20+ kg afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kokjes, 7 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    1900 bovenop de cal behoefte bij niks uitvoeren.

    Hoever zit je in jouw cyclus?
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ah ok.
    Ik heb geen cyclus, heb een Mirena spiraal, dus geen idee of hormonen iets van invloed kunnen zijn.
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoe gaat het bij jullie? Hier op zich goed maar blijf rond hetzelfde gewicht hangen. Gisteravond bewust wat meer gesnoept, had de afgelopen week elke dag calorieën over volgens myfitnesspal/fitbit. Maar voelde me er achteraf toch niet fijn bij. Mijn oudste zit nu met een vriendinnetje in Amsterdam, mijn jongste heeft het er best moeilijk mee en mist haar heel erg, vanochtend nadat mijn man mij niet begreep brak ik ook even door alles, en stiekem mis ik mijn oudste ook heel erg... Maar ja, zo gaat dat, loslaten, wordt alleen nog maar erger met de jaren ;). Daarna ging het gelukkig weer goed en met mijn man en jongste naar de verzorgpony geweest. Mijn man was daar nog nooit geweest dus wel leuk voor hem om ook eens te zien hoe of wat, al is het duidelijk dat het niets voor hem is ;). Wel sneu dat mijn dochter wat overmoedig werd en van haar pony viel, maar ja, hoort er soms bij (al is zij het daar niet zo mee eens, ze is nogal perfectionistisch en faalangstig helaas). Daarna naar de Mac geweest en een Sundae caramel op (oh nee...) en 6 kipnuggets (al iets beter), maar geen menu, best goed van mezelf dan toch. Had verder nog niet veel op dus het kon ook wel. Ben nu 4 eieren met 200 gram roerbakgroenten aan het bakken.
    Heb in de supermarkt net wel witte chocola gekocht, als dat maar goed gaat... Maar nu echt zo'n zin in! Al 2 weken niet op dus best goed van mezelf al had ik liever gehad dat ik het iets langer had laten liggen.
    Oh en vanochtend pannekoekjes op die mijn dochter en man gemaakt hadden, kon ik niet laten liggen. Maar baal wel dat ik zo de controle wat minder heb. Maar moet ook leren dat dat er ook bij hoort, teveel controle alsmaar is ook niet gezond. En qua calorieën en macro's kom ik goed uit vandaag.
     
  4. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik ben weer back on track. Nadat ik het de laatste weken toch best een beetje moeilijk had ging deze week weer top! Een resultaat van -1.7 weer een stapje dichter bij een mooiere ik. :D
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Ik ben even niet zo sportief geweest. Ik had er toch even de pest in. Qua voeding merk ik wel dat dat door snoepen doorbroken is. En dat gezond eten weer de regel is. Nu weer terug op de fiets.
     
  6. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik heb dus helaas weinig tijd voor een sportschool. Wij werken allebei veel en onregelmatig. Nu doe ik dus thuis walk at home via YouTube. Klinkt echt mega suf maar het helpt wel en is best leuk. Misschien een tipje voor degenen in dezelfde situatie.
     
  7. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Intensief gaan boenen is mijn thuis workout. Twee vliegen in 1 klap.



    Poeh mijn vriend maakte net een foto van mij zodat ik mijn ma en foto van mijn nieuwe outfit kon laten zien. Mijn wang gaat gewoon over in mijn nek zonder kaaklijn. Ik ga die maar als screensaver gebruiken... Ik heb gelijk maar even wat kapsels getest om te kijken hoe ik 't het beste kan verstoppen.

    Bijna weegdag. Ik kan mij nu iig redelijk inhouden met wegen.
     
  8. joan1984

    joan1984 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Snoopy, inderdaad wel goed om te proberen wat meer calorieën binnen te krijgen als je op te weinig zit. Kan me voorstellen dat snoepen dan niet zo goed voelt. Misschien kan je ze dan opvullen met gezonde varianten. Krijg je toch wat meer binnen maar voelt het niet verkeerd?

    Wat fijn indy dat je weer back on track bent. Super mooi resultaat. Walk at home ken ik niet. Wel heel fijn dat je iets hebt gevonden wat voor jou werkt.

    Zonnestralen, goed dat je het eten weer op hebt kunnen pakken. En dat bewegen komt dan ook wel weer, als je wil. Confronterend zo een foto. Ik heb er ook zo 1 en een aantal staat foto's. Hoop dat dat straks leuk is als ik mijn doel behaal. Hi.

    Hier zaterdag weegdag gehad. Ik was een kilo afgevallen. Het meeste tot nu toe. Normaal een halve kilo. Het weekend wel erg moeilijk gehad. Vrijdag had ik bewust gezondigd, lekker chocolade. Maar het oppakken vond ik erg moeilijk. Vandaag ook laatste pil en volgens mij had ik hier vorige maand ook last van. Vanaf maandag wel weer goed opgepakt. En de dagen ervoor ging het redelijk. Wel pelpinda's gegeten. En zondag hadden we BBQ bij vrienden. Toen weinig groentes natuurlijk en daardoor dus toch trek gehouden. Nou ja ik zie het aankomende zaterdag weer met wegen. Kom op meiden!, we kunnen het
     
  9. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Helaas.... +0.6kg... het wil nog niet. Beweeg te weinig eet veel te veel rotzooi...

    steeds 2 3 goede dagen en dan weer veel te veel. Dit duurt nu al 2 maanden en ben nu in totaal al 5kg aangekomen in die tijd. Verschrikkelijk is het...
     
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Wat rot. Wat denk je dat de reden is dat het mis gaat?
     
  11. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Ik heb een analoge weegschaal. Hij geeft net iets lager aan dan mijn start gewicht. Die ene kilo is iig weg. Stiekem hoop ik dat ik door dit warme weer wat vocht vast hou.

    Sporten zit er even niet in met dit weer:roflmao: ik heb wel vast en route gemaakt om straks te gaan fietsen voor eten. Wat bevalt komt op een lijst waarmee ik routes kan maken om bijv lasagne groentes bij elkaar te fietsen.
     
  12. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Zit niet lekker in mijn vel. Wat hormoon gelinkt na de bevalling denk ik.
     
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Komt het en gaat het of is het vrij constant?

    Ik moet weer wennen aan mijn cyclus. De week voor menstruatie krijg ik mij echt niet ingehouden. Ik pak wel brood ipv chips ed maar toch echt veel te veel. Dan breekt het door een is dus onhoudbare trek weer verdwenen.
     
  14. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Nee het komt en gaat. Vanmorgen weer een enorme emo dip en nu weer vol goede moed. Heb nog geen cyclus na de bevalling.
     
  15. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi dames, hoe gaat het met jullie?

    Hier vakantie gehad en flink losgegaan, wel echt genoten! Nu de vakantie weer voorbij, kinderen weer naar school, aan het werk, terug in het oude ritme en ik ga er nu vol tegenaan!
     

Deel Deze Pagina