tja, nou koop ik wel vaak dingen die ik niet zo lekker vind (chips die ik niet graag lus), dus dan is de verleiding kleiner pfff op naar het werk zo!
@ Chilleke, das dan lastig idd.. Mijn man heeft ook een buikje, dus die doet een beetje mee.. Probeert ook in de avonden niet te snoepen of snaaien, in elk geval niet waar ik bij ben. Hij hoopt zo ook wat af te vallen.. Ja en hier ligt ook nog wel wat in de kast hoor. Hier ligt bv nog een zak chocopopcorn in de kast. Zoooo lekker, maar ik kan het weerstaan! Nu even verder met mijn lunch, net een krentebolletje en een schaaltje yoghurt op, en mag zo mijn kiwi nog opeten.. En natuurlijk de welkbekende glas water... Vanmiddag nog even 2 uurtjes werken en dan heb ik weekend.. Zijn beschuit met muisjes eigenlijk Sonja Proof??
Joepie...!! Vanochtend was het 77,1 dus bijna 1,5 af sinds maandag. Nu maar weer verder met streng doen. Geeft weer een super gevoel als er weer wat af is. Alleen gaan we komend weekend weg met z'n tweetjes, dan gaan we ook uit eten. Oh lekker Ingrid dat je al weekend hebt. Ben 'vrij' van de week, van de winkel maar werk dan wel op kantoor. Is wel een stimulans als je man mee doet, vooral in het begin want dan is het gewoon ff zwaar. Geen idee of beschuit met muisjes Sonja proof is
Hai meiden, Ben erachter gekomen vandaag dat ik weer zwanger blijk te zijn Krijg morgen telefonisch spreekuur met de gyn en volgende week donderdag mag ik al voor een inwendige echo komen bij de vk. Bij de gyn is dat pas met 2 weken overtijd zijn... Heb ik net alles spullen voor het afvallen in huis gehaald haha!! xxx mamatje
Kijk dat is goed nieuws Mamatje77. Nu maar hopen dat het een plakkertje is deze keer. Fijn dat je al vrij snel voor een echo mag, lijkt me wel prettig na al die miskramen
Dank je wel!! Jij gaat goed met je afvallen toppie!! Heb net een prefpakketje Be in shape gekregen hahahaa Die laat ik nu mooi ff dicht voor nog 8 maanden hoop ik!! XXX
Ja gaat goed. Al moest ik me wel even herpakken na de maand december. Maar we gaan er weer voor. Als Jochem 3 jaar word, zit ik als het goed is rond de 68 kilo. Zou idd euk zijn als je die nog even 8 maanden dicht kan houden
@Ingrid: Oei, geen idee of beschuit met muisjes wel Sonja-proof is. Ik heb echt totaal geen verstand van de dieetdingen van Sonja. Wel fijn dat je man meedoet, da's weer een extra stimulans @Corina: Heel goed dat er weer 1,5 kg weg is. @Mamatje: gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat hij of zij lekker 9 maanden in de buik blijft zitten.
@ Corina, wat goed weer 1,5kg.. Is idd een lekker gevoel. Heb jij dat dan ook dat je voor je gevoel dan nog fanatieker wordt. Ik wel.. Toen ik maandag zag dat er 2kg af was, beet ik me er alleen maar meer in vast om streng te zijn voor mezelf.. @ Mamatje, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Duim met je mee voor een plakkertje hoor!! Nou ja, wbt de beschuit met muisjes, zal vast wel een keertje kunnen.. Er staat ook beschuit op het menu soms bij Sonja, dus dan morgen maar een beschuit met muisjes als tussendoortje. Zo, lekker gewerkt. Nu weekend.. Even 10 minuten zitten, en dan ga ik pannekoeken bakken.. Niet helemaal sonja proof, maar ik hou het gewoon bij 1 pannekoek met een beetje halvajam, dan moet het kunnen. En vanavond ga ik weer slenderen.. Zin in lekker ff ontspannen..
Ingrid, ja dat geeft echt een kick! En weer nieuwe motivatie. Maar dat had ik maandag ook al nadat ik weer opgemeten was. Mmm lekker pannenkoeken. Jammer genoeg eten we die bijna nooit. Manlief en Jochem geven er niet zo om. Slenderen...??? Wat is dat?
ingrid77 chocopopcorn nog nooit gezien, geen idee of dat lekker is, maar zal wel heb echt nul komma nul verstand van sonja bakkeren, dus zou het niet weten corina joehoe! lekker hoor! knap hoor, dat je kan lijnen terwijl jullie een bakkerij hebben! wel altijd vers brood :d mamatje77 gefeliciteerd!!!!!!!! hopelijk zien we je hier heel lang niet, omdat hij goed blijft plakken, we duimen voor je! ingrid77 lekker hoor pannekoeken, en idd 1 beschuitje kan vast geen kwaad wow dat was ik niet meer gewend, bijna een hele pagina vol wat leuk! zo hier gewerkt en net zelfgemaakte hamburger op, nu lekker bank hangen
Chilleke mjammie lekker een hamburger. Vind het ook wel gezellig dat er weer wat nieuwe bijkomen. Is toch vrij rustig hier, maar vind het wel prettig dat de groep niet zo heel groot is, kan je het een beetje onthouden. Hihi....bankhangse dan maar
Goedemorgen, @ Chilleke Chocopopcorn is gewoon popcorn met een laagje chocola erover.. Echt zo lekker... @ Corina, slenderen is eigenlijk bewegen op bewegingsbanken. Afvallen en Slenderen Informatie Pagina Op deze website staat een heleboel informatie erover.. De pannekoeken gisteravond waren erg lekker. Heb er lekker toch 2 gehad, 1 met halvajam in 1 met appelstroop.. Moet wel zeggen dat ik altijd dunne pannekoekjes bak. Wayne is gek op pannekoeken, Ingman weer niet zo, maarja.. Af en toe moet het kunnen.. Slenderen was gisteravond ook lekker om te doen. Zo lekker ontspannend.. Je hoeft zelf haast niets te doen, de banken doen het werk voor je, en toch heb ik na afloop het gevoel lekker een uurtje gesport te hebben.. Zometeen gaan Wayne en ik zwemmen, puppyzwemmen, een half uurtje, en vanmiddag als Wayne op bed ligt, ga ik nog ff een half uurtje Wii-fitten.. Ook leuk. Nu heb ik bedacht dat ze voor de Wii ook een dansspel hebben, en aangezien ik graag mag dansen, lijkt mij dat spel wel wat eigenlijk. Dus zaterdag maar ff kijken in de stad.. Nou ja Vanmiddag kraamvisite. Leuk heb ik zin in. Fijne dag allemaal!!
Goeiemorgen ingrid dat ziet er idd relaxt uit zelf heb ik ook een wii fit, laat maar weten of het dansspel wat is, want dan haal ik het misschien ook wel! hoe vaak doe jij jezelf wegen ingrid? ik doe het 1 keer in de week. Zo vandaag avond dienst dus dadelijk nog wat opruimen. en nog effe wat van Gijs genieten
Zo.. We zijn weer uitgezwommen voor deze week.. Haha.. Ging wel weer lekker.. Ja ik ga zeker kijken of dat dansspel wat is. Ik mag graag dansen dus als dan het leuk met het nuttige kan vereningen.. Ik weet me trouwens maar 1 keer per week. Op de dinsdagmorgen, dan heb ik een vrije dag en kan ik in alle rust wegen. Haha..
Oei ff snel wat schrijven hoor. We stonden al op de 2e pagina, en dat kan niet he!! Haha.. Zo vanmiddag lekker ff gewii-fit. Als afsluiten een half uurtje Yoga gedaan. Lekker hoor.. Trouwens de Wii fit weegt ook, daar kwam het pijltje al nieteens meer boven de 95!! Whoehoe, dat ziet er goed uit..
Weeg mezelf meestal iedere dag. Dan kan ik eventueel de dag strenger doen als de weegschaal te veel aan geeft naar m'n zin. Heb begin de week een hometrainer besteld en die vandaag binnen gekregen. Kunnen we daar ook eens flink op tekeer gaan
hallo dames, ik zie dat hier dames zitten die veeelll willen afvalllen...ik schrijf al mee in het andere topic maar heb even een vraagje voor jullie omdat ik zie dat hier meiden zijn die ook al veeeeelll zijn afgevallen en dus zelf die ervaring hebben... Ik woog vorige week 3 jan 94,4 kilo ben 1,78 en wil naar de 80 kilo als begin...maar nu ben ik 1,9 kilo afgevallen vorige week en deze week ongi geworden..en nu val ik niet meer af terwijl ik hetzelfde als de eerste week doe kwa eten. eten ik miss. te weinig cal??? zit tussen de 1000 en 1100 cal per dag of is dat toch wel goed en ligt het eraan omdat ik ong weeg dat ik miss. meer vocht vast hou? ik hoop dat jullie me kunnen helpen...heb het in het andere topic ook gevraagd en daar zeggen de meeste dat het dor me ongi komt..ben benieuwd wat jullie zeggen.. bedankt alvast
Als je ongesteld ben, hou je inderdaad veel vocht vast. Wat soms bijna een kilo kan zijn. Dus zou je niet al te veel zorgen maken hoor. Ik word ook nooit opgemeten rond mijn menstruatie omdat je buik dan meer opgeblazen is.