zooo nou het blijkt wel weer, dat wij (corina) volgens mij de enige over zijn hier... (jammer ) maar goed... Hoe gaat het? Hier gaat het echt niet snel meer maar deze week 0.5 dus zit nu op 17.3 (is toch al heel wat)
Hier ook wat minder snel. Zat vrijdag op 80.2 dus 6 ons eraf. Gisteren m'n verjaardag gevierd en dus weer wat meer gesnoept, vandaag dus even goed streng zijn. Komende week Sinterklaas dus zal ook wel niet zoveel eraf gaan.
Ik ga richting de -30... Ongelooflijk.... dat is echt enorm veel.... Ik hoop morgen.... anders volgende week erop/erover te zitten.. Morgen weer wegen en meten.. 't blijft nog steeds spannend.. Zou t lukken om 35 kilo in 6 maanden kwijt te raken... 1 januari weet ik het of t gelukt is.. Dan heb ik er nog steeds 15 voor de boeg.. Ohja... daar zou ik niet aan denken... Gewoon stug doorzetten momenteel.. want af en toe "pik" ik wel eens ff iets dat niet op mn lijst staat...
wooooww annemarie das idd super veel! goed hoor! ben stiekum wel benieuwd naar voor/na foto want dat moet een hoop verschil zijn! Maar kan me voorstellen dat het moeilijk is om vol te houden.... maar hoe gaat het dadelijk als je op je streef zit? want neem aan dat je dan weer normaal gaat eten, kaats je dan niet weer terug? of zie ik dat verkeerd?
Hier lukt het deze tijd van het jaar echt niet om te lijnen . Ga na de kerst weer aan de echt aan de slag. Nu let ik gewoon op dat ik niet te veel snoep en gewoon 2 a 3 keer per week sport. In het nieuwe jaar begin ik met calorieentellen.
Wow super goed Annemarie!!! Echt een heel goed resultaat. Chilleke ja beter nog wat er af, dan hetzelfde of dat er bijgekomen is. Maar merk dat ik nu gewoon wat meer snoep. Veel verjaardagen e.d.
Met dit dieet kom je door 5 fases.. Ik zit nu in 2.. "t afvallen" zeg maar.. fase 3 houdt in dat je in ongeveer een maand tijd langzaam weer de "gemiste" voedingsmiddelen toevoegd....( fase 4 en 5 heb ik me nog niet in zitten te verdiepen, maar zal ongetwijfeld iets te maken hebben met een bepaalde levens-stijl je eigen maken) Van de week eerst maar eens een nieuwe winterjas gekocht.. M'n oude was echt geen gezicht meer.. deze nieuwe zit een tikkie straks om mn kont.. maar ja... ik val nog steeds af he...
Ik doe aan calorieën tellen. Zit voor vandaag op 1169. Moet er alleen nog een tussendoortje bij hebben voor vanavond. Denk dat ik voor een appel ga!
Ik volg TLC.. ik hoorde gister dat t nogal op t dieet van Cohen schijnt te lijken.. Aan de hand van bloedprikken, mijn gewicht (toen) en lengte is een "maat-dieet" geschreven.. Ik heb nu al zo'n 14 dagen dat t wat moeilijker gaat..( dat ik wel eens iets eet dat niet op mn lijstjes staat; sinterklaas-schuimpje, proeven wat ik voor mn zoon heb klaar gemaakt.. kleine dingen..) Maar volgens de begeleiding komt het vaker voor, zo net over de helft van wat je kwijt "moet" Soort van breekpunt.. Aan de ene kant t gevoel van trots en blijdschap dat er zo'n 30 kilo af is.. aan andere kant t iets minder prettige idee van de 20 die er nog af moeten.. Aan andere kant.. Stel dat t met zo'n 5-6 kilo per maand doorgaat.. Misschien kan ik dan Koninginnedag wel eens weer iets "lekkers" bikken.. hahahaha
Ik vind het knap hoor. Het zou denk ik niets voor mij zijn. Ben je niet bang straks weer enorm aan te komen? Ik ben wel benieuwd naar een voor en nu foto. Heb je die?
Annemarie zit dan nu ook even op dat punt. Ben 12,5 kg kwijt en heb er nog ongeveer 12,5 te gaan. Gaat nu even wat moeilijker, sinterklaastijd en veel verjaardagen. Neem me aan het begin van de week steeds voor streng te zijn. Maar halverwege de week gaat het weer mis. Was afgelopen week ongesteld en dan is het helemaal snoepen geblazen. GEwoon stom, maar je hebt er dan zo'n behoefte aan.
Corina, heel herkenbaar. Helemaal rond de menstruatie. Probeer je het wel weer gelijk op te pakken? Dan valt de schade vast mee. Wat voor dieet doe jij? Ik ga nu even mijn eten voor morgen plannen.
Ik zit op iets meer dan 1000 calorieën. Normaal wil ik tussen de 1200 en 1300 maar omdat er woensdag MC donalds of eten bij ikea op het programma staat wil ik even minderen morgen en dinsdag. Hopenlijk valt de schade dan mee. Als we naar de Mac gaan kies ik in ieder geval voor een salade en niet voor een hamburger.
Rooibos, heb die dag erna gelijk heel streng gedaan zodat het uiteindelijk mee viel. Ik volg een koolhydraatarm dieet en train daarnaast 2x per week in een warmte cabine waardoor je snel cm verliest. Ben nu totaal 78 cm kwijt op 10 verschillende plaatsen. Word iedere keer gewogen en om de 2/3 weken worden de omtrekken opgemeten. Veel geprobeerd, maar dit werkt tot nu toe het beste.
Wat moet ik me voorstellen bij koolhydraatarm? Heb je een dagmenu zodat ik er een voorstelling bij kan maken? Ik ga voor de ceasarsalade met krokante kip. Jammie! Of zoonlief moet ineens besluiten dat we naar ikea gaan.
Weinig brood, aardappels en pasta. Ik mag het wel, maar in mindere mate. Voor de rest veel drinken, veel fruit en groente. 3 hoofdmaaltijden, 3 tussendoortjes en alles zo mager mogelijk. Geen sausjes e.d. Begin met een sinaasappel en een schaaltje magere yoghurt Tussendoor thee met fruit Lunch is twee boterhammen (of bv 4 crackers) en rauwkost Tussendoor thee met fruit Avondeten, kleine aardappel en veel groente. 100 gram mager vlees, doe meestal kip of vis en een schaaltje yoghurt. Mag 's avonds ook nog wat, maar we eten vrij laat en gaan weer vrij vroeg naar bed, dus meestal sla ik dat over