20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Orwen, ik had een implanon die vanaf half maart uitgewerkt zou zijn, maar ik heb m er pas afgelopen woensdag uit laten halen. Het was dus een beetje dubbel. We wisten nog niet helemaal wat we wilden en hebben er even 2 maanden goed over nagedacht, maar stiekem gehoopt dat het implanon idd al uitgewerkt was en ik zo zwanger zou raken.:D

Ik weeg bijna 90 kg en ben ong 1.70m

Diegene die ondanks alle moeite aangekomen zijn, dat is wel balen zeg. Heb ik soms ook als ik bijv ong. moet worden. Maar als dat niet zo is, is het helemaal ontmoedigend.
    Gelukkig dat we er hier over kunnen kletsen. Niet opgeven hoor!

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Twijfel, hoop voor je dat het snel raak is :)

Mamaatje: Hoe gaat het nu?

Orwen: Fijn dat je je motivatie weer terug hebt, dan gaat het zoveel makkelijk :D Hoe is het nu, kleren nog wat wijder gaan zitten?

Hier gaat het eindelijk weer goed. Hield me prima aan het menu maar zat helemaal verstopt al 5 dagen, dus ja dan val je niet af ;) Gister medicijnen genomen en die werken goed, dus gaat nu weer de goeie kant op. Maar zit nu op 94.9 en ik begon deze week op 95.5 dus erg hard gaat het niet :$ :(

Dit weekend ga ik een nachtje weg met manlief, dus even een sasdag er tussen :p Ach, zolang je het daarna weer oppakt gaat het goed :)

3. Tinkerbel1984

Heeelllooooooo? Zijn jullie er nog?

Hier word ik lichtelijk gefrustreerd deze week. Viel ik vorige week in 1 week 4,1 kilo af, deze week met moeite 0,8 kilo tot nu toe :(

Vervelend want ik heb zaterdag en zondag sasdagen, dus waarschijnlijk zit alles er dan weer aan :x Merk wel dat ALS ik een keer sas (bijv een avond uit of een bbq) ik dus echt lang bezig ben om die kilo's er weer af te krijgen, erg frustrerend :(

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Tink: Ik vind dat je het super doet, vergeet niet dat je net bevallen ben en je nog super veel hormonen in je lichaam heb.
    DIe kilo's gaan er echt wel af.

Hier waren er ook weer wat kilo's bij, Vorige week 2 dagen gebbqt, maar gelukkig zijn ze er weer af +1 extra.
    Nu dus 13 kilo kwijt.

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ja Tinkerbel, ik ken dat probleem. Doe je weken (!) je best om er een paar kilo af te krijgen, heb je een paar feestjes oid, zit (bijna)alles er weer aan. Kun je weer opnieuw beginnen.:$

Deze week gaat het bij mij wel goed. Gisteren met man en kids naar de Mac geweest en in eerste instantie wilde ik alleen de maaltijdsalade...maar dat was echt niet genoeg dus toch maar een broodje erbij :( Maarrrr geen frietjes en geen ijsje; dus toch minder dan anders.
    Vanmorgen een tupperware party bij een vriendin. De hele tafel stond vol met allerlei lekkers. ;) Ik heb alleen wat gepakt toen het tijd was voor mijn tussendoortje (natuurlijk wel meer kalorien dan een geoorloofd tussendoortje, maar altijd nog minder dan anders wannneer ik alles geproefd zou hebben).
    Succes allemaal komend weekend! (Hebben jullie er dan ook zoveel moeite mee om "nee" te blijven zeggen?)

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    mag ik ook met jullie meeschrijven?

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Haaaiiii lady`s,

Frusterend heh als je zo je best doet en je valt niet veel af...
    Dat heb ik dus ook...het gaat helemaal niet snel bij mij met die Sonja bakker. Vandaar dat ik me banner ook nog niet aangepast heb. Het rare is wel..ik merk weinig qua gewicht, maar qua ringen en horloge merk ik het wel. En me moeder vond me smaller inme gezicht ed. dus het kan volgens mij ook zo zijn dat je het niet echt aan je gewicht heel erg gaat merken, maar eerder dat je in cm verliest....

Marjolinos welkom hier!!

Succes weer dames.

Liefs van mamatje

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Even een minder frisse vraag misschien, maar hebben jullie tips wat je kunt doen bij obstipatie? 8)
    Ik zit al 3 dagen "verstopt", maar wil geen laxeertabletten. Vandaag roos-vice-lax geprobeerd; 1 liter op, maar niets! :( Ik heb ook geen super opgeblazen gevoel of buikpijn ofzo, maar dit is toch niet echt normaal volgens mij. :(

9. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    @Tinkerbel: Hoe waren je SASdagen? Lekker genoten? Je moet je niet druk maken om het feit dat je minder afvalt dan in de eerste week, hoor. Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is, maar het is ook logisch! De eerste week ben je echt veel vocht kwijtgeraakt, namelijk. Als het iets anders zou zijn, zou 4 kilo ook echt niet gezond zijn! Geduld, geduld ;)

@Twijfel: Vervelend, die obstipatie! Ik weet niet zo goed wat je er tegen kunt doen. Ik haal het altijd door elkaar. Wit brood, of juist niet? Misschien dat anderen je een tip kunnen geven.
    Knap dat je je hebt ingehouden bij de Mac, trouwens (ik ben altijd een sucker voor ijsjes), en bij de Tupperware-party.

@Linnie: Je gaat als een speer! Hou je het goed vol?

@Mamatje: Het gaat er inderdaad maar om dat mensen het zien en dat je het merkt aan ringen en kleding. Gewicht zegt ook niet alles.

@Marjolinos: Welkom! Wanneer ben jij begonnen? Doe je een dieet of eet je gewoon gezond?

@hier: Afgelopen vrijdag was weer weegdag en er was weer 0,8 kg af. In tegenstelling tot sommigen hier ben ik hier erg blij mee. (Tja, het zat er ook niet plotsklaps aan, hè?) Nu nog 5,9 kilo te gaan!

10. Tinkerbel1984

Joehoe :)

Ons weekendje weg was heerlijk, en de schade viel me nog mee. Woog vanmorgen 95.0 kg dus er is alsnog IETS af deze week, al is het niet veel. Ik heb ervan genoten en heb vandaag de draad weer opgepakt. Nu moet ik morgen de weegschaal wel even afwachten natuurlijk, want vaak komt het bij mij later... Maar we hopen natuurlijk van niet :D

Deze week een drukke week dus hoop dat ik hier nog wel kan spieken tusendoor. Mijn gastouder is ziek en mijn man heeft de hele week vergaderingen 's avonds, plus dat hij zaterdag de hele dag weg is :$ Dus heb 6 dagen 2 kids en ook alle avonden ;) Zal bijna "blij" zijn als ik weer aan het werk mag hahaha!

Succes weer deze week!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Goed dat iedereen zo afvalt en het vol houdt.

Orwen: Bij mij gaat het er nu allemaal af met borstvoeding geven.
    Ik lijn dus niet, maar wil dat wel gaan doen als ik strak sgeen bv meer geef.(Als het dan nog nodig is)
    Ik let wel op dat ik nu gewoon gezond en genoeg eet en dat gaat goed.

12. Tinkerbel1984

En Linnie hoeveel is er nu al af?

Ik woog vanmorgen alweer 93,9 dus de extra kilootjes zijn er allemaal. En dat betekent ook dat al mijn zwangerschapskilo's eraf zijn :D Maar we gaan voorlopig nog even door, mag zometeen 2 beschuitjes haha ;)

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    bij mij zijn er nu 13,5 kilo af. Was er 10 aangekomen tijdens de zwangerschap. Dus heb niks te klagen. Maar wil er nog wel meer af.
    Nog ongeveer 20 denk ik. Dan weeg ik weer netjes 77.

14. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Hallo,

ik heb hier en in het andere afvaltopic gekeken maar deze lijkt me ( tot nu toe) beter bij te houden.

Ik wil ook graag afvallen en best veel. Hoe doen jullie het? Is er hier een soort van schema waar ik dat kan lezen?

15. Tinkerbel1984

Kijk dat gaat super Linnie :) Heerlijk zeg dat je er zo 'weinig' voor hoeft te doen!

Fruitje, wij doen niet één bepaald schema, de meeste van ons doen Sonja Bakker en Linnie doet geen dieet, want ze geeft BV ;)

Hier alles prima, al ben ik sacho :) Manlief was weer laat thuis vandaag dus kon weer alles alleen doen, tweede keer al deze week :x En dan even zijn eten naar binnen proppen en weer weg gaan, heel leuk ;) Nu weer thuis maar heb even geen zin om met hem te praten :)

Ik heb een mooie banner gevonden, nu nog uitvinden hoe ik hem elke keer moet aanpassen :D

16. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hoi dames hier ook iemand die ongeveer 20 kilo wil afvallen

17. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bij mij lukt het afvallen niet zo heel goed, maar dat zal ook wel door de obstipatie komen denk ik. Vanaf morgen minder streng en niet echt meer lijnen, want ik verwacht ieder moment mijn eisprong. Maar ik blijf natuurlijk wel opletten; niet snoepen enzv. Dat scheelt altijd.
    Ik zie wel heel goede resultaten hier bij de meeste, goed van jullie. Misschien moet ik toch ook weer met Sonja aan de slag (als ik niet zwanger raak deze maand) Ben daar eerder ook al eens heel goed mee afgevallen en toen is het er ook een jaar afgebleven. (Tot mijn man een grote klus kreeg en ik iedere avond alleen een zak chips had om me gezelschap te houden 8))

18. Tinkerbel1984

Noukie: Succes meid!

Twijfel: Vervelend he die obstipatie :( Ik heb er gelukkig medicijnen voor, die neem ik om de dag want anders kan ik gewoon echt niet.. En spannend weer de eisprong tijd :D Wij zijn echt klaar met kinderen nu maar toch blijf ik het jammer vinden dat ik die spanning etc nooit meer ga meemaken :)

Zo, hier 93,2 vanmorgen :) Ben nu dus 2,5 week bezig en 6,3 kilo kwijt :$ Gaat best hard, maar ben blij toe want er moet nog zoveel af ;)

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Tink: Jij gaat wel erg hard. Niet schrikken als je straks een week wat minder afvalt ;)

Twijfel: Spannend je eisprong. Hier werkte sonja ook erg goed. KAn nu nog niet op dieet, maar wil wel afvallen. Maar gelukkig helpt de bv mee ;)

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Wauw Tinkerbel dat gaat wel supergoed zeg.:)
    Vanmorgen gewogen en het was nu 85.6; bijna 5 kg eraf in ong 4 weken.

Deel Deze Pagina