Sooooo dan Ik begon op 92,8 en ik woog gisterochtend 87,4 Gewoon even 5,4 kilo in één week Helaas moet ik nu ook weer stoppen, het is echt TE duur We zitten er aan te denken om te verhuizen en dan kan ik echt geen 400 euro per maand missen aan een dieet. Ik ga dus op mijn eigen manier verder maar ik GA door
Tinkerbel: Wauw! Dat gaat hard. Jammer dat het dan weer zo duur moet zijn. Maar ja, hopelijk weet je lichaam nu wat de bedoeling is en gaat het nog even zo door. Succes! linnie: kan ook door de warmte komen. Succes. roozjuh: suuces met afvallen en ik hoop dat je een manier vindt. Misschien zwemmen? Meestal kun je dat nog wel doen met rugklachten. Of mag/kan dat ook niet? Ik hoop dat je je weg erin kunt vinden. Ik ga vandaag weer even beginnen met shakes. Heb afgelopen week echt weer mezelf een paar keer laten gaan en dan ben ik het weer helemaal kwijt. :x Over 2 weken krijgen de kinderen vakantie en dan hoop ik toch echt weer in een paar kleren te passen die ik nu niet aankan. Anders kan ik erg weinig meenemen naar kamp.
Twijfel: ja zwemmen mag ik gelukkig wel. en dat vind ik zelf ook heerlijk om te doen. vooral met zoontje erbij, dan geniet ik alleen nog maar meer.
Hier alles goed Weinig nieuws te melden eigenlijk... Het gaat nog goed, mis het echte eten wel maar ach de kilo's vliegen eraf!
Hoe gaat t straks, als je weer gewoon gaat eten?? Ik denk niet dat t je bedoeling is de rest van je leven zo door te moeten..
Haha nee dat hoop ik idd niet Ik zit nu in fase 1, dan mag je alleen maar maaltijdvervangers. Zometeen ga ik over naar fase 2, dan mag je 's avonds groente en vlees ipv een zakje. En zo ga je steeds verder met opbouwen naar weer normaal voedsel Aan het einde krijg je een afrondend gesprek en gaat de dietiste precies berekenen hoeveel calorieen ik op een dag mag hebben om op dit gewicht te blijven. Daar moet je je natuurlijk wel aan houden Eventueel mag je maandelijks terugkomen als stok achter de deur, dus dat is ook wel fijn Hoe is het bij jou?
Tinkerbel: ik dacht dat je er mee stopte, maar je gaat dus toch nog even door. Had je het al voor een maand in huis ofzo?
@ tinkerbel.. Ik ben nog niet begonnen.. Het wachten is op de bloeduitslagen.. Ik verwacht eigenlijk deze week wel "iets" waar mee ik kan beginnen.. Vooral met inlezen.. want er schijnt wel een stukje leesstof ook bij te zitten, wat ik begreep...
Hi meiden, Ik weet het, ben een tijdje niet geweest, sorry! Ben met andere dingetjes bezig geweest (zie handtekening). Ben intussen 3 kilo kwijt. Is een beginnetje maar zeker nog niet wat ik wil. Heb een zwaar weekend achter de rug qua eten (bbq, uit eten). Maar ga er nu weer voor! Bedankt dat jullie interesse in me tonen, doet me goed! Is weer een extra stimulans.
Annemarie: hoop dat je snel aan de slag kan. Blondy: leuk dat je weer wat laat horen. Vervelend dat je cyclus zo raar doet. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
Helleuw Helaas moet ik er nu echt mee stoppen... We hebben een flinke financiele tegenvaller gehad dus het is niet meer op te brengen. Heb vandaag het boek van dr. Atkins gehaald en denk dat ik daarvoor ga Ga me nu dus inlezen en als het bevalt begin ik volgende week denk ik! Maar ach, de ergste kilo's zijn er al af dus het mag nu ook wel iets langzamer gaan. Pas echt al mijn kleding weer dus ben al helemala blij
Hi allemaal! Wat een stilte hier. Zullen we het onderwerp weer eens nieuw leven inblazen en elkaar motiveren? Misschien een update van waar iedereen staat? En dat elke week doen? Ik heb vandaag besloten er nu voor eens en altijd voor te gaan. Zag vanochtend namelijk foto's van mezelf van afgelopen weekend en schrok. Je wordt toch met je neus op de feiten gedrukt door een foto. Zeker als er anderen naast staan en je jezelf dan gaat vergelijken. Terwijl je op dat moment zelf dacht dat je er goed uitzag in je nieuwe kleertjes... Dus wil ik eigenlijk twee kilo per week afvallen. Iemand nog goeie tips/trucs?
Ik wil ook kilo's kwijt, maar geef nog borstvoeding. Dus mag niet zoveel.Heb nu ook voor het eerst weer mijn maandelijkse probleempje. Dus nu gaat het helemaal niet hard. Probeer op te letten dat ik 'Normaal'eet, maar is nu best moeilijk
Das inderdaad lastig ja. Maar met drie maaltijden per dag kom je toch ook al een heel eind? Het zijn vaak de lekkere tussendoortjes die het doen he? En de lekkere drankjes!
Die probeer ik nu ook te laten staan en gewoon gezond te eten, maar is best moeilijk als je ongesteld ben
Jaaa! Maarre, hmm, daar mogen we nu niet aan denken.. Wat denk je, ben ik lekker goed bezig, komen ze hier rond met appelflappen! Ben sterk geweest en heb vriendelijk bedankt. Knap he?
das zeker knap. Wel volhouden hoor. De eerste wweken is vaak moeilijk omdat je lichaam suiker wil, maar daarna is je lichaam het gewend en is het makkelijker om te laten.
Haaaai 8) Ik ben er nog hoor, maar heb 4 dagen feest gehad dus vandaar.. Heb me nog niet gewogen na 4 dagen drank en vet eten, morgenochtend zullen we het zien Ben me goed aan het inlezen over Atkins, vanmorgen mijn eerste ontbijtje gehad. Ben benieuwd, denk dat het ook gelijk de lunch was want mennn ik zit vol