Hoi hoi, Ik zit inderdaad ook al bij het andere forum, maar wil hier graag meelezen, en misschien wel wat tips opdoen! Altijd handig! Ben nu bijna 8,5 kg kwijt, maar wil er zeker nog 20 of iets minder af hebben. Liefs.
Hai die hai, Ja maar als ik hem wil plaatsen, dan krijg ik alleen tekst en dan staat het ook niet netjes meer..... Kimmetje, moet ik jou er ook bij zetten, bij het lijstje? pffff pakte net wat lekkers voor me zoontje, een beetje chocolade, heeft ie nog over van pasen. En ja hoor, een heeeeeel klein stukje genomen. Toen zag ik udat er nog wat kaasrijstecrackertjes lagen in de kast. Waren er maar een paar hoor......moest gewoon ook ff op haha. Gelukkig adviseert sonja van die japanse mix.....als je mega veel trek hebt of zo..... Merk dat ik het moeilijkste tijdstip vind zo na 3 uur. Maarre ga weer goed verder hoor!!
Wow Kimmetje jij gaat goed 8) Heb jij misschien nog tips? Mama dat zijn idd wel 'gezonde' tussendoortjes, maar beter niet doen hoor als het niet in het menu staat *kijkt streng* Ik plas ook superveel, maar hou ook nog aardig wat vocht vast, komt vast door de hormonen die ik nog in mijn lichaam heb.. Hier gaat het prima. Aangezien ik snel resultaat wil neem ik altijd fruit als tussendoortje, ook al staat er iets anders. Ook neem ik mijn avond tussendoortje niet, dat ene speculaasje oid word ik toch niet vrolijk van Jammer dat het schema niet lukt, misschien iemand anders die er meer verstand van heeft?
Waardoor zijn jullie zoveel aangekomen? Als ik vragen mag? Ik ben toen ik zwanger was van Jordy gestopt met roken en toen ben ik bijna 30 kilo aangekomen, was er bijna 10 kwijt, maar had toen geen zin om te lijnen omdat ik toch wist dat er nog een 2de kwam. (Ben toen zoveel aangekomen omdat ik toen gestopt ben met roken en ben gaan snoepen ) Nu wil ik dus alle aangekomen kilo's er straks weer af zijn. Hoop dus dat de bv al zijn werk doet en anders als ik gestopt ben ga ik maar sonja bakkeren
goeiemorgen meiden, ik ben superblij....devweegschaal gaf vanmorgen alweer minder aan. ...nu al 1.8 eraf! yehhhhh ik heb aanleg voor overgewicht, altijd al aan de zware kant geweest en altijd al in de weer met afvallen geweest
Lin, hier ook gestopt met roken. toen de zwangerscap van Fenna en toen idd de wetenschap dat ik 'toch weer snel zwanger zou zijn'. Nu ben ik klaar met kinderen (althans, voorlopig wel en misschien wel voor altijd) dus nu moet ik er echt voor gaan Mamaatje: Joehoeee super Dat doet een mens goed! Hier: Wow gaat hard Ik begon maandag op 99.5 kg en zit nu op 97.1 kg Ach, de eerste week gaat altijd hard, en voor de motivatie is het super Nu spring ik snel onder de douche, de oudste is net naar de gastouder, de kleine man ligt nog te slapen. Om half 10 komt het CB langs *blugh*
Goed hoor Tinkerbel!! Weer keurig aan me dagje tot nu toe gehouden. Vandaag op me werk ook een half uur gewandeld met een client. Dus dat helpt ook weer voor het verbranden van calorietjes. Liefs van mamatje
lekker tink. dat het zo hard gaat. En tuurlijk komen de weken dat je stil staat, maar daar komen we ook doorheen. Mama77: Knap hoor dat je het zo ook vol hou. Mijn gewicht zeg ik liever niet ik schaam me er nogal voor Zit nl ook een collega op het forum en die hoeven niet alles te weten. Als ik op gewicht ben zal ik het wel laten weten wat ik gewogen hen Ben trouwens als weer een kilo kwijt. Gaat echt lekker. ALs het zo doorgaat hoef ik niet eens meer na de bv af te vallen hahahhaha
Nou, had ik gereageerd vandaag, is mijn bericht gewoon verdwenen! Zal wel iets verkeerd hebben gedaan... @Linnie: Als je je gewicht niet wilt zeggen, moet je het niet doen, hoor. Kan het me voorstellen als je weet dat er een bekende op het forum zit. Maar je ervoor schamen moet je niet doen, hoor. Ik ben ooit ook behoorlijk dik geweest. Het gaat er maar om dat je je best doet, hè? En nu gaat het even lekker vanzelf voor je: fijn hoor! @Mamatje: Goede dag gehad, lees ik. Fijn! Hier ook wel, hoewel hongerig en bijna in de verleiding gekomen er de brui aan te geven. Maar ik ben de afgelopen weken al zo vaak gestopt-begonnen-gestopt-begonnen, dat kan ik echt niet nog een keer doen! Trouwens, kun je het schema niet via de knop 'bijlagen beheren' toevoegen? @Tinkerbel: Goed bezig, hoor! Ik ga me vrijdag wegen, na vier dagen SB. Ben benieuwd! Viel het mee met het CB?
Oh, en dan nog hier. Nou, zoals ik schreef: bijna in de verleiding gekomen, maar niets extra's genomen. (Nou ja, behalve dan een Optimel-kwark. Ik moet gewoon een toetje hebben, na het eten.) En het was een karige dag, hoor. Hoop dat ik morgen weer wat meer motivatie heb. Bweeh. Kennen jullie dat? Dat je meer motivatie hebt als je bent afgevallen en als het dus goed gaat? Op zich logisch, maar als je lichter bent, is doorgaan met lijnen juist minder nodig dan als je zwaarder bent, toch? Hm, ik druk me wat vaag uit, volgens mij. Zo, nou lekker even voor de tv ploffen. Fijne avond, allemaal!
tis gelukkig niet dat ik tonnetje rond ben hoor Maar er mag n0g wel 20 kilo af Maar gaat zeker goed komen. Owen knap hoor dat je de verleiding heb weer staan. Wees maar trots op jezelf.
Even snel want de kleine is het zat in de box Vanmorgen weer 0,6 kg eraf dus in totaal al 2,9 kg eraf deze week I love Sonja Vanmiddag meer als ze allebei op bed liggen
@Tinkerbel: Fijn zeg! Dat motiveert! Ik ben benieuwd wat het voor mij gaat worden, morgen. Het zal wel niet zo spectaculair zijn, omdat ik al een tijd bezig ben, maar ik hoop toch wel op een halve kilo. Al is dat voor vier dagen misschien nog wat teveel gevraagd... @hier: Ik heb een aantal dingen bedacht waarmee ik mezelf mag verwennen iedere keer als er twee kilo af is. Een ideetje van mijn vader, en ik voel me nu al veel gemotiveerder! Als alle acht eraf zijn, mag ik van mezelf twee mooie, nieuwe spijkerbroeken kopen. (Die zitten dan gelijk zo mooi.) Zo'n zin in! Die acht kilo doen we even, haha!
Ja, he? Ik kan zo blij worden van een mooie spijkerbroek die perfect zit en waarin ik mooi slank lijk. Nou is het altijd wel even zoeken naar de juiste, maar o wat heb ik daar zin in!
hahhahaha ja dat begrijp ik. Ik ben ook erg blij als ik die stomme zenagerschapsbroeken niet meer aan hoeft en er geen vet meer over een gewone broek heen komt