20 kg afvallen, wie doet ermee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamatje77, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi meiden
    Ook ik wil graag wat kilo's kwijt!
    Ik weeg ergens in de 90 (zal morgen eens kijken wat de schade is) en wil zoooo graag eens onder de 90!
    Ik ben al 3 jaar stabiel (ik schommel met 3 kg speling) en ik zou het toch wel eens leuk vinden als het zou zakken.
    Met een dietiste is het me ook niet gelukt.
    Ik ben een enorme emotie eter en door alle stress toestanden blijf ik aan de gang!
    Zaterdag gaan we op vakantie, 3 weken naar Thailand, maar wil toch morgen nog gaan beginnen met 'gezond' doen...
    Alle tips/ideeen/sites/etc zijn van harte welkom ;)
    Groetjes

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Welkom Siepie, en succes :) Tips zijn lastig, ik volg namelijk gewoon het diet van Sonja Bakker ;)

Nou na 3 sasdagen staat de teller op +1 kilo dus het viel me uiteindelijk nog mee... Maar ik baal er wel van, aangezien ik nu eerst weer 3 dagen bezig ben om op mijn laagste gewicht te komen :(

Ik heb aanstaande zaterdag een groot festival (Awakenings) dus dat zal nog 1 sasdag worden, maar daarna is het voorlopig even klaar met sassen. Even weer goed streng want het gaat me nu te langzaam. Het scheelt: Het wordt zaterdag 30 graden en je danst de hele dag dus je zweet je een ongeluk, wat weer goed voor de lijn is ;):D

Vandaag fruitdag :$ Ik heb er een hekel aan maar na 3 van zulke dagen is het wel goed ;)

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Linie: dat is er iig weer eentje minder. En als je idd weer wat meer kan gaan fietsen dan gaat het sneller. Dat merk ik zelf nu ook.

Siepie: succes met afvallen. Hier nog een emo-eter.

Tinkerbel: jammer dat een paar sasdagen genoeg is, om meteen weer wat aan te komen. Pfff komt er makkelijker aan dan eraf. Word er soms moedeloos van.

Vandaag op de weegschaal gestaan en was ook weer 1 kilo aangekomen door afgelopen weekend. :( Nou ja, ik heb het gisteren weer opgepakt dus hoop dat het er ook weer af zal gaan. :)

4. Tinkerbel1984

Nou waar ik idd bang voor was, vanmorgen was er wel 3 ons vanaf maar ik ben dus echt weer de hele week bezig voor die kilo :x Soms word ik daar wel moedeloos van hoor, net als jij Twijfel! Want zou dit betekenen dat het elke keer zo gaat? Maar ja, ik weet dat het mijn eigen schuld is, dus ik moet zelf ook op de blaren zitten...

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Tja en ik met mijn goede voornemens...belt mijn man halverwege de dag op dat we gaan bbq-en :$ Erg leuk, gezellig en lekker, maar niet bepaald kalorie-arm! Ik heb wel stukken minder gegeten dan ik anders zou doen met bbq-en, maar zo gaat dat extra gewicht van afgelopen weekend er natuurlijk niet af, laat staan dat ik meer afval. :( Wat een strijd! Soms baal ik er echt stevig van.

6. Tinkerbel1984

Erg is dat he Twijfel, maar het is ook wel weer om te bbqen dus je moet er ook een beetje van genieten :) Wat wij tegenwoordig doen bij bbq is mager vlees (kipspiesjes en biefstukspiesjes), een eiersalade maken met magere mayonaise en een stokbroodje erbij. Ook heb je light pindasaus dus zo kan je het toch een beetje binnen de perken houden ;) Wij gaan vrijdag bbqen!

Hier was de weegschaal erg lief vanmorgen, ben dus ook superblij :D Hij stond op 89.8 kg dus ik zit weer op mijn laagste gewicht. Ben daar erg blij om want ik heb nu dus nog 2 dagen om er nog meer onder te komen, voor ik vrijdag ga bbqen en zaterdag het festival heb :) Ik hoop dus dat ik zondag nog steeds onder de 90 zit, dat zou wel erg fijn zijn :)

Ohja: Nog 3 onsjes en de eerste 10 kilo is eraf :D

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Wauw Tinkerbel dat gaat goed! En bedankt voor de tips.

8. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi meiden!

Ik doe ook mee, gezellig! Als jullie er nog zijn tenminste...

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi Blondy, leuk dat je ook meedoet. Succes. Wil je er veel af?
    Ik ben na lange tijd weer op zp, omdat ik het allemaal een beetje los moet laten en dat lukt niet als ik hier iedere dag (of vaker) post.
    Maar ik wilde net meedelen dat er weer 1 hele kilo af is deze week!!! En gelukkug kost het me inmiddels niet meer zoveel strijd om lekkere dingen te laten staan. Lijkt wel alsof ik er geen behoefte meer aan heb. Soms als ik het zie denk ik wel: "Hmm lekker" maar ik denk er niet meer aan als ik het niet zie.:D

10. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi Twijfel,

Ik wil er zeker 20 af hebben. Eigenlijk meer, maar das niet realistisch.

Ben nu twee weken bezig en ben 3 kilo kwijt. Probeer gezonder te eten, niet meer te snoepen en vooral geen frisdanken meer. Was namelijk verslaafd aan cola..

Ook moet ik van mezelf elke dag sporten. Heb een crosstrainer thuis, dus dat lukt wel.

Het zijn vooral die lekker hapjes tussendoor inderdaad. Knap dat je die al goed kunt laten staan, is het moeilijkste dat er is!

Snap wel dat je niet meer iedere dag hier bent. Je wordt er dan idd wel steeds mee geconfronteerd. En als dat niet goed voor je is, moet je dat niet doen.

11. Tinkerbel1984

He meiden :)

Hier ook weer online na drukke dagen! Ik ben vandaag begonnen met een ander dieet, via de dietiste. Het heet Prodimed, zie www.prodimed.nl voor info ;) Mijn zus en een vriendin van me hebben het ook gedaan en zijn er 20 en 30 kilo mee afgevallen, gaat namelijk erg hard :D

Ik ben vandaag voor het eerst geweest en moet donderdag weer terug om te wegen. Heb dus ook de weegschaal thuis laten verstoppen door manlief, wil me echt maar 1 keer per week daar wegen. Vandaag ging prima, al was het wel moeilijk om tijdens de wedstrijd niks te drinken en geen hapje te nemen :) Maar het is gelukt, vanavond vroeg naar bed want word gewoon sloom van die hitte...

En ik heb het heerlijke idee dat het morgen zondag is, is dat even een meevaller :D

12. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ga binnenkort beginnen met TLC. o.k. het is "reteduur" maar ik heb de garantie dat t werkt.. Ik hoop zelf een 30-35 kilo er mee af te vallen.. De persoon die ik sprak dacht dat 55 kilo ook wel lukt..

We zullen zien.. Ik hou jullie op de hoogte... Nu t dichterbij komt vind ik t best spannend en ook wel eng..Je neemt toch afscheid van je "oude vertrouwde, hoe verkeerd eigenlijk soms, gewoontes"

13. Tinkerbel1984

Wow wat is dat, dat dieet? Ik ben erg benieuwd! Wanneer ga je beginnen?

Hier gaan we even naar de Ikea, mijn kleine meisje moet naar een groter bedje :( Ze is door haar ledikantje gezakt :D En ze is nu bijna 2 dus wel tijd voor een grote meiden bed 8)

14. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
  15. Tinkerbel1984

Wow dt ziet er goed uit! En wat kost het als ik vragen mag :) Mijn dieet is ook erg duur hoor, maar zolang ik er goed van afval vind ik het prima ;)

16. Tinkerbel1984

Helleuw :)

Hoe is het hier? We stonden op de tweede pagina, waar is iedereen :(

Hier gaat het goed, maar moet pas dinsdag naar de dietiste dus dan weet ik meer ;) Ben erg benieuwd of ik ben afgevallen en zoja hoeveel. Het dieet is best pittig namelijk.. heb totaal geen hongergevoel maar ik vind niet alle gerechten lekker dus dan is het moeilijk om gemotiveerd te blijven :)

Dinsdag moet ik opnieuw inkopen doen en dan haal ik alleen de gerechten die ik lekker vind, dus dan zou het goed moeten komen :D

17. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    @ Tinkerbel1984 850 euro...

Voordeel van dit dieet ( voor t eerst geloof ik t eens) is dat t een begin punt heeft en een eindpunt.. Vooral dat laatste ontbreekt bij de meeste..

Ik ben van plan vrijdagochtend bloed te laten prikken, daarmee kunnen ze dan aan de slag en krijg ik eerst een soort "ontgiftings-programma" en kan daarna mijn persoonlijke plan doorlezen en van start gaan.. Tegen mij zeiden ze dat een gewichtsverlies van 55 kilo zou moeten kunnen.. Als ik er 35 kwijt ben ben ik al helemaal happy

Maar nu t dichterbij komt, t starten, vind ik t ook best wel eng.. "Hou ik het deze keer wel vol" Maar ik denk dat je uit resultaat de moed en t doorzettingsvermogen kunt putten.. Want zeg zelf.. Als je weet dat je je aan je programma ( elk willekeurig dieet) hebt gehouden en bent een pond aangekomen.. Dan word volhouden en jezelf oppeppen wel lastig....

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    hoi allemaal, ik heb deze week niet gewogen. Heb een moeilijk gesprek op school gehad over de jongste en dat hakte er nogal in. En wat heeft deze emo-eter dus gedaan...? :x Grrr kan dan zo boos op mezelf worden, maar ja dat heeft geen zin en maakt het alleen maar erger dus dat probeer ik niet te doen.

Annemarie: succes met bloed prikken en met je dieet. Ik hoop echt dat het werkt.

Tinkerbel: vervelend dat er zoveel bij is wat je niet lekker vindt. Hopelijk heeft het iig effect. Succes dinsdag!

Blondy: hoe ging het deze week?

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey meiden, ook ik wil graag zo'n 20kilo afvallen. vorig jaar bevallen van een prachtige zoon, hijs gister 1jaar geworden alweer. hier gaat het afvallen niet zoals bij meeste dames. ik mag vanwege rugklachten niet sporten en geen grote stukken lopen. wel eet ik elke dag gewoon fruit en groente. weinig zout enzo maar het wil gewoon niet opschieten als je niet kan sporten. hier dus dilemma want afvallen zonder beweging is eigelijk niet te doen

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hier gata het afvallen op het moment niet meer. Hou heel veel vocht vast.

Deel Deze Pagina