20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    yoga doe ik altijd aan het begin omdat ik dat niet zo leuk vind. oh das wel lekker, alleen mijn wiifit gewicht klopt nooit met de weegschaal.

@daanquinty heb werkelijk geen verstand van hoeveel calorieen je per dag mag! dus sorry,

@corina iedere dag wegen, ik doe da bewust niet omdat ik dan mezelf gek maak haha

zo ik ga slapen (heb gewerkt) morgen een drukke dag, vriendin komt met haar dochter en daarna gaat gijs voor het eerst logeren (whaaaaaa spannend) en gaan wij naar een hotel met zijn tweeen.

slaap lekker

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh lekker Chilleke een nachtje op hotel met z'n tweetjes.
    Wij gaan toevallig morgen ook een nachtje op hotel, in Utrecht en nog naar de musical. Doen het sporadisch en hebben er echt naar uitgekeken. Veel plezier!

3. Goedenavond,

@ Chilleke veel plezier!! Lekker ff genieten..

@ Corina, jullie ook veel plezier samen. Welke musical gaan jullie?

Nou hier vandaag was ik vrij, maar wel een druk dagje gehad.. Ik ben met Wayne en mijn moeder naar Ikea geweest. Wayne heeft best veel speelgoed, en hij had maar 1 plastic bak om het in op te bergen, maarja dat past dus niet meer..
    Dus ik heb maar een kast gehaald, zoeen waar van die plastic bakken inkunnen.. Trofast heet die serie geloof ik..

Mijn moeder wilde daar koffie drinken, en dan gaat er meestal wel wat bij. Mijn moeder wilde voor ons alledrie appelgebak doen, maar ik heb mijn appelgebakje gedeelt met Wayne, ik heb nieteens de helft op, haha.. Gewoon een paar hapjes..
    Past het ook een beetje in mijn dieet..

Nou ja, en vanmiddag de kast in elkaarzetten dus.. Ach dat stelt niet zoveel voor, dat spul van Ikea kan iedereen in elkaar zetten..

Vanavond lekker relaxen, en dan morgen lekker ff shoppen..

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ingrid, we gaan naar We will rock you.
    Oh ja die kast is heel fijn hebben wij ook. Hebben we al heel veel gemak van gehad. Shopse alvast voor morgen

5. OOh die lijkt me leuk!! Die musical bedoel ik. Haha...

Ja ik hoor heel veel mensen dat ze die kast al hebben.. Tja loop een beetje achter wat dat betreft.
    Was al wel vaker bij Ikea geweest, maar dan meestal echt doelgericht die winkel in. Vandaag pas echt goed rondgekeken, maar man man, wat kan je daar kopen..
    Heb ook een mooi bankstel gezien voor hier.. Deze is aan vervanging toe..
    Nou ja, doet er ook niet toe..

Ik moet zeggen, en dat wilde ik daarstraks eigenlijk al zeggen, dat ik het nog steeds erg knap van mezelf vond, dat ik niet dat hele appelgebakje vanmorgen verorbert heb, of me heb later verleiden voor iets anders lekkers wat er in die vitrines lag..

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kom zelden bij de Ikea, alleen toen die keer voor een kast.
    Ja is zeker super goed, een overwinning voor jezelf

7. Ojee, staan we weer op de 2e pagina.. Maar ff wat aan doen he..

Wat is het rustig hier, iedereen weekendje weg? Of druk met andere dingen..

Hier vanmorgen lekker ff geshopt met man en zoon.. De kleine man ligt nu te slapen.

Net weer ff geWii-fit, ging weer lekker. Volgens de weegschaal daar weeg ik nu 94,5 kg.. Dus zou betekenen dat er sinds dinsdag weer een halve kilo af is.. Lekker dus..

Gaat niet heel hard, maar alle kleine beetjes helpen..

Vandaag lekker een relaxed dagje verder...

Fijne dag allemaal..

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    pfff heel mijn verhaal weg :(

corina, hoe was de musical en het weekendje weg?

ingrid77, je bent super goed bezig, en idd alle kleine beetjes helpen :d zolang er maar van af gaat toch?
    en is alles weer opgeruimd met de nieuwe kast?

hier, gelukkig weer afgevallen, na een etentje bij de griek en lekker ontbijt in het hotel :d

ik ben 0.6 afgevallen en zit nu dus op -18.3 nog 100 gram verwijderd van mijn laagste gewicht :p dus das wel fijn :d hopelijk volgende week er weer af!

jullie nog plannen?

9. Goedemorgen, ja kan nog net.. Of net niet als ik klaar ben met typen..

@ Chilleke, gaat lekker dus bij jou. Ja de nieuwe kast staat. Vrijdag al hoor, en meteen ingeruimd. Ruimt wel op. Nu alles een beetje gesorteerd, een bak met autootjes, een bak met duplo en andere blokken, en een bak met overig speelgoed..

Zo, goed bezig hier.. Ben vanmorgen begonnen met hardlopen. Dat wil ik 3 keer per week gaan doen.. Viel me vanmorgen op zich niet tegen, ik red het net om 2 minuten hard te blijven lopen, en dan 2 minuten gewoon wandelen. Nog niet veel, maar mijn conditie is dan ook echt 0,0. En dat zal in de loop der tijd ook wel beter gaan als ik meer getraind ben, en natuurlijk, als ik meer gewicht kwijt ben.

Verder voor vandaag geen plannen. Lekker relaxen!!

Fijne dag allemaal!!

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Chilleke, oh ja dat is leuk ja. Heb ik ook nogal eens.
    Kan dan zo kwaad worden.
    Musical was prachtig! En het was ook lekker ff met z'n tweetjes weg te zijn. Nu tot morgen afwachten wat de kilootjes gedaan hebben. Heb niet echt al te gek gedaan.
    Gaat weer goed bij je nu hè?

Ingrid, alles wat er af gaat is mooi mee genomen.
    Petje af dat je gaat hardlopen. Dat is aan mij niet besteed.
    Maar heb nu de hometrainer en dat geeft me ook al een super gevoel. Moet het wel een beetje opbouwen

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier zou hardlopen ook niets zijn voor mij! pfff...word al moe van de gedachte :p hahaha

Gijs is al 2 nachten aan het spoken, dus heb momenteel nergens zin in en fut voor.
    en heb zin in iets lekkers....aaaaaahhhh

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier vanochtend 76,9 maar met het trainen 77.8.
    Hoe dat nu weer kan? Snap er niets van, baal ook enorm.
    Nu weer maar flink streng doen van de week. Wil nu weleens richting die 75.

Chilleke balen van die spooknachten. Kan ik nooit zo goed hebben. Jochem is sowiezo niet zo'n geweldige slaper 's nachts. Hier net appel kaneelcake in de oven meis, dus als je zin hebt???? ;)

13. Goedemiddag,

@ Corina lees dat jullie een leuk weekend hebben gehad.. Fijn hoor!! Ik heb weleens gehoord, of het waar is weet ik niet, dat tijdens het sporten je spieren wat uitzetten, en daardoor kun je na het sporten wat zwaarder wegen dan voor het sporten.. Alleen is het bij mij andersom. Tenminste op de Wii, als ik voor he tsporten weeg, weeg ik vaan 500 gram meer dan na het sporten. Maarja..

@ Chilleke balen van die spooknachten.

Nou hier een butdag vandaag.. Ben sinds gister flink verkouden.. Hoest enorm, en alles doet me zeer. Oftewel de griep!! Maarja, hebben we dat maar weer gehad. Ik was vrij vandaag, en heb wel Wayne gewoon naar het KDV gebracht, zodat ik lekker kalm aan kon doen. Heb ook de hele middag liggen slapen eigenlijk, en ik zou zo weer kunnen slapen..

Vanavond eten de mannen dan ook boerenkool met worst, en ik hou het wel bij een bakje kwark. Heb totaal geen eetlust, maar wil toch wel wat blijven eten.. En kwark gaat er altijd wel in..

Vanmiddag heb ik ook een handje winegums gehad. Ik weet het slecht, maar had zo'n kriebelhoest.. En water drinken hielp me niks. Nou ja zie wel wat de schade is binnenkort op de weegschaal...

Ik hoop dat ik me morgen beter voel, en kan gaan hardlopen, maar als ik nog zo'n pijn heb tussen mijn schouderbladen ga ik morgen niet lopen.. Dan kan ik beter morgenmiddag een eind met Wayne in de buggy gaan wandelen.. Heeft net zoveel effect denk ik...

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hé das toevallig Ingrid, hier ook voor de mannen boerenkool met worst. Vind ik toch niet zo lekker. Balen dat je zo beroerd bent, heerst geloof ik ook best wel. Beterschap!
    Weet ook niet hoe het kwam met het verschil in gewicht, is anders nooit zo groot als nu

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha verleidelijk, maar nee dank je :D
    en deze week er gewoon weer tegenaan!

ingrid:
    balen dat je zo verkouden ben, dan kun je je behoorlijk beroerd van voelen.
    winegums,lekker :) maar daar word ik wel misselijk van...dus blijf der maar uit de buurt hahaha
    grappig wij hadden ook boerenkool :D

en nog gewandeld?

hier alles oke, gijs is gelukkig weer wat beter en ik ga zo naar een vriendin toe, als gijs wakker is ;)hoe gaat het met jullie?

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier was het vandaag 77,3 dus toch weer een pond eraf sinds maandag en ondanks dat ik nu ongi ben. Nu gewoon een hele strenge week. Moet ff anders heb ik totaal geen motivatie meer om door te gaan. Wil snel richting die 75 kg hoor. Blijf nu veel te lang hangen naar m'n zin

17. Hey allemaal,

Nou hehe, eindleijk weer wat puf om te babbelen.. PFf ben ik beroerd geweest gister en eergister..
    Vandaag was nog niet veel soeps, dus heb ik me voor vandaag maar ziek gemeld. Ingman heeft Wayne vanmorgen naar het KDV gebracht, zodat ik lekker een dagje rust kon houden.. Heb ook zowat de hele dag geslapen. Moet zeggen dat me dat goed gedaan heeft..

Van het wandelen en/of hardlopen is dus niks gekomen gister.. Deze week denk ik sowieso niet meer.. Sta al te zweten bij het verschonen van Wayne zijn luier. Jaja tijd dat hij zindelijk wordt. Hihi.. Nee maar ik ga pas weer lopen als ik mijn lichaam vertrouw.

Ik hoop wel vrijdag weer te kunnen gaan werken.. Tis ook maar 2 uurtjes vrijdag, dus dat lijkt me te doen..

Ik heb me verder wel zoveel mogelijk aan mijn menu gehouden. Alleen het avondeten is aangepast geweest, omdat ik niet naar de winkel kon. En dus niet alles in huis had. Maarja.. Maakt ook niet uit..

Ik heb me ook nog ff niet gewogen deze week. Zaterdag of zondag ga ik wel weer wegen...

18. Goedemiddag,

Zo nog ff een update..

Loop hier een beetje te balen... Heb een nieuwe weegschaal gekocht. Onze oude is een beetje stuk.. We hadden nog zo'n ouderwetse met zo'n draaischijf. Maar die gaf de laatste dagen aan dat ik 4kg gegroeid zou zijn. Nou heb ik idd de afgelopen veel op de bank gelegen en niet gesport en gewerkt omdat ik ziek was maar 4 kg vond ik wel erg veel.

Nu dus maar een mooie digitale gekocht. Maarja die gaf wel aan dat ik een halve kilo zwaarder weeg dan vorige week. Maar dit is een weging midden op de dag, terwijl ik meestal in de morgen weeg als ik naar de wc ben geweest.. Maarja..

Wel een goede reden om er vanaf volgende week, vanaf maandag eigenlijk, weer extra streng tegenaan te gaan. Inclusief sporten, en natuurlijk ook weer werken..

Fijn weekend allemaal!!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Het streng zijn is hier weer goed beloond, woog 76,3 kg.
    Thuis zelfs al 75,85 dus zit weer goed in het systeem nu.
    Gelukkig ook even geen verjaardagen meer, pas over een maand geloof ik.

Ingrid, een digitale weegschaal is wel altijd nauwkeuriger om af te lezen. Balen dat hij een halve kg zwaarder aan gaf. Ik weeg zelf altijd 's ochtends als ik uit bed kom en niet steeds op een ander tijdstip.

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi meiden

zo heb het echt heel druk gehad,dus sorry dat ik jullie verwaarloos!

corina :D weer op de goeie weg dus SUPER

Ingrid, ja das altijd als je een nieuwe weegschaal hebt. deze week er maar weer tegen aan.

Hier
    0.6 er van af :D dus zit nu op 18.9 :D nog een kilo en dan zit ik op de -20:D

Oh Gijs huilt ;)

Deel Deze Pagina