Hallo Dames, Ik zou ook graag willen aanmelden bij dit clubje, aangezien ik wel wat adviezen en tips kan gebruiken,, gewoon als steuntje in de rug.. Zou ook graag een aantal kilo's willen afvallen, Ben tijdens mijn zwangerschap door uitdroging sowieso al 16 kg afgevallen, maar wil er nog meer kilo's kwijt. Heb nog niet echt een dieet in gedachte, heb al eens in het verleden aan S.B gedaan maar dat is mij helaas niet zo goed bevallen. Kreeg beetje JoJo effect. Op dit moment is mijn doel om 10 kg af te vallen, en wil het liefste tussen de 68-70 gaan wegen, want ben qua lengte ook maar 1.67 dus vind dat wel een mooi gewicht.. Aangezien ik zelf ook al een stevige bouw heb, (zit ook in de familie) ben ik bang dat het ook niet verder wil afvallen dan die 68 kg, maar wie weet! Dus mijn vraag is wat zijn jullie tips en adviezen voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken, En wat financieel ook te doen is, dus niet zoiets als herbalife e.d
Hoi misz 86 Leuk en gezellig, zo word het misschien toch een beetje drukker hier 16 kilo door uitdroging, da klinkt niet gezond al hoewel het een mooi meenemer is! Maar qua dieet is lastig, je moet kijken wat bij je past. Zelf doe ik weight watchers online en ik vind de kosten wel mee vallen, 15 euro per maand! Maar ja war voor mij niet duur is is misschien voor jou wel! Voor mij werkt het wel, zie onderschrift Maar steun kan je hier zeker krijgen, heeft mij ook geholpen! Ti's alleen niet zo heel druk meer hier maar dat mag de pret niet drukken Dus welkom ik ga nu lekker slapen!
hoe gaat het hier allemaal? nou gelukkig weer wat af vanmorgen, 0.3 beter iets dan niets. zit nu weer 17.7
Propoints is het nieuwe systeem, werkt schijnt anders. Flexi is het oude en daar kun je ook dingen van downloaden maar daar geen ervaring mee! Bij propoints krijg je meer punten maar kost alles schijnt ook meer.
sorry dat ik inbreek maar ik denk dat ik straks ook maar aan de weight watchers begin, hoop alleen dat ik het vol ga houden haha.....maar zo te zien ben jij chilleke er al heel goed mee afgevallen!
Schade van december was afgelopen maandag 1,8 kilo Maar ik weet niet of m'n "wangedrag" nog langer doorwerkt en ik dus nog iets zwaarder word... Ik was maandag 84,1
Ik ben toevallig gisteren weer wezen trainen, was gelukkig niets aangekomen. Was twee weken geleden dat ik daar gewogen was. Nu weer volle bak er tegenaan.
hier +1 dus niet zo heel fijn dus...maar goed...nu weer er vol tegen aan (alleen mijn zin is ver te zoeken)
Vandaag weer een pond er af!! Chilleke, zijn gewoon die rare onregelmatige dagen hoor. Gewoon weer volle goed moed er tegenaan gaan. Gaat het met je grote vent alweer wat beter?
Ik ben ten opzichte van vorige week gelukkig weer afgevallen.. Vanmorgen was t 82.8.... vorige week was t 84. nogwat.... 2 weken geleden 82,3 dus nog een pond te gaan en dan kan ik weer verder... Pfff.. begin dit dieet zo wel een beetje zat te worden... Ik heb gezegd dat ik in april klaar wil zijn... de 22e zijn mn man en ik 2,5 jaar getrouwd en zou ik wel met hem uit eten willen.. Bij 2 jaar zat dat er niet in... vanwege t dieet..
zo herkenbaar, kan me het goed voorstellen annemarie! vooral omdat jij niet zoveel mag... vind het ook moeilijk om het weer op te pakken na de feestdagen (zou zooo graag gewoon lekker willen eten, snoepen enzo pfff)