Wow goed joh! Weer een kilo eraf. Hier juist 7 ons erbij, snap er niets van. Heb me voorgenomen om weer heel streng te zijn voor mezelf, want dit werkt niet. Was wel weer 29 cm kwijt, vooral op m'n benen. Juist na die feestdagen is het gewoon weer even lastig. Gelukkig ben ik niet de enigste.
Hai meiden, Ik ben destijds gestart met dit clubje, maar heb een tijd niets van me laten horen.....Schaam me diep!! Heb ondertussen weer een miskraam gekregen in september. Ben nu onder behandeling bij een ander ziekenhuis. En tja na onderzoeken tooch weer het geeikte van naar voren komt.....u moet afvallen. Denk dat ik dan toch maar naar een diëtiste ga of zo. Las ook iets over pridimed.....maar dat is zo duur Hoe is het hier met jullie?? Liefs van mamatje
Mamatje77, geeft niet hoor. Hebben we allemaal weleens. Wel enorm klote zeg, dat je weer een miskraam hebt gehad. Heb je ook vruchtbaarheidsbehandelingen gehad of niet? Hoeveel kg moet je dan kwijt, willen ze je helpen?
Hoi Corina, In het vorige ziekenhuis was ik uitbehandeld zeg maar...in dit ziekenhuis weer net onderzoeken gehad vanmorgen. Moet de andere bloeduitslagen nog te horen krijgen over 2 maanden pas betreft chromosomen/insuline en DNA. En dan weet ik weer meer. In het vorige ziekenhuis wilde ze me geen behandelingen geven. Niet alleen met bij mijn eerste man had ik miskramen maar nu ook bij mijn andere hubbie. Moet nog even afwachten of ze voor behandelingen willen gaan.
Pffff jeetje wat een gedoe allemaal met die onderzoeken hè. En dan nog in spanning zitten of ze je behandelingen willen geven. Bij mij is het gelukkig bij Clomid gebleven, na 5 rondes Clomid en in 't totaal 2 jaar proberen was ik zwanger. Maar vond het vreselijk al die onderzoeken en steeds op gezette tijden vrijen en steeds weer langs in het ziekenhuis.
tja ben al blij dat ze in dit ziekenhuis wel extra progesteron willen proberen. Clomid heb ik niet nodig aangezien ik een prima eisprong heb.
@mamatje77: Bah, wat klote voor je dat je weer een miskraam hebt gehad. Ik weet hoe je jezelf voelt. Heel erg veel sterkte. @ Allemaal: Ik wil graag (veel) afvallen. Is het goed als ik met jullie meedoe? Ben zelf al een week bezig met lijnen, maar zo'n stok achter de deur is toch wel handig. Ik ben begonnen met *Schaam*............110,5 kg. Daar is inmiddels 2,5 kg van af. Nu is mijn gewicht dus 108. Nog veel te veel dus, met mijn lengte van 1m61.
Kat1981 natuurlijk ben je welkom hier. Vind het zelf ook wel fijn om hier te kletsen. En af en toe elkaar aan te moedigen. Goed dat je al 2,5 kg kwijt bent, ga zo door!
mama77 jeeeetje zegt, wat een verhaal hopelijk gaat je wens nog uit komen! tja, afvallen is misschien wel de manier, maar aan de andere kant, ben zwanger geworden toen ik 139 kilo woog. hoop voor je dat het gaat lukken en succes kat91 Goed dat je begonnen ben, ik weeg nog zwaarder, dus je bent zeker niet de enige ik zit nu op 129.2 wat ga je doen voor dieet, en super da je al 2.5 kwijt ben! corina nou we gaan er gewoon weer met zijn alle tegen aan (tsjakka) zo Gijs is hier zijn ritme door de war aan het gooien daggg plannen hahaa
Chilleke, gisteren heel streng m'n fruitdag gedaan. Echt helemaal niets gesnaaid en zowaar gaf de weegschaal vanmorgen alweer 76,9 i.p.v. 78,4 kg aan. Nu eet ik vandaag weer gewoon dus zal er wel weer iets bijkomen maar ben al lang blij. Balen dat Gijs z'n ritme door de war is.
Pff alleen fruit, vind dat echt knap van je! zou dat niet kunnen hoor, hoewel ik fruit heeeerlijk vind. vind mandarijnen op moment zooo lekker zo mijn vriezer is bijna ontdooid (eindelijk) en ga lekker op de bank naar rtl5 kijken glee en modern familly
Dacht ook dat het moeilijk zou zijn, maar valt reuze mee. Mag dan 7 stuks fruit en een halve liter yoghurt over heel de dag. Heb wel de dag erna meer honger.
Goedenavond allemaal, Mag ik hier ook mee komen kletsen? Ben sinds vorige week maandag ook weer begonnen met Sonja Bakker. En er moet in totaal 27kg af. Vanmorgen weegmomentje gehad, en jahoor de eerste 2kg zijn eraf. Kon mijn ogen haast niet geloven, ben wel 3 keer op en af gestapt van de weegschaal maar hij bleef echt steken op 95kg.. Was er zo blij mee. Wat nu wel is dat ik daar dus bloedfanatiek van wordt he. Dus heel streng voor mezelf.. Vanmiddag ging ik bij een vriendin op theevisite, en die had speciaal voor mij die snack a jacks gehaald, die rijstewafeltjes. Zo lief.. Van die kleintjes trouwens, en ik heb me goed kunnen beheersen ondanks dat ze super lekker zijn, heb ik er maar 4 gehad.. Water drinken gaat mij goed af gelukkig. Drink echt genoeg. Wij hebben glazen waar ruim 400ml inkan dus die gebruik ik nu per keer. Dus ik kom ruim aan mijn water zeg maar.. Tja en verder. Ik werk 3 dagen in de week in de huishouding, waarvan 2 echt aanpoten is bij centerparcs, en 1 dag in de thuiszorg. Dus wat dat betreft heb ik genoeg lichaamsbeweging. Maar, ik probeer de dagen dat ik niet werk, of een flink eind stevig te gaan wandelen. Zoonlief gaat dan in de buggy mee. En als het wandelen niks wordt, ga ik minimaal een half uur op de Wii-fit. Dus.. Ik heb ook een doelstelling voor mezelf neergezet. Eind september zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd, en dan geven ze een groot feest. Dan wil ik op mijn steefgewicht zijn, dat streefgewicht is trouwens 70kg. Dus ik heb er wel de tijd voor.. Nou ja.. Ik hoop dat het me gaat lukken. Moet wel zeggen in 2007 heb ik het ook gedaan en toen was ik 13kg afgevallen. Alleen toen raakte ik zwanger, gelukkig, en daarna nooit de motivatie gevonden om het weer op te pakken...
Heej Ingrid, gezellig om je hier ook te zien. Welkom!! Gaat je vast lukken om voor die tijd rond de 70 kg te zitten. De motivatie is altijd heel belangrijk. Hier ook al eerder 8 kg afgevallen voordat Jochem er kwam met Sonja Bakker. Ben begonnen met 92,5 kg, weeg er nu 77 denk ik (moet morgen weer wegen en trainen)
Hoi Corina, Dank je voor je welkom.. Welk programma volg jij? Ja ik vind dieet zo'n stom woord.. Ik he niet alles teruggelezen.. Haha.. Ja in september moet het me vast gelukt zijn om in elk geval tussen de 70 en 75 kg te zitten..
welkom gezellig! super goed, nu al 2 kilo! motivatie is super belangrijk maar het gaat je vast lukken (positief denken ) succes met sonja bakkeren
Ingrid, ik volg een koolhydraat dieet en daarnaast train ik 2x per week in een warmte cabine waardoor je ook veel cm verliest. Ben nu in het totaal 107 cm kwijt, verspreid over 10 verschillende plekken op m'n lijf. En dus ongeveer 15,5 kg. Wil zelf tot 68 kg gaan, dan zit ik ongeveer 5 kg onder een gezonde BMI, heb ik weer wat meer speling
vriendlief is weg, en heb nog 11 punten over (niet zoveel gegeten vandaag) dus vriendlief rijdt langs de mac voor een burger hij zat me gisteren helemaal lekker te maken dat hij daar zin in had:x en nu heb ik er ook zin in maar goed, heb er de punten voor hoe gaan jullie daar mee om? mijn vriend is mager en als hij niet genoeg snoep en chips eet valt hij alleen maar af (gemeen verdeeld:x) dus moet het wel in huis hebben voor hem omdat ik al gezond kook he! daar moet hij al in schipperen. maar is wel lastig hoor zulke lekkere dingen in huis die roepen...pfff
Chilleke, oei dat is lastig. Dan is de verleiding voor jou ook erg groot. Manlief heeft in het begin mee gedaan, maar die paar kilo's zitten er alweer aan. Hij heeft het niet echt nodig
Fijn dat ik met jullie mee mag doen. Ben trouwens weer anderhalve kg kwijt, dus nu -4 Ik volg het 40 punten dieet. Zo te lezen doet Chilleke dat ook? Gemeen he, dat die kerels vaak al zo snel afvallen. De mijne had zich voor de kerstvakantie gewogen op het werk en twee dagen geleden had hij zich op dezelfde weegschaal gewogen. meneer is dus gewoon 6,5 kg kwijt en heeft er niet eens iets voor gedaan. Die heeft dus een welgemikt kussen naar zijn hoofd gekregen. @Chilleke; Misschien kun je voor je vriend de spulletjes in huis halen die jij niet lekker vind, maar je vriend juist wel. Zo doen wij dat, tenminste. De mijne is ook zo slank dat ie niet hoeft te dieeten en die doet zich dan tegoed aan Pimms, bijvoorbeeld, terwijl ik die helemaal niet lekker vind.