snel werkende schiltklier en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bibinijmegen, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Wie heeft er ervaring met zwanger zijn
    en schildklier ? mijn arts in zkh zegt dat
    ik verplicht ben in zkh te bevallen maar ik heb hier
    niet zo behoeften aan ,want ik wil liefst thuis bevallen .
    misschien nog te vroeg maar ik ben graag voorbereid .

2. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    #2 zusterbianca, 29 jan 2013
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
    Hoi,

Ik heb geen ervaring met een te snel werkende schildklier maar met een te traag werkende schildklier.
    Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen omdat er na de bevalling welgevallen voor de baby kunnen zijn.
    Ik weet niet welke medicatie je slikt, maar ik denk ook voor jou dat er complicaties kunnen zijn.

Groet Bianca

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

hoi, ik heb een te snel werkende schildklier en in het ziekenhuis bevallen is inderdaad het beste.

heb je de ziekte van graves? waarschijnlijk wel, dit is erfelijk en wij moesten zelfs enkele dagen na de geboorte in het ziekenhuis blijven om er zeker van te zijndat mn zoontje dat niet had, dit kan gevaarlijk zijn bij baby's en als mn het niet snel merkt gevolgen hebben voor de toekomst

het is moeilijk maar wel het beste voor je kindje!

ons had de gyneacoloog niks verteld en kreeg ik bij de inleiding pas te horen dat we na de bevalling niet naar huis mochten, of op eigen risico maar daar moesten we dan voor tekenen

uiteindelijk daar gebleven, schildklierziekte heeft hij niet maar wel een hersenbloeding waardoor er snel ingegrepen werd omdat we in het ziekenhuis waren

ik raad iedereen aan in het ziekenhuis te bevallen, stel er zijn complicaties, dan ben je op de juiste plaats voor goede verzorging

4. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik had vroeger een te snel werkende en inmiddels een te traag werkende. Ik ben wel geprikt voor antistoffen ivm mijn vroeger te snel werkende schildklier.
    Ik zou met je internist/endocrinoloog bespreken wat het beste is, misschien een afspraak met int/end en gyneacoloog samen maken?
    Volgens mij is het wel zo dat als je medicijnen goed ingesteld zijn je verder normaal kan bevallen, dus ook thuis. Maar als je veel schommelt in je zwangerschap zijn er ook weer regeltjes voor.

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb een te traag werkende schildklier. Ik moest al zowieso in het ziekenhuis bevallen wegens ks 1e zwangerschap.

6. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik slik geen medicaties al bijna jaar niet maar de vk en mijn arts van het ziekenhuis verschillen van mening vk zegt dat ik thuis kan bevallen en zkh zegt nee je moet zkh dus ik snap er nu helemaal niks meer van **zucht ***

Deel Deze Pagina