Oke, beetje hetzelfde als ik zelf doe. Veel groente en fruit vind ik zelf erg belangrijk, ook voor de kinderen. Eet jij de yoghurt zo of doe je er iets door? Ik vind het zonder iets erdoor echt niet lekker!
@ annemarie oke, snap het Kan me heel goed voorstellen dat het zo breekpunt is...heb ik nu ook...maar wil wel vol houden (vind dat ik nu al zo goed bezig ben geweest) en ooooh wat voelt dat goed, in maat 52 passen ipv 56 @corina vind het ook lastig die feestdagen...zie er nou al tegenop @ rooibos...er is niet zo veel animo meer voor. dat is echt super jammer misschien eens een wervingactie houden hahaha zo gewerkt...nu 2 dagen vrij (andere woorden : WEEKEND)
Ik heb wel een "voor" foto... ( daar woog ik minstens 115 kilo) ff prutsen of ik die hier kan zetten.. Van "nu" heb ik alleen een van mn gezicht.. een foto van nu moet ik wel eens ff maken... misschien wel met de broek aan die ik op de "voor" foto aan heb... hihihihi...
Chilleke, een wervingsactie is een goed idee. Alhoewel, dan wordt het straks zo druk dat ik het niet kan bijhouden ( zoals bij de 10 kilo afvallen club ) Annemarie, nu ben ik nog nieuwschieriger naar de na foto.
olé olé.... -30,4 is foetsie!!!!! Vanmorgen woog ik 84.8 weer een mijlpaal voorbij... Eigenlijk 2.. Onder de 85 en over de 30...
Rooibos, doe de yoghurt ook niet zo eten hoor. Gruwel er gewoon van. Doe er altijd een klein scheutje siroop van Jochem in zonder suiker. Dan is het te doen. Super goed Annemarie!! Ben ook erg benieuwd naar je foto van nu. Hier weer 5 ons aangekomen. Was gisteren jarig, wilde toch wel een gebakje hebben. En je snoept automatisch wat meer. Tja.... dat moeten we dan bekopen hè. Van de week weer goed streng. Want komend weekend gaan we gourmetten met de sinterklaas.
Corina, nog gefeliciteerd! Goed verwend op je verjaardag? Sinterklaas, hebben jullie alles binnen? Ik moet nog wat kleine kadootjes halen. Zal vrijdagavond wel worden denk ik. Met kinderen gaat niet meer ze onthouden nu echt wat ik heb gekocht. Wat is jullie BMI? Ik zag dat de mijne al 3 punten naar beneden is gegaan
super annemarie maar idd ben ook benieuwd naar de NUfoto @ corina jammer, maar ja... je bent dan ook maar 1 keer in het jaar jarig he gefeliciteerd nog! @rooibos...ik denk dat ik er morgen aan moet geloven... zie nu al tegen de kou op...vooral voor Gijs... maar ja... en mijn bmi is nu: (niet schrikken) 40.9 , toen ik begon was die 46.3
$6 is wel hoog ja, maar toch super dat je nu al op 40.9 zit. En dat in een paar maandjes tijd. Knap hoor! Had ik jou al gevraagd op welke manier jij afvalt? Moet jullie even leren kennen hoor, en ik waarschuw vast. Ben een echte zeef!
Ik heb even op Gijs gestemd Zo, eten weer op, nu even achter de pc en dan straks hopenlijk een betere nacht dan afgelopen nacht. Zoonlief hoest verschrikkelijk en lag tussen ons in omdat hij zich niet lekker voelde. Om half 5 besloot zuslief ook om te gaan keten, dolle pret dus.
@ rooibos... zeef zijn is niet erg... Mijn hoofd is soms nog net een vergiet....Dacht dat t wel eens beter zou worden... maar aan andere kant.. ouderdom komt met gebreken.. Zo.. Ik hoor peter ( mn man) weer binnen komen van z'n laatste ronde door de stal.. We gaan naar ons bedje toe..Ik hoop wat te kunnen slapen en niet zoals vanmorgen vanaf 5 uur al wakker en vrijwel constant liggen te hoesten...Ik lag pas rond middernacht in mn bed, doordat ik nog een avonddienst had, gister... Trusten allen!
Hebben jullie een boerderij? Zoja, wat produceren jullie vooral? Lijkt me zo leuk! Ik hoop dat je een goede nacht hebt, slaap lekker!
Goeiemorgen... pff... Ik heb mn wekker nog op 23.00 zien springen.. rond 4 uur wakker.... en weer ruim een uur liggen hoesten.. Ik voel me echt knudde nu... voor vanavond een avonddienst op t programma maar ik meld me ziek... Anders gaat t echt niet goed komen hoor..( volgende week na een jaar of 7 voor t eerst een midweekje weg, met mijn ouders, mn broer, Gijs en ik, dan wil ik wel fit zijn..) We hebben een melkveebedrijf.. verder geen 2e tak erbij.. Mijn man doet t helemaal zelf, ik werk niet mee. Soms wat hand en spandiensten en verder... kijk ik of t goed gaat
He bah, wat vervelend zeg. Groot gelijk dat je je ziek meld. Ik neem aan dat je in de zorg werkt? Lijkt me wel zwaar! Klinkt leuk, lekker tussen de koeien Dan woon je vast ook lekker vrij. Zo, hier de boodschappen weer binnen. Wat een gedoe steeds. Gelukkig kon ik zonder kinderen, dat scheelt zoveel!
Klopt.. Ik werk in de thuiszorg, als Breed Inzetbaar Verzorgende.. dat is vergelijkbaar met ziekenverzorgende/ verzorgende IG. Al sinds aug. 2003. Leuk werk.. Ik ervaar t niet als zwaar. In een verzorgingshuis vind ik t werk zwaarder, ook voel ik daar meer tijdsdruk...
Klinkt leuk!! Is het met opvang ook te doen? Ik schaam me diep. Net een broodje hamburger gehad maar ik had er zo'n zin in!!
met de opvang kan ik t net redden.. Ik heb 2 ochtend flex. en ben oproepkracht.. Ik krijg t rooster van de planner en kan dan van de open diensten aangeven welke ik kan doen. Maar ben me 'suf" aan t solliciteren naar wat vastigheid.. Ook oriënteer ik me op mogelijkheden voor opvang via gastouder, in de hoop dat die flexibeler zijn en dus meer aansluiten op werktijden in de zorg dan t kdv.