20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Geen idee is niet te vergelijken! Bijv cola zero zitten volgens mij ook genoeg calorien terwijl dat 0 punten is. Zo kan ik meer dingen op noemen. Dus dat is toch anders!

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

oh sorry ik heb sonja bakker gedaan in 3 maanden was ik 20 kilo lichter. Daarna nog eens sonja bakker gedaan ben ik in 6 weken nog 8 kilo kwijt geraakt. calorieen geteld ben ik ook goed mee afgevallen, shakes gedaan viel ik mee af maar kwam er ook net zo hard weer mee aan. Atkins ofzo kan ik niet doen vanwege dat wij erg last hebben van hoge cholesterol en hartkwalen, dus alles met teveel vetten ofzo kan ik niet gaan doen.....oja bij de dietiste kwam ik ook alleen maar aan ipv afvallen. Voor dure dieten heb ik helaas geen geld.....

3. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik zou niet meer gaan dieeten maar je levensstijl aanpassen.
    Denk aan gezond eten. Ontbijt, lunch en diner. 300 gr groente, 150 gr aardappelks en een klein stukje vlees. 3 tussendoortjes in de vorm van fruit. en veel bewegen!

4. liebrando

dat doe ik de laatste tijd dus al, het gaat een paar dagen goed en dan kom ik weer in de verleiding. Normaal heb ik wel discipline maar die is nu echt ver te zoeken helaas.......Ben vandaag maar aan me zoveelste poging begonnen.....

5. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik ben bang dat het zonder discipline niet gaat lukken!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    @jongmoedertje....weet je geen een dieet werkt als je geen discipline hebt. je moet echt de knop om zetten anders gaat het niet...spreek uit ervaring! maar je vooral kijken of het past bij je en of je er goed voelt bij!
    en het ene dieet werkt bij de 1 wel en bij de ander niet. vlgns mij had Annemarie ook weight watchers gedaan en werkte voor haar niet (vraag me nu gelijk waarom? dus waarom annemarie:p)

7. liebrando

Misschien is het ook wel de verkeerde maand voor me om af te vallen. Ik heb elke week wel een verjaardag, kerst, sinterklaas, oud en nieuw enz......weet dat het geen excuus is maar er is elke week wel wat deze maand, dat ik ook niet eens echt aan een dieet kan houden omdat ik niet altijd thuis ben enz.....

Maar goed de kilo's moeten er wel af, vooral voor me gezonheid want ik ben nu gewoon "gevaarlijk" te zwaar....En dat besef ik me ook dondersgoed moet alleen echt de discipline weer opzoeken!

8. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Chilleke, je zei een week gratis?
    Waar kan ik dan invoeren dan?
    Ik zie alleen maar betaalde diensten op WW-site

9. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik zou het niet uitstellen eerlijk egzegd.
    Ik deed ook altijd, maandag begin ik!! En dan was het maandag en had ik iets waardoor het een dag of week later werd.

Ik zou nu starten, morgen gelijk. En met een verjaardag jezelf voorhouden wat je neemt. Ik neem nooit meer dan 5 hapjes. Ik neem water en soms een klein stukje taart. Ligt eraan wat ik thuis heb besloten.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    @rooibos zit nu op mijn iPhone maar zoek het morgen op voor je! Misschien was het een actie. Zal kijken voor je! Tot morgen!!!

11. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Chilleke, ik heb het al gevonden.
    Het gaat automatisch over in een abbonement. Jammer.
    Misschien ga ik het wel eens proberen voor 3 maanden, eerst maar eens deze drukke maanden uit.

Hier vanmorgen 9 ons zwaarder. Gister wel weinig gedronken maar verder niet gek gedaan. Zal toch niet ongi worden? :(

12. liebrando

whaaaaa vanmorgen 700 gram lichter!!!! Kon me ogen niet geloven haha, yeaahhh de eerste grammetjes zijn eraf. Nu doorzetten. Had niet verwacht lichter te zijn we hebben gister pannenkoeken gegeten maar toch 700 gram lichter. Ben net ook ongi geworden dus misschien over een paar dagen nog wel lichter! Wil nu echt doorzetten, ook al zijn er verjaardagen. Als ik nu niet doorzet kom ik er ook nooit!!

13. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Goed ze, super!

Misschien moet je hier je menu's posten en kunnen wij er naar kijken?

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja, vlgns mij kun je na die week er wel vanaf als je het niets vind. ik betaal nu, nar die 3 maanden 15 euro per maand...maar jah, het werkt dus ik heb het er wel voor over :)

maar leuk da je het ook ga proberen :D kunnen we recepten/punten uitwisselen :D

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    @jongmoedertje, super( en jij ook trouwens rooibos.)
    idd wel een goed idee van die menu's, heb ik de eerste maand ook gedaan

16. liebrando

ontbijt; 2 cracottes volkoren met smeerkaas 20plus
    tussendoor appel
    lunch 2 bruinbroden met kalkoenfilet en gekleurde hagel
    tussendoor ontbijtkoek
    avond 125 gr aardappelen, 150 gram groente
    tussendoor sinasappel en kiwi

dit is ongeveer wat ik vandaag van plan ben om te eten!

17. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ziet er goed uit hoor, hoeveel calorieën zijn dit?
    Misschien nog een klein stukje vlees of een ei erbij?

18. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

ikke ikke doe mee ik ben 15 kilo te zwaar sinds de bevalling wil ze er echt heel graag afhebben, en dan is het zeker fijn en handig dat er meerderen mee doen :D hebben jullie nog tips om die vreselijke eetlust te verminderen? en hoe vaak wegen julie je?

ik overdreven veel denk ik, elke dag elke morgen. Maar vind het gewoon fijn. Men zegt dat een keer per week echt genoeg is want je vocht gehalte kan enorm schommelen

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik zou als ik jou was nog wat calcium toevoegen. melk/optimel of yoghurt of zo. want dat heb je nodig. verder idd een stuk vlees of een ei, want je moet ook de nodige vetten binnenkrijgen. verder water drinken!

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik weeg 1 keer in de week....zou wel vaker willen, maar doe het express niet, omdat het idd schommelt...maar je moet het zelf weten he ;)

en water drinken (wat ik verschrikkelijk vind) helpt mij wel tegen de eetlust.

maar verder WELKOM gezellig, en klets lekker mee :D

Deel Deze Pagina