20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi Hoi,

sorry voor nu pas weer een reaktie ik ben zo druk.

Maar ik ben 3 kilo kwijt yeah jippie, wil er echt nog 20 kwijt. Hebben jullie trouwens nog tips om niet meer zoveel honger te hebben?

Groetjes

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    super :d

het enige wat ik me kan bedenken is water drinken ;) vooral geen kaugom ofzo eten. omdat je daar juist honger van krijgt.

en het verdelen over de dag.

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier gisteren even een bad day gehad.
    Ben me flink te buiten gegaan aan een pak koekjes, moest gewoon ff. Had met het avondeten niet zoveel trek meer dus heb alleen fruit gedaan dus de schade viel mee. Nu weer netjes 76 kg.

Je gaat weer goed Chilleke, bijna 20 kg eraf!! Super goed!

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wilma26, dat honger hebben word vanzelf ook minder hoor. Want je maag krimpt dus heb je minder nodig. Ikzelf drink meestal een flink glas water als ik honger heb.

5. Hoi hoi

Zo, ben ik ook weer ff...

Gisterochtend weegmomentje gehad.. Maar dat was een tegenvaller.. Niks eraf.. Tenminste... Zo lijkt het.. Nu is dat opzich natuurlijk niet zo gek, heb vorige week niets gedaan, kwa lichaamsbeweging he..

Gister wel weer gewoon gewerkt, en heb lekker doorgewerkt, dus mijn lichaamsbeweging gister wel ruimschoots gepakt. Vanaag was ik vrij, vanmiddag zijn Wayne en ik op kraamvisite geweest. Kindje is nu net een maandje oud. Een echt kerstkindje ze is op 24dec geboren. Maar wat klein. En zo lief..
    Nu is het niet zo dat nu spontaan mijn eierstokken gaan rammelen hoor. Nee absoluut niet.. Vind het allemaal heel leuk en lief, maar zit niet te wachten op een 2e kindje..

Nou ja.. Ik hou me verder streng aan mijn dagmenu, en daarmee zal het goed moeten komen met mijn gewicht..

Deel Deze Pagina