.5 kg

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Momisake, goed van je dat je de knop hebt omgezet.
    Heb er ook heel lang tegen aan gehikt en dan ineens vind je op de één of andere manier de kracht om door te gaan. Super goed van je!

Chilleke netjes hoor.

Zit hier nu op 83,5 kg. Zal mezelf ook weer ff op de lijst zetten

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan
    Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg
    Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg
    Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg
    Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg
    Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg
    Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg
    Linnie:____99.9kg____ 4.4 kg ______
    Chilleke __132,5_____ 14.4 kg _______heel veel ;)
    Fruitje:
    Moonlight:
    Stampvamp:94.0 kg___ 3.0 kg______ 17.5 kg
    Corina:_____92,5 kg ___9 kg _______ 15 kg (in elk geval)

Deel Deze Pagina