Haha... nee hoor Rooibos. Vandaag druk in de weer geweest met van alles. Zoals sleetje rijden, wassen, strijken, boodschappen.
Haha nee hoor, drukke dagen en ben niet gewend dat het druk is hier haha! Maar lekker broodje hamburger (jaloers) En Annemarie ze bestaan wel hoor kdv die flexibel zijn. Mijn kdv is open van 7 tot 7, je mag tot de 20 ste voor iedere maand opgeven wat je de volgende maand wil. Geen vaste dagdelen, mag ook voor 1 uur op een dag. Erg fijn omdat ik ook in de zorg werk. Mar zijn zeldzaam ... Pfff roepen die pepernoten jullie ook zo?
Hier ook best wat mogelijkheden op het kdv. Er zijn 2 groepen met vaste tijden en eentje met flexibele tijden, daar zitten heel wat kindjes van mama's die in de zorg werken. Vandaag niet wezen sporten omdat het druk is in de zaak. Maar heb heel streng gedaan van de week, met resultaat weeg nu 79 kg. Nu komend weekend nog gourmetten, maar ga niet te gek doen hoor.
Wel handig dat ze op sommige flexibele tijden hebben voor de moeders in de zorg! Lijkt me anders best moeilijk opvang te krijgen. HEt si natuurlijk altijd op een andere tijd. Zo, vandaag een goed dagje. Ik heb niet geteld maar ook niet gesnoept. Ben benieuwd naar de weegschaal volgende week. En jullie?
ja ik moet zondag weer :O maar heb er een hard hoofd in...maar toch... morgen toch wel een stuk van de zelf gevulde en versierd met marsepein taart die ik tijdens een taarten workshop heb gemaakt proeven! En sinterklaas vieren natuurlijk nu al heel veel zin in jullie ook ?
Ik heb er wel zin in. Wij doen het met mijn ouders en oma en mijn broertje komt ook nog met zijn vriendin. We doen alleen kado's voor de kinderen. Nog 1 nachtje slapen en dan hoop ik dat het stuitergedrag van de kinderen ook weer voorbij is. Zo, ik ga even calorieën tellen, aankleden en dan met de kinderen naar mijn schoonouders, de schoen leeg halen
Fijne sinterklaas allemaal morgen enne, niet te veel snoepen! Wij eten lekker soep met brood en salade. Zal mijn best doen niet te veel pepernoten te snoepen Hebben jullie trouwens hyve's? Ik kan mijn link wel via PB geven, wil een beetje anoniem blijven. ( volgens mij weet alleen mijn schoonzusje wie ik hier ben )
@ Chilleke.. Ja.. in t westen van t land schijnen er zelfs 24-uurs creches te zijn.. Maar daar heb ik hier in zuid-friesland/kop van overijssel zo weinig aan.. "Pech" is ook dat Peter melkveehouder is... die werkt 7 dagen per week.. sowieso van 5.30-8 en tussen 17 en 19.30 ( globaal genomen).. (schoon)-ouders wonen te ver weg ( buiten t feit dat mijn moeder geen strucureel oppas-oma wil zijn zodat ik kan werken.. incidenteel wil ze wel hoor..) en m'n sociaal netwerk hier is heel klein.. maar goed... Ik las ergens over "roepende pepernoten".. Dat valt mee... maar heb vanmorgen een speculaastaart gemaakt..dat ruikt zo lekker... en een pan stoofvlees... ( kwijl kwijl.....) maar helaas... niks voor mij.. Van de week niet zo'n goede week gehad hoor.. Kom lang niet aan t water toe, snoep af en toe wel eens iets dat niet op de lijst staat ( dat doe ik onderhand al 3 weken..) Ik verwacht dan maandag geen groot resultaat.. Mag blij zijn als t gelijk gebleven is... sukkel die ik ben... Volgende week ff midweekje er tussenuit met mn ouders, broer en Gijs.. Heb er zin in.. maar dan ben ik hier dus ff niet.. ( als ik t niet vergeet laat ik wel ff resultaat van maandag weten..)
kom ff binnenvallen sorry....... maar ik zie dat jullie heel flink afvallen. Mag ik vragen wat voor dieten jullie volgen? calorieen tellen of sonja bakker of weet ik ook maar wat. Ik heb vanalles gedaan en moet er nu echt nog 19 a 20 kilo eraf maar het lukt me maar niet. Me motivatie is echt slecht op dit moment grrrrrrrrr misschien dat jullie nog tips voor me hebben?
@annemarie Ja dat is lastig dan met opvang. ik heb dat betreft een beetje teveel oppas.. (3 opa en oma's voor gijs) en ze willen allemaal zooo graag oppassen dat als het aan hun zou liggen, dat ik dan Gijs niet meer thuis heb...maar goed het is wel heel fijn! Heel veel plezier van de week (en wat een leuke naam heeft jou zoontje toch he ) @Rooibos ik heb hyves chilleke.hyves.nl @jongmoedertje ik doe weight watchters online (dus geen meetings ofzo) werkt voor mij super (zoals je kan zien) @hier jaaaa eindelijk weer eens een kilo eraf *maakt een vreugdedansje* 1.1 om precies te zijn. ik zit nu op -18.4 kilo
Chilleke moet je met weightwatchers online eerst een andere versie gedaan hebben? Of kun je gelijk online aan de slag? Ga je hyves opzoeken!
nee hoor, je kan het 1 week gratis uitproberen. je moet anders maar eens op de site kijken! www.weightwatchers.nl
Voor de liefhebbers ben ik ook op hyves te vinden, corinadaane.hyves.nl Het gourmettten gisteren heeft niet zo heel veel schade aangericht was, vanochtend 79.4. Vandaag wel even wat strenger doen.
pff wat heb ik niet gedaan. Ik heb vanalles weer geprobeerd de laatste weken maar het lukt me gewoon niet word er echt knetter van want me broeken en alles gaan nu echt strak zitten en ik wil niet nog een maatje groter hebben......Ben zoveel al kwijt dat wil ik nu niet weer terug hebben, maar er moet ook nog zo 20 kilo af pfff.....
Ja je gaat lekker zie ik. Mag ik vragen van welk gewicht je af komt? is het te doen weightwatchers? moet je veel laten enz? sorry voor al die vragen maar ben wel heel nieuwsgierig omdat het bij jou toch wel goed werkt.....
Kom van een behoorlijk gewicht af, 146.9 maar zit dus dus nu 128,5. Hoef inprincipe niets te laten. Eerste weken wel gedaan, maar hoeft niet volgens ww. Je krijgt een aantal dag punten, en het is niet hetzelfde als calorientellen ofzo omdat het op andere dingen is berekend. En je moet een paar dingen per dag, zoals 2 fruit, 1,5 water 2 à 3 vetten etc. Je moet iedere dag je punten opmaken en voor mij was dat best veel in het begin. Maar hun zeggen dat je die punten nodig hebt onaf te vallen sls je te weinig eet gaat je lichaam schijnt in de spaarstand en dan val je niet af. 10% van je dagtotaal mag snoep ofzo koek zijn. Verder gewoon brood ofzo en warm. Verder heb je iedere week nog 49 punten extra die je mag opmaken om een feestje op te vullen of elke dag extra te pakken . Zelfs maak je die op val je af. Ik maak ze niet op voor mezelf niet ook kan je punten met sporten verdienen. Verder kun je alles eten indien je het inplant. Hoop dat het zo duidelijk is. Anders vraag je het maar Nu snel naar het werk!
Jongmoedertje, kun je iets duidelijker zijn? Wat heb je allemaal gedaan en hoelang heb je dat gedaan? En wat doe je nu? Je hebt ook streep je slank, lijkt wel wat op weightwatchers, ken je dat? Zo, sinterklaas is weer achter de rug. Hier is het goed gegaan, de weegschaal was lief vanochtend. Vrijdag is pas mijn weegdag dus ikk ben erg benieuwd!! Nu even de puinhoop van gister wegwerken, kado's opruimen, schoonmaken en boodschappen halen. Maar wat is het glad, uitkijken geblazen!!