20+ kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kokjes, 7 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    @kokjes gezellig dat je het dan samen kunt doen.

    Met bingen (Engelse uitspraak) bedoel ik eetbuien, misschien spel ik het verkeerd.
     
  2. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    echt ? whaa :)
    ik kan helaas niet meer handballen want mijn rug is kapot (mede door het handballen), maar ik heb van mijn 5e tot mn 33e gehandbald :)
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    @kokjes en @Zonnestralen herkenbaar hoor, eetverslaving / bingen. Nu gaat het weer een paar dagen goed en kan ik me er zo weinig bij voorstellen, maar kan zomaar weer de mist in gaan. Woog maandag nog 94 kilo, vanochtend 90,9, dus dat gaat echt goed! Terwijl ik nog best veel eet eigenlijk en ook wel wat lekkers neem (maar ook wel veel beweeg). Maar rond de 90 ga ik vaak de fout weer in, hopelijk nu niet! We gaan over 3 weken naar Frankrjjk, zou mooi zijn als ik een stukje onder de 90 zit dan!
     
    roever vindt dit leuk.
  4. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Haha Leuk!! Ik vanaf mijn 3,5 tot nu... Ja met tussen pauzes. Door de zwangerschappen. Eerst op een heel leuk jeugdniveau met diverse nl kampioenschappen maar sinds de kruisband reconstructie in een vrienden team. En ik hoop over een paar maanden aan te sluiten bij een recreanten team.

    Vandaag een goede dag gehad pas eten. Goede keuzes gemaakt, wel wat lekkers maar een kleine portie. Mooi onder mijn streef calorieën gebleven.

    @Snoopy1979 wauw wat ga je hard!!! Hopelijk kun je in elk geval onder die 91 blijven op vakantie maar dat is wel heel moeilijk.
     
    1981Mama vindt dit leuk.
  5. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    @Snoopy1979 Wat leuk dat je naar Frankrijk gaat. Is vakantie lastig voor jou qua op je voeding blijven letten. Of kan je door het plezier juist makkelijker ongezond eten laten staan?

    Ik heb vandaag wat gesnoept wat eigenlijk in het begin niet de bedoeling is. Ik gok 200 foute cal. Daartegenover heb ik wel iets van 1250 weg gefietst. Ik ben echt zo jaloers op mijn vriend. Hij kan echt alles eten. Na het fietsen had hij ook grote trek en had een mega bord vol patat en saus. Zit ik daar met mijn rauwkost serumie wraps. Hij kan echt alles eten zonder een grammetje aan te komen.

    Morgen ga ik misschien nog even wat fietsen. Ik wilde eigenlijk om de dag doen maar dat komt volgende week niet goed uit. Er zijn hier her en der boeren groente/fruit automaten en dat is dan wel leuk om lekker vers doel te hebben om naartoe te fietsen.
     
  6. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Supergoed hoe jullie allemaal bezig zijn meiden!

    Zei zij die vanmorgen ontbeet met 2 croissantjes (danarolle). Met water dat dan weer wel :p

    Ik ben vooral nog stomverbaasd dat mijn suiker zich zo goed houdt (lang verhaal) en dat ik niet zoveel meer hoef bij te eten om "goed" te blijven.
    Ik heb nu geaccepteerd dat ik er ALLES mee kan doen en niet kan...

    Dus deze week ff verder omschakelen naar alleen nog gezond en meer bewegen :)
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Door de warmte heb ik vaak niet zo veel honger, maar ik vind stokbrood echt superlekker! Dus moeilijk om daar niet zoveel van te eten. Nemen het ook vaak mee als we gaan wandelen, gewoon zo droog, wat fruit, paar flessen water en 1 of 2 stokbroden, daar kunnen we uren op vooruit met z'n vieren ;). Ik koop vaak ook wel volkoren brood maar blijft niet lang lekker en is sowieso niet heel erg lekker daar vind ik en ook moeilijk te krijgen. Overdag vind ik een cola erg lekker (liefst geen light) en in de avond wat lekkers als we een spelletje spelen. Dat zit er zo ingebakken, daar moet ik echt vanaf of in ieder geval minderen. Dus we zullen zien hoe het gaat over een paar weken! Ik ga proberen ipv 2 gewone cola en 1 light van te nemen. En geen witte chocola halen, dat is echt mijn valkuil. Nu bijna een week zonder witte chocola en als ik het niet eet, mis ik het niet eens zo. Maar ik weet hoe lekker ik het vind.... Gister wel heel bewust laten liggen in de supermarkt, vond ik wel goed van mezelf :D
     
  8. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat lekker moet kunnen vind ik! Als je inderdaad maar op de juiste calorieën zit en ik houd via myfitnesspal ook mijn macro's bij, die wil ik ook wel een beetje goed hebben. Maar daar past wat lekkers dus wel bij, gisteravond nog wel wat skyr zo los op (bleh) voor mijn eiwitten. En voor de lekker een koekje :)
    Ik hoop zelfs onder de op te blijven op vakantie, ik heb nu nog 3 weken om onder de 90 te komen, dat zou wel moeten lukken. We gaan het zien!
     
  9. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Het ligt er een beetje aan hoe ver je loopt. Maar stokbrood valt wel mee toch? Het is niet erg vet en je zet de korte koolhydraten gelijk weer in. Zelfde met de cola.

    Chocolade is deels afkicken. Toen ik het eerder lang niet op had vond ik het niet eens super lekker meer om weer te gaan eten.

    Ps tonijn is heel goed voor de eiwitten en lekkerder.
     
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    In het weekend eet ik ook weleens danerolles. Probeer de rest van de dag erop aan te passen, lukt helaas dan niet altijd. Wat eten betreft haat ik weekenden als ik bezig ben met afvallen ;). En vakantie net zo.
    Oudste is ziek en jongste heel moe dus een gezellig ontbijt hebben we niet gehad vandaag, sterker nog, ik moet nog ontbijten ;)
    Fijn dat je suiker zo goed onder controle is!
     
    1981Mama vindt dit leuk.
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik vind 200 calorieën wel meevallen aan fout eten, als de rest wel goed was en je hebt ook aardig wat bewogen! Wel balen dat je vriend alles kan eten, aan de andere kant, gezond eten is voor iedereen goed, ook al kan je het niet bij iedereen aan de buitenkant zien, van binnen doet eten ook wat met je natuurlijk.
    Slim inderdaad om een doel te stellen om naartoe te fietsen! Zo fietsten wij weleens naar een speelboerderij, zo'n 11 km dus goed te doen. Wil eigenlijk eens een keer fietsen naar de verzorgpony, maar dat is 18 km en zie ik mijn jongste niet doen als ze daarna nog moet rijden. En achterop vind ik haar echt te zwaar worden voor zulke afstanden.
    Voor vers fruit hoef ik maar een paar meter te kopen trouwens, hebben frambozen in de voortuin :). Elke dag een soufflébakje vol! Zo lekker! En over een paar maanden appels uit eigen tuin.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  12. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat is waar, we lopen de koolhydraten er wel meteen af. Meestal lopen we een uur of 2, bij de tweede camping weer een vulkaan beklimmen dus dat is wel een flinke klim. En afdalen is vaak net zo pittig ;)
    Bedankt voor de tonijn tip, maar vind vis helaas echt niet lekker... Skyr met yoghurt en diepvriesfruit vind ik heerlijk, maar gisteravond alleen skyr met zoetstof op omdat ik echt alleen nog eiwitten nodig had.
     
  13. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Hoi dames! Iedereen een fijn weekend gehad?

    @1981Mama Ah.. 2 croissantjes valt toch wel mee? Heb je de rest van de dag wel "goed" gegeten?

    @Snoopy1979 Ja die gewoontes zijn killing he?! Knap van je dat je de chocolade hebt lateb liggen! :thumup:

    Hoelang zal het duren voordat je lichaam gewend is? Bij mij is de drang naar zoetigheid er nog. (Ben natuurlijk pas een weekje bezig) Morgen naar de diëtiste. :D

    Dit weekend niet best. Een kleine pizza op zaterdag. Zooooo'n spijt van. Zondag wel goed gegaan maar te weinig caloriëen.. Moet zeggen dat ik ook niks heb uitgevoerd het weekend dus dat compenseert.. :roflmao:
     
  14. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Mijn lichaam moet ook nog wennen. Ik stond te draaien op mijn benen gisteren. Vandaag gewogen. Het was vijf dagen geleden dat ik de eerste weging deed. Dat was in de middag met kleding. Nu zonder en in de ochtend even veel als toen...
     
  15. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hallo meiden,

    Mag ik nog mee schrijven?
    Ik heb veel hormonen gespoten vanwege meerdere ivf behandelingen. Hier ben ik helaas behoorlijk van aangekomen. Nu ben ik al een tijdje bezig met Weight watchers en al zo'n 8 kilo kwijt. Ik wil graag nog 15 kilo kwijt.
     
  16. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Pffd demotiverend zeg... Het komt wel vaker voor dat je niet meteen afvalt dus houd vol!

    Ik ben vooral erg moe.. zoooo moe.

    Is het een idee om een besloten facebook groep aan te maken? Voor diegene die willen? Dat is veeeeel makkelijker (vind ik) dan hier. :D

    @indy90 Welkom! Goed bezig!
     
  17. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Ja dat vind ik wel een goed idee. Als er genoeg animo is.
     
  18. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Thanks! Ik vind Facebook ook wel leuk!
     
  19. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik heb een groep aangemaakt. De dames die er willen: Wil je mij even een priveberichtje sturen? :D
     
  20. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaat het goed! Vandaag heel druk gehad op mijn werk en zowat geen tijd gehad om te eten. Vanavond moest ik ook snel weer door. Dus net nog wat lekkers op ;)
    Ik blijf liever hier, ik vind Facebook niet fijn.
     

Deel Deze Pagina