20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Meestal zit er wel iets verschil tussen, maar niet zoveel.
    Zeker omdat ik alleen nog maar yoghurt op had. Dan maar even afwachten hoeveel het vrijdag is hè
    Ja die friet saté was echt lekker. Kon niet eens alles op, m'n maag is flink gekrompen geloof ik

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden,

Ik wil ook graag meedoen. Ben eerder 12 kg afgevallen met sonja bakker, en zit nu weer een boodschappenlijstje te fabriceren voor volgende week. Lang leven de bloemkool en eierkoeken!

Begin morgen al in week 1.. alvast een voorproefje! zondag eet ik wel een stukje vlaai ( ben jarig) maar meer wil ik eigenlijk niet eten..

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben op de helft... Tenminste.. vind ik... Ik ben nu 26.3 kilo kwijt.. Nog eens 26 kilo en er is zo'n 52 kilo foetsie.... Of t ook gaat lukken in nog eens 4 maanden betwijfel ik,... De motivatie om door te zetten ( lees: van al t lekkers af te blijven) word minder...
    bleh... Maar goed.. zolang ik nog afval, hou ik de moed er in hoor... Maar t begint nu wel echt moeilijk te worden... zin in de feestdagen heb ik dus eigenlijk ook niet.. gelukkig dat mn man gister aangaf als kerstdiner een pan met stamppot heel fijn te vinden ( geen zin in t eeuwige gourmetten..) dus scheelt dat weer..

Eerst zondag "overleven", feestje bij schoonouders vanwege hun 45 jarig huwelijk. Geen gebak, geen kaas/worst/zoutjes, geen soep en broodjes en toetje na... Voor mij gewoon mn crackers, milner en komkommer.. :( Alles in strijd tegen de kilo's :D:D We moeten er wat voor over hebben....

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    @ wendyenrichard Welkom, klets gezellig mee, misschien dat het dan iets drukker word haha :p
    en heel veel succes :D tot nu toe gaat het bij iedereen hier echt super :D dus dat geeft vast goeie moed!!

@ annemarie :D ik merk ook wel dat het lastiger wordt, met van de lekkere dingen afblijven...zie nu ook echt op tegen kerst (hoe ga ik dat overleven???) maar goed, we zullen wel zien!
    Maar zolang er maar af blijft gaan, gaat het toch goed? vind het al super 26 kilo, valt mijn 15 in het niets bij haha :p

zoooo wat een weer zeg... ben zo blij dat ik geen boodschappen hoeft te doen! :D heb samen met Gijs een pyjama dag :D (ben maar 1 dag vrij deze week, en daar ben ik nu volop van aan het genieten :D)
    zo eens wat maaltijden maken voor Gijs, voor vanavond en voor in de vriezer.
    Vanavond gaan we zelf rijst met chicken tonight eten, ik dacht dat dat enorm slecht zou zijn (chicken tonight dan he) maar net de punten (voor weight watchers) berekend en het viel echt super mee :D dus daar ben ik wel blij om :D kan ik dat vaker eten :D

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Welkom Wendyenrichard!

Annemarie gefeliciteerd met deze super mijlpaal.
    Ben ook bang dat het bij mij steeds minder snel gaat.
    Ga alles nu ook een beetje beu raken. Maar doe soms wel ff snoepen en de dag erna weer heel streng. Werkt ook goed.

Ga met de kerst ook niet al te veel opletten hoor.
    Is toch een feestdag. Ben eind november jarig, neem dan ook zelf een gebakje. Maar de dag erna, weer streng zijn.
    Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aan geeft

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

sorry dat ik even kom binnenvallen, maar ik ben al met me zoveelste poging bezig met lijnen op dit moment maar niks werkt ff. Wat voor dieet doen jullie? Of eten jullie gewoon 3x daags gezond en 2 tussendoortjes?

Ben vorig jaar met sonja bakker 20 kilo afgevallen en begin dit jaar nog een 8 kilo in 6 weken met sonja maar ik kan het nu op de een of andere manier niet meer opbrengen en ik moet echt wel 13,4 kilo kwijt eigenlijk wel 20 maar met 10 zou ik al heel blij zijn!!!! Misschien dat jullie nog wat tips voor mij hebben? want ik ben het einde zoek.......

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier vandaag toch weer een kg kwijt.
    Weeg nu 81.5 kg!!!

Jongmoedertje, ik volg een koolhydraatarm dieet. Dus vooral minder brood, aardappels en pasta's. Doe inderdaad 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Doe daarnaast trainen in een warmte cabine waardoor je snel cm verliest. Word iedere keer bij het trainen (2x per week) gewogen en om de 2/3 weken word op 10 verschillende plekken m'n omtrek opgemeten. Wat zeker een stimulans is.
    Heb ook regelmatig Sonja gedaan, ben er een keer 8 kg kwijt geraakt. Maar zat er toch ook weer vrij snel aan.
    Pffff.... echt tips heb ik geloof ik niet. Alleen dat je iets moet doen waar je jezelf goed bij voelt.

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi hoi,

Kom anders gezellig mee kletsen!
    ik doe aan weight watchers online, kost wel wat geld, maar gegarandeerd succes (bij mij vooral ook omdat ik er voor moet betalen, dus dan moet ik wel :p)
    het werkt met punten, en je kunt online een dagboek bij houden en zo kun je zien hoeveel alles kost en heoveel je nog mag. maar je moet wel een paar vaste dingen per dag, zoals veel water, 2x vetten, 2 stuk fruit en groenten , en 2 melkproducten
    maar goed verder kan je het wel zelf inplannen wat je eet (wel mag 10% maar zoetigheid/slecht zijn)
    en je hebt iedere week 49 extra punten die je op mag maken en dan nog steeds afvalt :D en je kan punten verdienen door te bewegen!!!dus das ook wel fijn!
    maar goed, ik ben nu in 11 weken 15.6 kilo afgevallen, en echt...zonder (super veel) moeite omdat ik niet aan het dieten ben voor mijn gevoel!

Maar het is en blijft lastig hoor.... dus succes met je zoektocht naar het "ideale" dieet

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant

super!!! :d

10. liebrando

liebrando Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties! Ik heb hier nog een blik shakes van weight care. Gekocht in een opwelling wou 2 maaltijden vervangen door een shake en dan savonds gewoon een maaltijd eten maar nu hoor ik daar ook weer niet zulke positieve dingen over, dus dat blik staat hier ook alweer voor de lol geloof ik......

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan
    Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg
    Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg
    Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg
    Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg
    Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg
    Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg
    Linnie:____99.9kg____ 4.4 kg ______
    Chilleke __131.3_____ 15.6 kg _______heel veel ;)
    Fruitje:
    Moonlight:
    Stampvamp:94.0 kg___ 3.0 kg______ 17.5 kg
    Corina:_____92,5 kg ___9 kg _______ 15 kg (in elk geval)

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Naam ___ Gewicht ___ Afgevallen ____ Nog te gaan
    Twijfel:__ 86.9 kg ____ 3.1 kg _______ 16.9 kg
    Blondy:__ 93.2 kg ____ 5.1 kg _______ 14.9 kg
    Tinkerbel:_82.9 kg ___ 16.6 kg ______ 7,9 kg
    Beertje: _ 122 kg ____ 10.6 kg _______42 kg
    Annemarie:103.2kg____12 kg _______ 43.2 kg
    Marjon:___85,0kg_____18 kg _______ 20kg
    Linnie:____99.9kg____ 4.4 kg ______
    Chilleke __131.3_____ 15.6 kg _______heel veel ;)
    Fruitje:
    Moonlight:
    Stampvamp:94.0 kg___ 3.0 kg______ 17.5 kg
    Corina:_____92,5 kg ___11 kg _______ 10 kg (in elk geval)

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Joehoo :D:D -1,1 dus nu 16,7!!! Kwijt, wat fijn alweer een stukje richting de -20 ;)

Zoo, echt heftige dag gister op het werk. Werk met verstandelijk gehandicapte en gister is er een client waar ik al jaren zorgcoordinator van was en die is overleden op 36 jarige leeftijd... Pfff aangezien familie niks wil moeten wij alles gaan regelen... Maar goed... Doet je toch wat...

Maar goed wel blij afgevallen te zijn!!!

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Super goed Chilleke!!!
    Je komt steeds dichterbij de 20!
    Jeetje heftig hoor op je werk. Vooral als je zelf alles moeten regelen.

Zag in een ander topic dat je ook 'fotoshoots' doet met Gijs.
    Doe het ook regelmatig. Binnenkort eens in kerststijl

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Thnx Corina,

ja voor het eerst geprobeerd, leuk hoor :D maar dat fotoshop bewerken is niet echt makkelijk!!! maar goed, komt goed ;)

ja, vandaag al van alles geregeld.... zit nu uit geput op de bank.. maar goed... we zullen wel zien...

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ken fotoshop niet zo goed. Doe zelf veel met psp2 (zie site Jochem) en Lightroom. Maar heb met de foto's binnen altijd zo'n vervelende schaduwrand waar ik me zo aan erger. Misschien toch maar eens een externe flitser kopen.

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    pfff wat een heftige week zeg... en dat was te zien ook :( 0.1 afgevallen.... (grrrrr.....) maar goed, kwam echt omdat ik niet tot weinig heb gegeten!
    morgen gaan we er weer voor!!!:)

ja, had al eens op je site gekeken, mooie foto's leuk hoor :D volgens mij zijn wij alleen nog maar met zijn 2en over ;)

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wij zijn wel een beetje de fanatiekste op dit topic geloof ik, nu Tinkerbel er niet meer is.
    Van de week vast weer beter Chilleke.
    Was bij mij weer een kg af vrijdag, zit nu op 80,5 kg.
    Maar gisteren een verjaardag en vandaag wezen brunchen met een bezoek van Sint en Piet. Superleuk maar best wel wat gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft. Van de week weer flink streng. Volgend weekend ben ik zelf jarig, dus ook weer wat meer snoeperijen.

Chilleke heb jij nooit last van die schaduwen dan met foto's maken? Heb nu een aantal leuke foto's voor op de kerstkaart met een giletje aan. Alleen weer met zo'n vervelende schaduwrand

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Super corina :) gaat lekker zo, ja effe afwachten wat de weegschaal aangeeft idd!

maar zoveel fotoshoots hebben we nog niet gedaan :p maar ja meestal wel een schaduw hou je toch volgens mij! of je moet er een bouwlamp op zetten hahaha. maar ben ook helemaal niet handig met fotoshoppen. leuk een gilletje. ik wil er ook nog eentje kopen voor Gijs, maar waar???;)

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi.... ja een bouwlamp er bij zetten.
    Doe er nu zelf maar in psp een tube van maken en zelf een witte achtergrond er achter. Of ff iemand lief aankijken.
    Heb zelf het giletje van Esprit. Maar H&M heeft er ook dacht ik

Deel Deze Pagina